H
Huolestunut
Vieras
Meillä oli mahatauti viime viikonloppuna. Poika oksensi muutaman kerra ma-su yönä ja ripulikakkaa on tullut to asti ( jos ei aina vaipallista niin märkiä pieruja ). Eilen oli jo kiinteemmän olonen. Mutta nyt on edellisyönä ja viime yönä oksentanut kerran mutta koko maha tyhjentynyt. Ei ole itse edes herännyt ( tai ainakaan tullut sanomaan ) vaan jatkanut unia.
Voiko edelleen olla siis samaa mahatautia, uutta tautia vai mikä ihme pojan mahassa on??Ei syö oikeestaan mitään, ei edes herkut oikein maistu..Nyt olen saanu juomaan eilen aika hyvin. Kuumetta ei oo ja on ihan oma itsensä.
Mikä olis parasta juotavaa ja syötävää? Pitäskö jo viedä lääkäriin vai katsotaanko vielä muutama yö..?
Voiko edelleen olla siis samaa mahatautia, uutta tautia vai mikä ihme pojan mahassa on??Ei syö oikeestaan mitään, ei edes herkut oikein maistu..Nyt olen saanu juomaan eilen aika hyvin. Kuumetta ei oo ja on ihan oma itsensä.
Mikä olis parasta juotavaa ja syötävää? Pitäskö jo viedä lääkäriin vai katsotaanko vielä muutama yö..?