Poika käyttää alusvaatteitani?

  • Viestiketjun aloittaja Yh-Katriina
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
paskapuhesuodatin
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttää;10557288:
Poikani tuli saunan jälkeen katsomaan telkkaria mun uudet pitsipöksyt päällä, minulla ei ollut sringin päälläni. Sillä rupes seisomaan ja käskin ottamaan pois ettei sotke niitä. Rupes silti runkkaamaan mun housut kädessä, ei siinä voinut kun katsella. Annoin vanhempia sringejä ym mitä halus käyttää. Halus myöhemmin tulla viereeni NUKKUMAAN, ei oikein voinut kieltääkkään.

No niinpä niin. Vai sellainen fantasia. Kerran menin Ökkömömmö-toffee-peikon viereen nukkumaan ja kun painoin sen kahdeksaa tissiä vuoron perään niin sen kuudesta peniksestä valui pirtelöä ja colaa..ööööh. U.F.O.t noutivat minut yöllä vierailemaan Ökkömömmö-planeetalla ja kaikkialla oli herkkuja ja tanssimme Ökkömömmö-peikkojen kanssa aamuun asti.
 
hyi stanas
Aivan järkyttäviä juttuja.... Oli pakko lukea melkein jokainen, mut en voi uskoa, että todellisuudessa joku äiti harrastais seksiä oman lapsensa kanssa...
 
äiti tämäkin
Ja tuollaistako on sitten odotettavissa oman pojan kanssa? En kyllä usko puoliakaan näistä jutuista. No ehkä jotkut pojat haluavat pukeutua naisten vaatteisiin. Mutta tuskin kovin yleistä on. Ja toistan kysymyksen: tapahtuuko tuollaista muualla kuin yksinhuoltajaäitien ja poikien perheissä? Olisi varmaan hyvä, jos pojalla olisi muutakin mielenkiintoista tekemistä ja jokin terve miehenmalli.

Mutta aika moni noista "äitien" jutuista on rikosoikeuden alaisia asioita. Pedofilia on pedofiliaa ja insesti insestiä, ja ne ovat rikoksia. Eikä kenenkään runkkausta kuulu äidin edes salaa katsella. Kyllä seksikokemukset jokaisen pitää hankkia jonkun muun kuin oman vanhemman kanssa. Itseä pelkkä ajatuskin siitä että oma isä olisi lähennellyt, yököttää, eikä siitä kukaan ilman vaurioita selviä. Ei sitten tarvitse ihmetellä, mistä noita itsetunnottomia alkoholiongelmasia suomalaisia kasvaa.
Onko täällä oikeasti ketään tervettä ihmistä kirjoittelemassa?
 
jjdja
Jos katsotte noita kirjoituksia ovat todennäköisesti yhden ja saman sairaan ihmisen kirjoittamia. Jokaisessa samanlaisia kirjoitusvirheitä ja sama tyyli.
 
edellinen
Jos katsotte noita kirjoituksia ovat todennäköisesti yhden ja saman sairaan ihmisen kirjoittamia. Jokaisessa samanlaisia kirjoitusvirheitä ja sama tyyli.
No huh, niin minäkin ajattelin. Mutta ajattelin silti tehdä kantani asiasta selväksi, kun ei tiedä kuka näitä lukee. Joku voi pian ottaa todesta. Aivan sairas ketju. Enkä tarkoita että naisten vaatteiden pukeminen ja tutkiminen olisi sairasta, vaan tämä kaikki muu mielikuvituksen laukka siinä ympärillä.
 
Viimeksi muokattu:
111186
Maailma teidän mielessänne:

Nainen käyttää miehen alusvaatteita -> normaalia ja "mukavuudenhakuista" ja ties mitä
Mies käyttää naisen alusvaatteita -> aina seksuaalinen teko, epänormaalia, perverssiä ja rangaistavaa

Miten tämä eroaakaan siitä, että...

Nainen ostaa seksilelun -> normaalia, kokeilunhaluista ja kiihottavaa
Mies ostaa seksilelun -> irstasta, rietasta ja oksettavaa

Menkää nyt jo vähän itseenne, aikuiset ihmiset.
 
