Poika käyttää alusvaatteitani?

  • Viestiketjun aloittaja Yh-Katriina
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Tina72
Tämä viesti saattaa herättää paljon tunteita, mutta kirjoitan kumminkin. Olen 16-vuotiaan pojan yh-äiti, ja pojan isä ei ole ollut kuvioissa vuosiin. Kaikki alkoi n. vuosi sitten kun huomasin stringejä ja rintaliivejä kadonneen, ja likapyykissä oli spermaisia alusvaatteita. Yksi ilta tapasin pojan runkkaamassa sängyssään ja mun alushousut nenänsä edessä haisteltavina..ensin hän säikähti ja pelästyi, mutta lopulta jatkoi runkkaamistaan (ehkä halusi että katselen). Tapahtumista meni jonkin aikaa kun se alkoi kiihottaa minua niin että sitten saunassa pojalla alkoi seistä, ja kyselin että haluisiko hän että äiti antaa "vähän hoitoa" sille munalle. Poika vastasi myöntävästi ja annoin hänelle suihinoton ja poika tuli suuhuni..Samana yönä poika ilmestyi viereeni ja kyseli että halsuinko seksiä. En voinut vastustella kun poikani on niin komea ja kalu mahtavan kokoinen..Ollaan siis rakasteltu nyt melkein päivittäin, ja seksi paranee koko ajan. Kokeiltu on eri asennot, ja tuntuu että olen saanut mahtavan rakastajan elämääni! En tiedä kauanko tätä jatkuu, mutta nyt ainakin nautitaan tästä salaisesta suhteestamme..
 
Anneli
Tämä viesti saattaa herättää paljon tunteita, mutta kirjoitan kumminkin. Olen 16-vuotiaan pojan yh-äiti, ja pojan isä ei ole ollut kuvioissa vuosiin. Kaikki alkoi n. vuosi sitten kun huomasin stringejä ja rintaliivejä kadonneen, ja likapyykissä oli spermaisia alusvaatteita. Yksi ilta tapasin pojan runkkaamassa sängyssään ja mun alushousut nenänsä edessä haisteltavina..ensin hän säikähti ja pelästyi, mutta lopulta jatkoi runkkaamistaan (ehkä halusi että katselen). Tapahtumista meni jonkin aikaa kun se alkoi kiihottaa minua niin että sitten saunassa pojalla alkoi seistä, ja kyselin että haluisiko hän että äiti antaa "vähän hoitoa" sille munalle. Poika vastasi myöntävästi ja annoin hänelle suihinoton ja poika tuli suuhuni..Samana yönä poika ilmestyi viereeni ja kyseli että halsuinko seksiä. En voinut vastustella kun poikani on niin komea ja kalu mahtavan kokoinen..Ollaan siis rakasteltu nyt melkein päivittäin, ja seksi paranee koko ajan. Kokeiltu on eri asennot, ja tuntuu että olen saanut mahtavan rakastajan elämääni! En tiedä kauanko tätä jatkuu, mutta nyt ainakin nautitaan tästä salaisesta suhteestamme..
Vaikeekaan sitä on vastustaa, pojallani on isompi kun isällään ja siinä hormoonit vei mennessään. Kyllä on saanut välillä pitkin päivää, en tiedä onko normaalia nuorilla että seisoo jatkuvasti?? Ainakin tekee hyvää kun ei ole miestäkään.
 
Viimeksi muokattu:
Tina72
Vaikeekaan sitä on vastustaa, pojallani on isompi kun isällään ja siinä hormoonit vei mennessään. Kyllä on saanut välillä pitkin päivää, en tiedä onko normaalia nuorilla että seisoo jatkuvasti?? Ainakin tekee hyvää kun ei ole miestäkään.
Onneksi meitä on muitakin joille on käynyt kuten minullekin, ja tämä on ollut upeata. Ihan vaan nautiskellaan!:) Nyt ei olla pariin päivään nähty kun poika lähti kaverin luo, mutta tänään tuli vähän tuhmanlainen tekstari:) joten varmaan on kyytiä luvassa kun poitsu palaa kotiin..ootkos muuten Anneli miten nauttinut poikas kanssa? Meillä on ollut lempiasento takaa päin, mutta 69 on kans mieluisa..Sit mun poitsu haluaa nuolla mun kainaloita...tuntuu tosi kiihottavalle ja kutittaa;)
 
