Poika otti ja pakkas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari vieraana

Vieras
kamansa ja lähti isänsä luokse.. ei oo helppooa. 13 vuotias poika uusioperheessä. Ei poika viihdy meillä siis minun siskojensa ja siskopuoliensa sekä avomiehen luona. Tää on ihan hirveetä, haistattelee vit*t aamupalalla jne.. nyt meni sitte isänsä luo. En tiiä mitä tekisin koko perheen elämä sekaisin pojan takia....

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari vieraana:
kamansa ja lähti isänsä luokse.. ei oo helppooa. 13 vuotias poika uusioperheessä. Ei poika viihdy meillä siis minun siskojensa ja siskopuoliensa sekä avomiehen luona. Tää on ihan hirveetä, haistattelee vit*t aamupalalla jne.. nyt meni sitte isänsä luo. En tiiä mitä tekisin koko perheen elämä sekaisin pojan takia....

siinä sen taas näkee kun ei kuria ole..letistä kii jos haistattelee

olen tuon vieraan kanssa samoilla linjoilla, vaikkakin tuo letistä nyppääminen ei olekaan oikea konsti... Jos ei poika osaa kunnolla olla niin kaikki oikeudet pois; mihinkään ei mennä, kännykkä ja netti pois.. sitten voi poika miettiä onko kivempaa olla kunnolla vai kökkiä sisällä vahtaamassa telkkua...Ja sun pitäis myös sanoa sille exälles että ei se sinne muuttaminen saa olla takaporttina jos äitin luona on kurjaa...
Vaikkakin taitaa olla niin että poikas palaa aikapian takas kun totee että ei sielä isän luona ollu yhtään kivempaa...

Yhteistyössä