Pohdintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Luulen, että olen raskaana, vielä en ole testiä tehnyt kun pari päivää vielä ei-toivottujen kuukautisten alkamispäivään. Oireet on kuitenkin todella selvät. Asia, mikä ihmetyttää on se, että oviksen jälkeen heti aamulämmöt nousi tonne 37 tietämille ja kuitenkin nyt muutaman päivän ajan jo lämmöt ollut normaalia alempana eli 35,7 suunnilleen kun normaalilämpö mulla n. 36,3. Eli mistä tällainen voi johtua? Mitään menkkatuntemuksia ei ole...

jaa-a, mulla on kyllä sellanen tunne et aina kun olen raskaaksi tullut, on ruumiinlämpö laskenu, niin et on pitäny lisätä vaatetta sitten. oletkos pitkäänki yrittäny raskautta?

Mulla pitäs alkaa kuukautiset viikon päästä, mutta raskautta toivotaan! :) Mulla tuli jo ennen ovulaatiota raskausoireita: rinnat turposi. :) (toiveajatteluako???) :) Noista lämmöistä en tiedä mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
jaa-a, mulla on kyllä sellanen tunne et aina kun olen raskaaksi tullut, on ruumiinlämpö laskenu, niin et on pitäny lisätä vaatetta sitten. oletkos pitkäänki yrittäny raskautta?

Ollaan yritetty melko kauan... Ja tällaisia oireita ei ole ennen ollut. Nyt vaan sitten jännäillään ja testailen sitten ens viikolla jos ei täti pörhällä paikalle :D