Viimeksi muokattu:
maarit
Onneksi meitä on muitakin joille on käynyt kuten minullekin, ja tämä on ollut upeata. Ihan vaan nautiskellaan!:) Nyt ei olla pariin päivään nähty kun poika lähti kaverin luo, mutta tänään tuli vähän tuhmanlainen tekstari:) joten varmaan on kyytiä luvassa kun poitsu palaa kotiin..ootkos muuten Anneli miten nauttinut poikas kanssa? Meillä on ollut lempiasento takaa päin, mutta 69 on kans mieluisa..Sit mun poitsu haluaa nuolla mun kainaloita...tuntuu tosi kiihottavalle ja kutittaa;)
Kerran yllätin poikani kaapiltani ,hänellä oli jo pitsi housuni jalassa.Vähän säikähti .mutta kunminäkin otin hameen poisja sukkikset hän rauhoittui .sitten keskusteltiin ,ihmettilin kun vannotteli etteikoskaan tekisi noin. Otin sanan haltuun ja painoin pojan pään rintaliivistä rintaani vasten ,sanoin että minulle sopii että kotona käytät minun alus asuja .pojalta huoli putos ja estot. Eipähän ainakaan tee mitään muualla .Kyllä meidän vanhempien on ymmärrettävä ja annettava kokeilla kaikkea mitä rakkaan äidin kaapista löytyy
 
Viimeksi muokattu:
??
Kerran yllätin poikani kaapiltani ,hänellä oli jo pitsi housuni jalassa.Vähän säikähti .mutta kunminäkin otin hameen poisja sukkikset hän rauhoittui .sitten keskusteltiin ,ihmettilin kun vannotteli etteikoskaan tekisi noin. Otin sanan haltuun ja painoin pojan pään rintaliivistä rintaani vasten ,sanoin että minulle sopii että kotona käytät minun alus asuja .pojalta huoli putos ja estot. Eipähän ainakaan tee mitään muualla .Kyllä meidän vanhempien on ymmärrettävä ja annettava kokeilla kaikkea mitä rakkaan äidin kaapista löytyy

Yllätyin kun pojallani oli verkkosukkani jalassa ja täys seisokki munassa. Juteltiin pitkään asiasta vaikka oli alussa oli vaikeeta katsella poikaani kokoajan kiihottuneena. Tuli viereeni yöksi sukat jalassa ja pidin hyvänä kun halus. Oli erikoista olla oman kanssa mutta mitä rakkaalta pojalta voisi kirltää.
 
Viimeksi muokattu:
kimmo
Vaimo haluaa pukea minut liiveihinsä. Hänen mielestään olen kiihottavan näköinen valkoisissa pitkissä rintaliiveissä, pitkässä sukkanauhakorsetissa ja sukissa. Seisova penis sukkanauhojen välissä kiihotta ja kostuttaa vaimoani valtavasti. Pukeutumissession jälkeen vaimo saa valtaisat orgasmit jo muutaman työnnön jälkeen. Hän haluaa nauttia monista perättäisistä orgasmeista ennen kuin minä saan tulla.
mitä teen ,äiti oli mun sängys sammuneen .ajattelin ajaa pois mut hirvee seisokki yllätti .tietys työnsin sisään . nyt muuaman kuukausi on menny , Äiti raskaana vähän miettii . mutta miettiköön . minut saatettu tollaseen mieli hyvään vaikka 18 v olenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Täti
Onneksi meitä on muitakin joille on käynyt kuten minullekin, ja tämä on ollut upeata. Ihan vaan nautiskellaan!:) Nyt ei olla pariin päivään nähty kun poika lähti kaverin luo, mutta tänään tuli vähän tuhmanlainen tekstari:) joten varmaan on kyytiä luvassa kun poitsu palaa kotiin..ootkos muuten Anneli miten nauttinut poikas kanssa? Meillä on ollut lempiasento takaa päin, mutta 69 on kans mieluisa..Sit mun poitsu haluaa nuolla mun kainaloita...tuntuu tosi kiihottavalle ja kutittaa;)

Mun nuorennan siskon murrosikäinen poika oli luonani. Se oli kaapillani katselehassa mun alkkareita ja sukkia, menin kysymään tykkääkö niistä. Tykkäs mun verkkosukista, otin siltä housut pois ja laitoin sukat jalkaan vaikka ujostelikin. Laitoin vielä sukkaliivit ja sillä rupes seisoo, yllätyin kun rupes hieromaan mun rintoja ja pussailemaan. Kysyin suoraan oliko saanut naista, EI ollut ja annoin sen kokeilla kun kerran seiso, kun opetin sain itsekkin kunnolla monta kertaa kunnolla. Kai se kielletty hedelmä kiinnosttaa muitakin vanhempia naisia.
 