Mutta
Maailma teidän mielessänne:

Nainen käyttää miehen alusvaatteita -> normaalia ja "mukavuudenhakuista" ja ties mitä
Mies käyttää naisen alusvaatteita -> aina seksuaalinen teko, epänormaalia, perverssiä ja rangaistavaa

Miten tämä eroaakaan siitä, että...

Nainen ostaa seksilelun -> normaalia, kokeilunhaluista ja kiihottavaa
Mies ostaa seksilelun -> irstasta, rietasta ja oksettavaa

Menkää nyt jo vähän itseenne, aikuiset ihmiset.
Se varsinainen kritiikinaihe ei ilmene tuosta.

Äiti antaa pojalle koittaa sitäkin. Onkohan hyväksyttyä?

Isä antaa sitä tyttären maistaa. Kamalaa. Ajatuksesta saattaa seurata jopa ketjun sulkeutuminen.
 
Viimeksi muokattu:
Koita ymmärtää lukemasi
Se varsinainen kritiikinaihe ei ilmene tuosta.

Äiti antaa pojalle koittaa sitäkin. Onkohan hyväksyttyä?

Isä antaa sitä tyttären maistaa. Kamalaa. Ajatuksesta saattaa seurata jopa ketjun sulkeutuminen.

Jos nyt vähänkään ymmärsit lukemaasi, niin tässä ketjussa kritisoitiin just näitä kuviteltuja äitejä, jotka mukamas opettavat pojilleen seksin alkeita ja noiden touhuja salaa katselevat. Se on ällöttävää ja rikollista, ei se että mies pukeutuu naisten vaatteisiin.
Jos tuo aloittaja oli ihan tosissaan eikä provoilemassa, niin kyllä se tilanne hämmentäisi, että miten pitäisi suhtautua. Mutta asiallisia kommentteja oli vähän. Uskonkin, että suurin osa tästä ketjusta on jonkun kipeän mielikuvituksen tuotetta. Miun puolestani tämän ketjun voisi oikein hyvin sulkea, on sen verran pimeää juttua.
 
Viimeksi muokattu:
Yli 30v tavallinen mies
Korostetaan nyt vielä, että minusta on tullut siis ihan tavallinen avoliitossa elävä heteromies, mutta tässä siis muutama tosiasia kaukaa nuoruudestani...
Minä en ollut niinkään kiinnostyunut mistään käytetyistä alusvaatteista, vaan vessan roskiksesta löytyneistä käytetyistä terveyssiteistä ja tampooneista (äidin, siskon, ja jos oikein loistavasti sattui niin siskon kavereiden tai jonkun vieraan). Onneksi en saanut tämän seurauksena mitään sukupuolitautia tai vastaavaa, sillä se olisi kyllä ollut kieltämättä aikasta noloa kertoa, että miten se olisi tullut... =) Lähinnä haistelin ja joskus jopa nuoleskelinkin niitä ja lisäksi käytin niitä terveyssiteitä myös runkkaus apuna. Mutta tämä kausi oli siis joskus 13-15 vuotiaana, sen jälkeen olenkin sitten saanut tyydytettyä itseni ihan tavalliseen tapaan aitoon naiseen (tarkennettuna tyttöystävääni).

ps. vaikka toi varmasti kuulostaa varsin sairaalta, niin uskoisin kyllä että en ole ihan ainoa nuorimies joka on joskus tehnyt näin (nuuhkinut käytettyjä kuukautissuojia)...
 
55 Maila
... Kyllähän siinä on pojilla jokin muu kuin sormenpää, jolla tekee mieli koittaa :) Vähän annoin takasivuasennosta luvan laukaista paineet... Mielelläänhän tuo sinne painoi.

Minulla käy nuori poika tekemässä sauna puut, lämmitin saunan ja halus saunomaan. Olin yllättynyt kun riisuttiin ja pojalla oli naisten läpinäkyvät housut ja liivit, sillä oli iso kalu ja se rupes heti seisomaan. Pesi mun selän ja huuhteli ja samalla rupes hyväilemään ja työntämään sisääni, kiihotuin kun sai koko kalunsa työnnettyä. Pyllistin kunnolla ja sain kunnolla ennenkuin poika laukes mun sisään, halus harjotella vielä sängyssä kunnolla lisää.
 
