Poika oppi lukemaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pajukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pajukko

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
6 834
0
36
Keskimmäinen poika on nyt 5v2kk ja on oppinut lukemaan. Isoveljen aapisesta lukee jo jopa kolmen tavun sanoja. On ihan innoissaan ja niin äitikin. Esikoinen alkoi lukemaan juuri täytettyään 5 vuotta.

Itse opin vasta ekaluokalla vaikka alkuvuodesta olen syntynyt. Vaikeuksiakin oli, kun muistan ainakin yhden kerran, kun jouduin jäämään koulun jälkeen harjoittelemaan tavuja.

Mä oon oppinut 3 vuotiaana, kun isosisko meni ekaluokalle. Mut eipä ollut herkkua, kun sitten koulussa istuin tukiopetuksessa ja harjoittelin tavaamista. Mä vaan luin sanat putkeen, enkä ymmärtänyt tavutuksen päälle mitään :kieh:

Onnea uudelle lukevaiselle!

Meidän esikoinen täyttää ens kuussa 6v ja on just oppinut lukemaan lyhyitä sanoja. Intoa on, joten varmaan syksyllä oppii ihan kunnolla, voisin kuvitella..

Meidän entisen naapurin tyttö oppi lukemaan muutamaa viikkoa ennen ku täytti 4v :o
Mun tietämä ennätys :)

:flower: hienoa. Esikoiseni oppi ekalla luokalla lukemaan, koulun alkaessa oli hidasta tankkausta, jonka kuunteleminen oli väliin hermoja raastavaa :ashamed: :ashamed: nyt lukee jo aika sujuvasti.
Itse opin hiukan vajaa 5v. lukemaan.

Yhteistyössä