Viimeksi muokattu:
Sari S
Olen 15 vuotiaan pojan yh-äiti. Viimeaikoina olen huomannut tahroja/läikkiä pyykkikoriin laittamissa nialushousuissani. Lisäksi puhtaita alusvaatteita alushousuja, rintaliivejä ja sukkahousuja hävinnyt kaapistani ja palautunut pyykkikoriin.

Muilla vastaavia kokemuksia tietenkin poikaa pitää tästä rangaista jotenkin.
Poikasi on kyllä mieleltään sairas jos kiihoittu äitinsä alushousujen pimpsan hajusta poikaa pitää rangaista ja lähettää käymään psykiatrilla koska tuollainen käytös ei todellakaan ole normaalia.
 
Viimeksi muokattu:
Mies 50
Poikasi on kyllä mieleltään sairas jos kiihoittu äitinsä alushousujen pimpsan hajusta poikaa pitää rangaista ja lähettää käymään psykiatrilla koska tuollainen käytös ei todellakaan ole normaalia.

No onhan toi sairasta touhua, jokainen sen tajuaa kellä on edes jonkinlainen äo.
Kuvitelkaas jos kaikki tuo tapahtuis isän ja tyttären välillä? Johan siinä olis jo poliisitkin viestien perässä.
Veikkaan että ovat kuitenkin provoja, peräkammarinpoikien omia kirjoituksia, jostain itäsuomesta, metsien keskeltä, työttömien huusholleista.
 
Viimeksi muokattu:
Ex-teinipoika
Kiihottuminen naisten alusvaatteista on luonnollista pojille ja miehille. Naiset, tiedätte itsekin, että hyvin monet naisten alusasut tehdään nimenomaan seksikkäiksi, joten totta kai ne kiihottavat miehiä. Ei kai kukaan aikuinen nainen voi kuvitella toisin? Asut ovat kauniita, upeista ja kiihottavista materiaaleista tehtyjä, naisen intiimejä alueita peittäviä vaatekappaleita, jotka kiehtovat useimpia miehiä tavalla tai toisella. Jotkut syttyvät nähdessään niitä naisten päällä, toiset haluavat lisäksi koskea niitä itse, leikkiä niillä - ja jopa pukeutua niihin joskus salaa.

Kun olin teini-ikäinen poika, yh-äitini alusvaatteet olivat ensimmäiset, joihin tein tuttavuutta. En runkannut niillä siksi, että olisin halunnut haistella hänen pimpsansa hajua, vaan koska ne näyttivät ja tuntuivat upeilta, niiden satiini ja silkki ja pitsi ja joustava elastaani, rintaliivien kupit, pikkuhousujen kiihottavat muodot, niiden liukas tuntu ihoa vasten... niitä oli vain niin upeaa tutkia ja kietoa peniksen ympärille masturboidessa. En tiedä huomasiko äitini koskaan minun runkkaavan hänen asuillaan, mutta jos huomasi, ei ainakaan koskaan ottanut asiaa esiin. Ja hyvä niin, se oli oma juttuni.

Nykyäänkin kiihotun valtavan paljon naisten alusvaatteista. Kiihotun nähdessäni niitä vaimoni päällä, mutta myös, kun näen rintaliivien lojuvan tuolinselkämyksellä tai roikkuvan kuivaustelineessä pesun jälkeen, kun katson vaimoni pikkuhousulaatikkoon tai stay up -sukkien valikoimaa, kun näen korsetin hänen vaatekaapissaan, kun pikkuhousut putoavat täydestä pyykkikorista lattialle. Nautin erityisen paljon seksistä, kun hänellä on joitain asuja yllään ja usein masturboin hänen asuillaan, kun hän ei ole paikalla.