Viimeksi muokattu:
Mailalle
Minulla käy nuori poika tekemässä sauna puut, lämmitin saunan ja halus saunomaan. Olin yllättynyt kun riisuttiin ja pojalla oli naisten läpinäkyvät housut ja liivit, sillä oli iso kalu ja se rupes heti seisomaan. Pesi mun selän ja huuhteli ja samalla rupes hyväilemään ja työntämään sisääni, kiihotuin kun sai koko kalunsa työnnettyä. Pyllistin kunnolla ja sain kunnolla ennenkuin poika laukes mun sisään, halus harjotella vielä sängyssä kunnolla lisää.

Minulla on vintillä kuivausnarut ja menin hakemaan pyykkejäni. Nuori poika runkkasi mun alushousuun ja oli mun isot rinsikat kädessä. Siinä jäi poika housut nilkoissa kiinni. Pyysin auttamaan pyykeissä ja jäi kallalle, tuli kokeiltua nuorta. Tykkäs verkkosukista ja korseteista, ei haitannut minua vaikka puki päälleensä. Ainakin kiihottu naisten housuista ja hyvä niin, muuten en olisi saanut niin nuorta.
 
Viimeksi muokattu:
50+
Minulla on vintillä kuivausnarut ja menin hakemaan pyykkejäni. Nuori poika runkkasi mun alushousuun ja oli mun isot rinsikat kädessä. Siinä jäi poika housut nilkoissa kiinni. Pyysin auttamaan pyykeissä ja jäi kallalle, tuli kokeiltua nuorta. Tykkäs verkkosukista ja korseteista, ei haitannut minua vaikka puki päälleensä. Ainakin kiihottu naisten housuista ja hyvä niin, muuten en olisi saanut niin nuorta.

Mitä tosta kailottamaan. Itse jäin ilman housuja pojalle minkä kalsareita olin kokeilemassa. Lupasin maksaa jos on sopivat. tuli luokseni ja katseli kun kokeilin, pyysin päältä kokeiltavaksi ja lupasin maksaa. Kyllä riisu ja oli kovana, annoin sen kokeilla kun kiihottu ja oli onnellinen niinkuin minäkin . Kaupat tuli nuoren kanssa tehtyä. Tuo mulle alkkareitaan, mutta haluun käytettyjä. Uusin tangoihin tai srigeihin sen pitää olla kanssani ja laskea uusiin housuihin ennen kun haluun laittaa päälleni, sit on kiva laittaa märät jalkaan. Jokainen tavallan.
 
Viimeksi muokattu:
Normaalia
Olen ollut poikani kanssa saunassa ja sillä seisoo välillä kokoajan mutta en välitä. Kerran yllätin mun pikkareita kokeilemasta makkarissa runkkaamasta, Kyselin mikä nissä kiinnostaa ja rupes yllättäen pussailemaan ja kokeilemaan sormella haarojani. Kyllä siinä himo vei yks kas vaikka oli oma mutta molemmat halus. Kyllä saa kokeilla tyt sukkaliivejä ja sukkia jos kerran kiihottuu, kai se aikanaan loppuu niinkuin äidin haluuminenkin.
 
???
No huh, niin minäkin ajattelin. Mutta ajattelin silti tehdä kantani asiasta selväksi, kun ei tiedä kuka näitä lukee. Joku voi pian ottaa todesta. Aivan sairas ketju. Enkä tarkoita että naisten vaatteiden pukeminen ja tutkiminen olisi sairasta, vaan tämä kaikki muu mielikuvituksen laukka siinä ympärillä.

Miksi sitten luet siveyden sipuli, taitaa olla dildo haaroissa lukiessa.
 
Viimeksi muokattu:
Just.
Olen pitänyt naisten kalsareita vuosia. Sain tuntuman sattumalta. Ihan käypäsiä miehellekin. Aikuinen mies, samantekevää, mutta murkut, siinä iässä hormoonit hyrrää.
 
