Poika vai tyttö ? Kumpaa ajattelette odottavanne :) ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiudeliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tiudeliini

Jäsen
09.08.2010
630
0
16
Jyväskylä
Elikkäs tämmöisen keskustelun ajattelin aloittaa. Kumpaa luulette odottavanne :--) ?

Itse luulen, että odotan poikaa :).

Oireita:
Ei tee mieli karkkia, eikä suklaata, vaan kaikkea suolasta ja terveellistä :D. Pahoinvointia ei kauheesti ole, yleensä vain illalla. Linea negrakin on ilmestyny navasta alaspäin :).

Kertokaa tekin :) ?

Olin aivan varma, että poika tulossa. Täysin erilainen raskaus ja mahassa huomattavasti esikoista vilkkaampi yksilö, mutta kyllä tämäkin neiti on. Hyvä niin, sillä esikoinen sanoi, että jos se on poika, se palautetaan. :) Hieman epäselväksi tosin jäi, että minne... :D

Luulin odottavani tyttöä koska raskaus ja mieliteot on olleet erilaiset kuin 2 aikaisemmassa raskaudessa joista poikia syntynyt!
Toisin kävi, neljättä poikaa siis odotellaan ja meni pitkään rakenneultran jälkeen sisäistää että tämäkin on poika, tyttöolo oli vain niin vahva;)
Viimeviikolla kävin 4D-ultrassa joss varmistui sitten se 100% poika ja kun ne söpöset kasvot näin niin nyt odotellaan vain ja ainoastaan tätä hurmuria taloon :heart:

Ihan alussa oli sellainen olo, et pojat sieltä tulee. Nyt ei ole enää mitään oloja siitä mitä mallia pikkuiset ovat. 7.10. on rakenneultra, joten silloin saadaan ehkä hiukan vihjettä edes toisesta tulokkaasta. :heart::heart:

Uusimmat

Yhteistyössä