En pue asuja kovin usein, mutta toisinaan kyllä innostun siihenkin. Koska en halua venyttää vaimoni asuja, saatan näitä pukeutumishimoja varten ostaa jotkut pikkarit ja stay upit, jotka sitten pukeuduttuani ja masturboituani heitän pois. Näitä pukeutumisleikkejä harrastan kuitenkin vain harvoin.

Koen siis, että naisten alusvaatteilla leikkiminen on osa seksuaalisuuttani. On selvää, että minulla on fetissi niihin, mutta en pidä sitä mitenkään vahingollisena asiana kenellekään, enkä enää onneksi edes häpeä fetissiäni. Ensisijaisesti en leiki asuilla transvestisten taipumusten vuoksi, enkä alusvaatteiden lisäksi ole kiinnostunut pukeutumaan muuten naiseksi (olen pari kertaa kokeillut pukea mekkoa ja hametta, mutta tunsin itseni lähinnä huvittavaksi, enkä jatkanut sillä tiellä pidempään). Fetissini ei myöskään hallitse jokaista päivääni tai jokaista seksuaalista tekoani ja haluani. Usein kuluu pitkiä aikoja, etten muista sitä lainkaan.

Myönnän, että joskus käydessäni vaikkapa kylässä jonkun ystävättären luona, ja mikäli vessassa käydessä näen pyykkitelineen, jossa roikkuu kuivumassa rintaliivejä tai pikkuhousuja, saatan vilkaista niitä hetken, joskus jopa vähän koskettaa niitä vain tunteakseni ne, tai jos on hyvin kiimainen olo, katson mielenkiinnosta esimerkiksi kuppikoon rintaliiveistä, mutta sen pidemmälle en päästä fetissiäni käsistäni. Nuorena miehenä tuli kenties pengottua pyykkikoreja ja joskus pantua salaa taskuunkin jonkun naisparan pikkarit, mutta nuo ajat ovat onneksi takanapäin, enkä nykyään aiheita naisille harmia fetissilläni.

Ja mitä tulee tämän ketjun ilmeisiin feikkiviesteihin, joissa äidit mukamas kertovat seksistään poikiensa kanssa... Myönnän, että teinipoikana minullakin oli silloin tällöin seksuaalisia ajatuksia äidistäni, ja esimerkiksi hänen suuret rintansa kiihottivat minua aika paljon siinä iässä, kun hormonit alkoivat ensi kertaa hyrrätä ja suunnilleen jokainen nainen ja jokaisen naisen jokainen muoto tuntui aivan vastustamattomalta ja kiihottavalta. Nuo tunteet menivät kuitenkin ohi ja nykyään ajattelen niitä lähinnä lempeän huvittuneena: kaikkea sitä teinipoika tuleekin ajatelleeksi.

Mutta vaikka tämän ketjun viestit ovat varmasti mielikuvituksen tuotetta, totta kai aikuisen ihmisen pitää ymmärtää, että tuollaista myös tapahtuu äitien ja poikien välillä aivan niin kuin isien ja tytärten välillä. Sitä vain sanotaan lasten hyväksikäytöksi ja pedofiliaksi, eikä sitä pidä hyväksyä. Mutta ei pidä myöskään sulkea silmiään siltä ja kuvitella, ettei sitä tapahdu, koska naiset eivät mukamas pystyisi siihen. Naispedofiilejä on siinä missä miespedofiilejäkin, ja insestiä todella tapahtuu. Valitettavasti sitä tunnutaan pitävän yleisesti ottaen hyväksyttävänä, jos nainen vietteleee lapsen. Jos mies nai 13-vuotiasta tyttöä, hän on ihmishirviö, joka on traumatisoinut lapsiparan. Jos nainen panee 13-vuotiasta poikaa, sanotaan että poika oli onnekas kun pääsi pukille niin nuorena. Molemmat ovat sairaita ilmiöitä, mutta ikävä kyllä pojat ovat tässä asiassa paljon suojattomampia kuin tytöt, koska heidän hyväksikäyttöään ei haluta edes nähdä hyväksikäyttönä.
 
yksi vaan
Saman harrastuksen pauloihin minäkin jouduin heti teini-iässä. Itse en koskaan viehättynyt äidin tai siskon asuista. Minä hankin alusta saakka kaupoista omia ja uusia pikkupöksyjä ja sukkahousuja. Minulla tärkeä osa koko juttua oli juuri se tunne kun sääret oli ensin ajeltu sileiksi ja sai ottaa uudet lycrasukkikset pakkauksesta ja pukea ne huolellisesti ylleen. Mikään ei tuntunut niin ihanalta kuin sukkisten liukas puristus säärillä... Kalu seisoi koko ajan kuin terästanko ja odotti runkkauksen aloittamista.