mies 45
ei kai se pahaa ole jos käyttää,,,tai katselee housuja rintaliivijä,,itse olin 15 kun siskon rintaliivijä katselin ja runkkasin niihin,,,,nykyisin vaimo rintaliivit sukkahousut ja pienet pöksyt,saa minut vieläkin tekeen niin,,en tiedä mikä siinä on mut se tuntuu hyvälle kun hinkkaa omaa kalua sukkahousuihin tai rintaliiveihin,,,saan ihanat orku,,en tiedä onko vaimo nähnyt kun on ottanut pykkikorista niitä pesuun,,nautin lauetta myös hänen pieniin pökssyihin,,,,mustista housuista näkyy hyvin spermat,,,olen aivan kivi kovana kun teen sitä,,,kiihotun siitä kun saan haistaa hajuvedelle tuosuvia rintaliivejä,,,ihana pitsi läpinäkyvää,,,kun vaimo käy suihkussa ja vaihtaa housut niin heti kun on aikaa niin otan ne ja runkkaan niihin,,,,mua muutenki kiihottaa naisten alusasut,,kun näen jollain rintaliivit niin alkaa haluttaan ja ajattelen,et saispa noi käteen ja hiroo kalu niitä vasten,,,ja olen vaimon siskon liiveihin ja pitsihousuinkin runkkannut,,,olen nähnyt hänet rintaliivit päällä,,,pitsiä ja läpinäkyvää,,,nännit näkyi läpi,,,sit kun näin ne liivit otin ne käteen ja hivelin oman kullin varteen,,,oli tosi haluttava olo,ja sain orkut,,,oli silloin vessassa missä sillä oli ne,,tommoinen kyllä on ihanaa,,,,
 
PeQuu
Alkuperäinen kirjoittaja Hämmentynyt äiti;10144457:
Poikani 16v on jo pitemmän aikaa käyttänyt alusvaatteitani omien vaatteidensa alla ja pitää niitä minusta välittämättä esim. televisiota katsellessamme. Viime aikoina hänelle on tullut tavaksi mennä VC:hen runkkaamaan. Hän jättää tarkoituksellisesti oven hieman raolleen ja suorittaa toimenpiteensä kuuluvasti ähkien ja rintaliivin olkaimia rämpsäytellen. Hän ottaa muitta mutkitta uusummat rintaliivit käyttöönsa, viimeksi valkoiset pitkät palleatuelliset liivit. Hänen peniksensä on hyvin pieni ja ohut ja esinahka pitkä ja kireä eikä karvoitusta ole yhtään. Hän hiplaa penistään naisten tapaan housuliivit jalassaan, mutta spermatippoja en ole nähnyt liiveissäni. Mitä minun pitäisi tehdä pokani kanssa? Liivien käyttöä en haluaisi kieltää, koska se tuntuu olevan hänelle erittäin tärkeätä.
Kyllä tuo käyttäytyminen selvästi osoittaa sen että poikasi haluaisi kertoa mieltymyksestään sinulle, mutta hän ei ole osannut tehdä sitä sanoin, vaan yrittää tuolla toiminnallaan saada sinut ottamaan asian esille. Ei hän muuten WC:n ovea jättäisi raolleen jos hän haluaisi pitää asian salassa. Kyllä sinun olisi parasta ottaa asia ihan rauhassa puheeksi kahden kesken ja kysellä häneltä miltä hänestä tuntuu. Tiedän kokemuksesta, että poikasi ei voi mieltymykselleen mitään, joten tuomitsemisen sijasta häntä pitäisi tukea. Useimmiten tämä on ohimenevä yksi pojan seksuaalisen kasvamisen vaihe, ennen kuin hän saa kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Tietysti siihenkin kannattaa varautua, että hänellä on transvestiittisia taipumuksia, jolloin mieltymys naisten vaatteisiin pukeutumiseen ei häviä koskaan. Varsinainen naisten vaatteiden käytäminen voi olla pois joskus pitkiäkin aikoja, mutta se on kuitenkin jossakin taustalla, koska se on ikäänkuin "sisäänrakennettu" tälläiseen ihmiseen. Sitä ei tässä vaiheessa tiedä kummasta on kysymys, joten sinun kannattaa vain olla hänen tukenaan. Voit jopa ehdottaa, että voit ostaa hänelle omia tyttöjen tai naisten vaatteita ja auttaa häntä niiden valinnassa sekä pukeutumisessa. Kun vielä ehdotat meikkaamista, niin näet kuinka tosissaan poikasi on. Haluaako hän vain hakea seksuaalista mielihyvää pukeutumisella vain haluaako hän mennä pitemmälle ja esittää tyttöä. Se tietysti vaatii sinulta kovasti ymmärrystä kun kotona onkin entisen pojan tilalla tytär. Se tietysti vaikuttaa hullulta, mutta joskus maailma on tälläinen.
 
