Pohjaton suru

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viivi

Vieras
Kerron lyhyesti. Yhteisestä sopimuksesta jätimme ehkäisyn pois muutama kuukausi sitten. Nyt olen raskaana. Ensin mies ei kommentoinut mitenkään mutta nyt viikon päästä hän sanoi että ei halua lisää lapsia,että eihän meillä ole edes tilaa. En uskonut todeksi ja kysyin oletko tosissasi,mies sanoi että on tosissaan ja toivoo että keskeytän raskauden kun vielä ehdin.
Olen jo varannut ajan neuvolaan ja kaikkea. Onneksi asia ei ole miehen päätettävissä. Voi jumalauta mikä idiootti!!!

En haluaisi nähdä koko ukkoa ollenkaan.

Nostan ja kysyn samalla onko muita joilla on tai on ollut samanlainen tilanne? Onko mies ikinä hyväksynyt lasta,ja miten minä voin antaa anteeksi miehen sanomiset? Olisi edes uskossa niin uskoisi anteeksiantoon.

No kuule, mun mies päästi myös suustaan sammakon, mutta sillä erolla, että mun odotus oli jo puolivälissä (no kovan riidan yhteydessä tuon sanoi, mutta kuitenkin).
Tosin en voinut olla siinätilanteessa sanomatta, että miksi et koskaan mitään sanonut (yritystä oli jo kauan kestänyt), että et ole edes mikään mies, vaan Mikki Hiiri, kun et tommoista asiaa voi suoraan sanoa.

No minähän otin asiata tietysti kovastikkin itseeni, lomareissukin meni siirtymien osalta multa aina itkuksi (istuin siis hiljaa ja katsoin vaan ikkunasta ulos, mutta varmasti asian huomasi).
Kyllä sanomisiaan sitten omin keinoin mulle hyvitteli ja pahoitteli, eikä ko mukelolla ole mikään "tarvittava tarvike" ole jäänyt minun hankittavaksi, kaikki on tätä niinkutsuttua "parasta laatua! Tripptrappi, istuimet Recaroa ym m ym. Sairaalassa ollesani olivat käyneet ostamassa pinnasängyn peitot lakanat ja muita vauvan juttuja.
Mulla oli siis tarkoitus ostaa ne myöhemmin, ensimmäiset hetket on kaikki muksut nukkuneet kehdossa.
Voin sanoa, että osittain varmasti hormoonitkin vaikuttivat, mutta kylläpä olikin vaikea pyytää toiselta mitään lapseen liittyvää ensimmäisinä viikkoina, siis lähinnä hoitoon tms, itse annoin tulla ja tehdä, jotenkin ne sanat vaan alkoivat aluksi soida korvissa.
No nyt lapsi on jo reilut pari vuotias, eikä epäilystäkään onko haluttu vai ei. Oli vaan suutuksissaan päästetty tokaisu, joka tosin vaikutti pitkään, oppi varmasti että kannattaa miettiä mitä suustansa päästää, edes suutuksissa :whistle: :whistle:

Oletko ihan varma että oli yhteinen päätös se lapsi. Jos olet, niin sano miehelle että tuollasilla asioilla ei leikitä, et rupee ketään tappamaan sen mielenailahdusten mukaan. Ellei hyväksy lasta niin voi samantien kalppia omille menoilleen eikä tarvi takasi tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko ihan varma että oli yhteinen päätös se lapsi. Jos olet, niin sano miehelle että tuollasilla asioilla ei leikitä, et rupee ketään tappamaan sen mielenailahdusten mukaan. Ellei hyväksy lasta niin voi samantien kalppia omille menoilleen eikä tarvi takasi tulla.

Oli yhteinen päätös,ellen nyt ymmärtänyt väärin lausetta:käy nopeasti nyt poistamasa se kierukka niin saadaan kesäksi vauva..

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oli yhteinen päätös,ellen nyt ymmärtänyt väärin lausetta:käy nopeasti nyt poistamasa se kierukka niin saadaan kesäksi vauva..

Taisi paniikki iskeä miehellesi. No onneksi hänellä on aikaa sopeutua tulevaan pienokaiseen. Ja jos ei sopeudu niin ainahan voi lähteä.

Yhteistyössä