Siitä se harrastus sitten jäi elämään. Nykyään pukeudun tytöksi aina silloin tällöin. On jännittävää laittautua huolella aina peruukkia ja meikkiä myöten ja uskaltautua ulos iltaelämään. Puolen yön jälkeen muut ovat jo niin humalassa etteivät huomaa mitään tai jos huomaavat, eivät jälkeen päin muista mitä mahtoivat nähdä?

Hiukan pelkään että joku kännikala alkaa iskeä minua luullen aidoksi naiseksi, ja huomattuaan asian todellisen laidan, menettävän malttinsa. Tähän asti kaikki on kuitenkin sujunut ongelmitta. Olen saanut vain imartelevia kommentteja ja huvittuneita ilmeitä.
 
Teini poika
Kokeilin äidin alusasuja ja olivat kiihottavia, isäpuoleni huomas kun olin äidin vaatteissa kiihottuneena. Käski laittaa hameen päälle ja kiihottu että nosti hameen ja riisu äidin pikkumustat alas ja työnsi sisään. Myöhemmin halus uudestaan että pukeudun äidin alusasuihin ja hameeseen ja halus takaa kun silläkin seiso.
 
TVMaiju
Saman harrastuksen pauloihin minäkin jouduin heti teini-iässä. Itse en koskaan viehättynyt äidin tai siskon asuista. Minä hankin alusta saakka kaupoista omia ja uusia pikkupöksyjä ja sukkahousuja. Minulla tärkeä osa koko juttua oli juuri se tunne kun sääret oli ensin ajeltu sileiksi ja sai ottaa uudet lycrasukkikset pakkauksesta ja pukea ne huolellisesti ylleen. Mikään ei tuntunut niin ihanalta kuin sukkisten liukas puristus säärillä... Kalu seisoi koko ajan kuin terästanko ja odotti runkkauksen aloittamista.

Siitä se harrastus sitten jäi elämään. Nykyään pukeudun tytöksi aina silloin tällöin. On jännittävää laittautua huolella aina peruukkia ja meikkiä myöten ja uskaltautua ulos iltaelämään. Puolen yön jälkeen muut ovat jo niin humalassa etteivät huomaa mitään tai jos huomaavat, eivät jälkeen päin muista mitä mahtoivat nähdä?

Hiukan pelkään että joku kännikala alkaa iskeä minua luullen aidoksi naiseksi, ja huomattuaan asian todellisen laidan, menettävän malttinsa. Tähän asti kaikki on kuitenkin sujunut ongelmitta. Olen saanut vain imartelevia kommentteja ja huvittuneita ilmeitä.
Todella kiva huomata, että on olemassa samanlaisia kavereita kuin itsekkin. Itse aloitin teini-iässä äidin vaatteilla ja siskoa minulla ei ole ollutkaan, jonka vaatteet olisivat olleet sopivampia. Myöhemmässä iässä, kun asuin yksin, hankin naisten asusteita kaiken maailman postimyyntiliikkeistä peruukkia ja meikkejä myöten. Olet oikeassa, kun sanoit ettei mikään ole ihanampaa kuin pukeutua ihan rauhassa naisten vaatteisiin. On todella ihana pukea ylleen sopivan tiukka korsetti, kun silloin tuntuu, että nyt on naiselliset muodot. Oikeasta paikasta puristavalla korsetilla saan itselleni aikaan pienet teinirinnatkin. Tietysti kiinnitän korsetin sukkanauhoihin kertomasi liukkaat sukat, jotka tosiaan tuntuvat ihanilta säärtä vasten. Jos nämä eivät aiheuta mainitsemaasi teräksistä seisokkia, niin ei sitten mikään. Yritän kuitenkin hillitä halua runkata, sillä haluan pukeutua kokonaan naiseksi peruukkia ja meikkausta myöten. Kun katson itseäni peilistä ollessani minihameessa ja korkkareissa, niin avot, siinä edessäni näkyy todella sekikäs nainen. Olen muuntautumisestani niin ylpeä, että haluaisin näyttää itseäni myös muille, mutta rohkeuteni ei kuitenkaan riitä lähtemään ulos. Pitäisi pukeutua vähemmän provosoivasti, ettei heti herätä huomiota.
 