ANU
Minulla on vintillä kuivausnarut ja menin hakemaan pyykkejäni. Nuori poika runkkasi mun alushousuun ja oli mun isot rinsikat kädessä. Siinä jäi poika housut nilkoissa kiinni. Pyysin auttamaan pyykeissä ja jäi kallalle, tuli kokeiltua nuorta. Tykkäs verkkosukista ja korseteista, ei haitannut minua vaikka puki päälleensä. Ainakin kiihottu naisten housuista ja hyvä niin, muuten en olisi saanut niin nuorta.

Siskon poika 16v oli kylässä ja yllätin sen housut nilkossa runkkaamassa alushoisuun ja sillä oli mun verkkosukat päällä. Kyllä siinä kiihottu kun nuori kalu oli pystyssä, tuli kokeiltua.
 
Viimeksi muokattu:
Ihmettelen vain..
Siskon poika 16v oli kylässä ja yllätin sen housut nilkossa runkkaamassa alushoisuun ja sillä oli mun verkkosukat päällä. Kyllä siinä kiihottu kun nuori kalu oli pystyssä, tuli kokeiltua.

Ymmärrän tuon jokseenkin koska olet pojan täti,et äiti, mutta että joidenkin poikien ÄIDIT runkkaa ja imee omien nuorten poikiensa munaa, ja vielä nussivat poikiensa kanssa.. ihmetyttää.. Omalle kohdalleni en voisi kuvitellakkaan, jotenkin etova ajatus! Mihin tää maailma on menossa!!!
 
Viimeksi muokattu:
Hämmentynyt äiti
Kyllä tuo käyttäytyminen selvästi osoittaa sen että poikasi haluaisi kertoa mieltymyksestään sinulle, mutta hän ei ole osannut tehdä sitä sanoin, vaan yrittää tuolla toiminnallaan saada sinut ottamaan asian esille. Ei hän muuten WC:n ovea jättäisi raolleen jos hän haluaisi pitää asian salassa. Kyllä sinun olisi parasta ottaa asia ihan rauhassa puheeksi kahden kesken ja kysellä häneltä miltä hänestä tuntuu. Tiedän kokemuksesta, että poikasi ei voi mieltymykselleen mitään, joten tuomitsemisen sijasta häntä pitäisi tukea. Useimmiten tämä on ohimenevä yksi pojan seksuaalisen kasvamisen vaihe, ennen kuin hän saa kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta. Tietysti siihenkin kannattaa varautua, että hänellä on transvestiittisia taipumuksia, jolloin mieltymys naisten vaatteisiin pukeutumiseen ei häviä koskaan. Varsinainen naisten vaatteiden käytäminen voi olla pois joskus pitkiäkin aikoja, mutta se on kuitenkin jossakin taustalla, koska se on ikäänkuin "sisäänrakennettu" tälläiseen ihmiseen. Sitä ei tässä vaiheessa tiedä kummasta on kysymys, joten sinun kannattaa vain olla hänen tukenaan. Voit jopa ehdottaa, että voit ostaa hänelle omia tyttöjen tai naisten vaatteita ja auttaa häntä niiden valinnassa sekä pukeutumisessa. Kun vielä ehdotat meikkaamista, niin näet kuinka tosissaan poikasi on. Haluaako hän vain hakea seksuaalista mielihyvää pukeutumisella vain haluaako hän mennä pitemmälle ja esittää tyttöä. Se tietysti vaatii sinulta kovasti ymmärrystä kun kotona onkin entisen pojan tilalla tytär. Se tietysti vaikuttaa hullulta, mutta joskus maailma on tälläinen.
Nyt on poika keksinyt sukkanauhaliivit ja sukat. Käyttää toki pitkiä rintaliivejäni ja housuliivejäni myöskin runkatessaan. Hän on tullut paljon rohkeammaksi, kun olemme näistä liiviasioista keskustelleet ja olen antanut hänelle luvan käyttää liivejäni. Joskus hän on tullut sohvalle viereeni katselemaan televisiota vain pelkkiin liiveihin pukeutuneena. En ole ollut huomaavinanikaan, vaikka aika erikoiselta se näyttää. Toisaalta liivit istuvat poikani päälle hyvin ja näyttävät hänen päällään paremmilta kuin minun päälläni.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä