X
XenlaDen
Vieras
Olen neuvoton. Voisiko joku kokeneempi jeesata. Pottatreenaus on aivan jumissa kun poikaa ei huvita vessassa käyminen. Osaa tehdä pissan hienosti, mutta aina minun pyynnostä. Ei kerro koskaan että olisi pissa tai kakkahätä. Kakan vaippaan tehtyäänkin väittää ettei ole tehnyt. Ilman vaippaa lorottelee sinne tänne, eikä tunnu ollenkaan tajuavan ideaa että se pissa ja kakka kuuluu sinne pottaan. Käyn yhdessä lapsen kanssa myös vessassa ja yritän pitää selkeän vessassa käyttämisrytmin. Esimerkiksi kaupungilla ollessa hän pissaa hienosti aikuistenkin pönttöön jos vaan pissautan. Mielestäni hän on vain niin keskittynyt kaikkeen muuhun että vessahommat eivät kiinnosta.
Nyt kaipaan uusia keinoja, miten rohkaista lasta sinne potalle...
Harmittaa kun tarhassa sanovat ettei ollenkaan suostu potalle. Harmittaa siis että hienosti osaa itsenäisestikin, mutta ei vaan tee ellen minä ole painostamassa tyyliin "Nyt aamupissa ennnen kun tehdäään mitään muuta".
Alan olla jo aika turheutunut :/
Nyt kaipaan uusia keinoja, miten rohkaista lasta sinne potalle...
Harmittaa kun tarhassa sanovat ettei ollenkaan suostu potalle. Harmittaa siis että hienosti osaa itsenäisestikin, mutta ei vaan tee ellen minä ole painostamassa tyyliin "Nyt aamupissa ennnen kun tehdäään mitään muuta".
Alan olla jo aika turheutunut :/