Viimeksi muokattu:
Annna
Serkun poika oli vessassa mun alushousut nenässä ja runkkas mun isoihin rintaliiveihin. Kyllä oli komee poika ikäisekseen, annoin sen nuolla haarojani ja halus muutakin. Minkäs tein kun sillä kyrpä seiso. Eikä meinannut lopettaa ollenkaan kun sai naista.
 
Alkis
Olen pitänyt naisten alkkareita vuosia. En runkkaile, enkä muutenkaan, mutta ne on vaan miellyttävän tuntuiset, satiinia, silkkiä, kivoja materiaaleja.
Miesten alkkarit on aika aneemisia.
 
Mann
Olen ihan tavallinen mies. Tykkän pitää korkokenkiä, kenkien aatelia.Samoin satiini alusasut, todella miellyttävät.Kysykää naisilta, ovatko eri mieltä.
 
Opetellut
Ihan pienestä pojasta asti. En ollut vielä edes koulussa, kun muistelen alkaneeni kokeilemaan äidin asuja. Harrastus jatkui koko ajan. Minusta oli todella jännittävää pukeutua tytöksi. Kun tulin teini-ikään, vanhempani erosivat ja minä aloin käyttämään rohkeammin öidin vaatteita. Onanoin niihin pukeutuneena hyvin usein. Ihailin äidin muodokasta kehoa ja hänen seksikkäitä asujaan. Kerran sitten äiti otti saunassa esille asian. Oli jo vuosia tiennyt harrastuksestani ja nyt hän kysyi, jos halusin vapaammin olla pukeutuneena niihin. Sydämmeni keikahti suorastaan ilosta. Kun menimme suihkun jälkeen pukuhuoneeseen, äiti antoikin minulle naisten alusasut ja kiva oloasun. MInullä seisoi siinä ensimmäisen kerran äidin silmien edessä. Myöhemmin illalla äiti huomasi minulla taas seisovan ja kysi suoraan, jos halusin näyttää hänelle. Siinä olohuoneen sohvalla runkkasin pidellen äidin tissiä ja huuma oli valtava. Seuraavana päivänä äiti oli rohkeampi ja olin hänen vieressään sen yön. Mitään en kadu, eikä äitikään. Harrastimme kauan yhteisiä hetkiä, kunnes muutin erään kivan naisen kanssa asumaanb.
 
pano mies
voi katsoa tätä nykyajan sodonimismia ja incestia & sukurutsaa, josta ennen hvyää aikaan vielä rangaistiin.
niin monenlaisia nautinnon haluja on on vain niin että ennen täytyi
olla syy sadismiin saddam olis sun bestis jos vielä jorais
itse olen moraalisesti kasvanut ulos tynnyristä
en tuomitse ketään se homma on tuomio istuinten duuni
heitä sinäkin niille ne hommat ja tyydy voit nauttia elämästä
kun et toisten tekemisiä murehdi ja nai ihmeessä naapuris kanssa
vaikka sauna tiellä ekas
 
Viimeksi muokattu:
Kokemus...
Avovaimoni poika puki itselleen sukakkaliivit ja sukat eukkoni kaapista, sillä seiso komeesti. Kiihotuin itsekkin katselusta ja otin housut pois. En ollut miehen/pojan ollut ennen, kyllää teki hyvää kun ilmeisesti halus kun pyllisti kunnolla. Annoin sen kokeilla kun sillä seiso kokoajan, laukes melkein heti kun oli sisälläni. Sitten ollaan "harjoitellu" paremmalla ajalla.
 
Vieraissa
Ihan pienestä pojasta asti. En ollut vielä edes koulussa, kun muistelen alkaneeni kokeilemaan äidin asuja. Harrastus jatkui koko ajan. Minusta oli todella jännittävää pukeutua tytöksi. Kun tulin teini-ikään, vanhempani erosivat ja minä aloin käyttämään rohkeammin öidin vaatteita. Onanoin niihin pukeutuneena hyvin usein. Ihailin äidin muodokasta kehoa ja hänen seksikkäitä asujaan. Kerran sitten äiti otti saunassa esille asian. Oli jo vuosia tiennyt harrastuksestani ja nyt hän kysyi, jos halusin vapaammin olla pukeutuneena niihin. Sydämmeni keikahti suorastaan ilosta. Kun menimme suihkun jälkeen pukuhuoneeseen, äiti antoikin minulle naisten alusasut ja kiva oloasun. MInullä seisoi siinä ensimmäisen kerran äidin silmien edessä. Myöhemmin illalla äiti huomasi minulla taas seisovan ja kysi suoraan, jos halusin näyttää hänelle. Siinä olohuoneen sohvalla runkkasin pidellen äidin tissiä ja huuma oli valtava. Seuraavana päivänä äiti oli rohkeampi ja olin hänen vieressään sen yön. Mitään en kadu, eikä äitikään. Harrastimme kauan yhteisiä hetkiä, kunnes muutin erään kivan naisen kanssa asumaanb.

Olin kai siinä kymmenen vanha kun vanhempani erosivat ja asuin yhdessä äitini kanssa pienessä rivitalossamme. Äiti kävi varmaan pari kertaa kuukaudessa ulkona viihteessä ja joskus hänellä oli mukana mieskin yövieraaksi. Siinä kolmentoista ikäisenä aloin tiedostamaan enemmän ääniä äidin makuuhuoneesta öisin ja aloin runkkailemaan. kun äiti lähti aamulla töihin, minä äidin huoneeseen haistelemaan äidin pikkareita. Lopulta aloin niitä kokeilemaan ja onanoin äidin asuissa kuvitellen olevani joku niistä vieraista, jotka pääsivät äidin kanssa naimaan. Joskus jätin ihan avoimesti äidin alusasut pääleni kun menin nukkumaan. (myöhemmin äiti jertoi nähneensö minut niissä aika usein). Kävin äidin kanssa saunassakin ja monasti alkoi kulli seisomaan äidin edessä, mutta hän vain hymyili asialle.
Kerran äiti kertoi olevansa poissa perjantaista sunnuntaihin ja jätti kasan valmista ruokaa jääkaappiin. - Olin jo ehkä siin kuuden toista vanha, Kun ovi sulkeutui, minä pukeuduin tytöksi ihan kokonaan. Tein myös meikin ja runkkailin ahkerasti. Lauantai-iltana olin salaan maistellut vielä äidin likööriä ja pyörähtein olohuoneessa kuin huumassa. Äidin korkeakantaiset avokkaat vaan kopisivat parkettiin.
Sitten istuin sohvalle välillä runkkaamaan ja silloin ovi aukesi! Äidillä oli ovelta suora näkymä siihen missä istuin. Kyllä minua hävetti. Mutta äiti vaan naureskeli sanoen ymmärtävänsä asian ja tienneen jo kauan siitä.
Sitten hän otti minua kädestä kiinni istuen viereeni. Siinä kerroin kaiken hänelle. Hän antoi sinä iltana minulle omaksa aika kasan vaatteita, niin, että minulla oli toisessa kaapissani varmaan puolet naisten vaatteita. Mikä parasta, hän haluasi nähdä kun tyydytän itseni. Meni ihan avoimesti äidin viereen hänen parisänkyynsä ja otin seisovan aseeni esiin pikkuhousuista. Aloitin vetelemään, kun äiti ottikin sen käteensä ja tyydytti minua. Lopulta hän antoi myös suuseksiä. Sen yön nukuin äiden vieressä ja aamulla äiti kyseli, josko halusin ihan muutakin. ymmärsin, mitä hän tarkoitti ja näin harrastin seksiä oman äidin kanssa. Asuin vielä kotona muutaman vuoden. Äidin yövieraat loppuivat, sillä minä nukuin yöni äidin vieressä- Aina minulla oli jotkut naiselliset asut ylläni. Muistelen vieläkin kaipauksella sitä aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Pipokireellä
Kovasti ihmettelen, että moderaattori antaa täällä vapaasti kirjoittaa insestistä ihannoivaan ja täysin muka hyväksyttävään sävyyn. Toki ymmärrän, että nämä kirjoitukset ovat sairasta provoa ja varmaankin saman ihmisen kirjoittamia, mutta insesti on laitonta ja ihan sama onko kyseessä alaikäinen poika, joka tulee vanhempiensa tasolta hyäksikäytetyksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä