Poikani on kyllä nyt vissiin liian huolissaan raskaana olevasta kihlatustaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Marilii on provo queen :saint: tuskin sillä on edes poikaa :D
Kyllä minulla on rakas poika, joka on esikoinen. Sitten on vielä yhtä rakas pikkusisko sillä pojalla. Hän on pyörinyt koko pikku elämänsä hevosenpaskassa ja on siitä onnellinen. Kerran oli tuttavan häät ja likka pukeutui. Kauniit paksut ja pitkät hiukset kampaaja laittoi nutturalle ja niihin pieniä ruusunkukkia. Ihana mekko ja korkkarit. Meinas itku päästä, että hei, mullahan on kaunis nuori nainen tyttönä. Ei kulje aina haisevissa ruhjuvaatteissa.

Kyl mie kissan astiaa pesin mut pidin hyvänhuolen ettei paljaalle iholle koskenu eli hanskat kädessä:) mun äiti oli saanu kissalta tartunnan ja vanhin mun veljistä kuoli syntyessään sen takia en ole varma onko toi tokso vaan mikä mut napanuora kasvanu hurjan pitkäksi ja kiertyny vauvan ympärille:(

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
kyllä minä siivosin meidän kissan paskat ja kuset raskausaikana. Ei edes tullut mieleen
että olisi jotain haitallista.
Kyllähän jokainen pyyhkii oman perseensä joka päivä ja sitä ei kukaan kiellä tai vauvan paskat pesee. Kai jokainen sen jälkeen kädet pesee ja tarvittaessa desinfioi.
Haloo........

Harvalla vauvalla tai aikuisella on toksoplasmoosia suolistossaan... Useat kissanhiekat pöllyääkin niin kuvottavasti, etten mä ainakaan halua moista raskaanaollessa vetää keuhkoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
kyllä minä siivosin meidän kissan paskat ja kuset raskausaikana. Ei edes tullut mieleen
että olisi jotain haitallista.
Kyllähän jokainen pyyhkii oman perseensä joka päivä ja sitä ei kukaan kiellä tai vauvan paskat pesee. Kai jokainen sen jälkeen kädet pesee ja tarvittaessa desinfioi.
Haloo........

No sun pissassa ei olekaan sitä toksoplasmoosivaaraa. Tai ei siis ainakaan pitäisi olla:) Oisko sunkin kannattanut ottaa selvää.

minä nuorena kodinhoitajan kieltäydyin asiakaspaikoista joissa oli kissojen laatikkojen puhdistus ja silloin 90-luvulla asia oli vähän, että mitä ihmettä?
En ole katunut pätkääkään! Jos sen kissanlaatikkorumban voi joku toinen tehdä niin erittäin hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä nuorena kodinhoitajan kieltäydyin asiakaspaikoista joissa oli kissojen laatikkojen puhdistus ja silloin 90-luvulla asia oli vähän, että mitä ihmettä?
En ole katunut pätkääkään! Jos sen kissanlaatikkorumban voi joku toinen tehdä niin erittäin hyvä!

Kiitos. On poika hölmöillytkin ja siksi olenkin onnellinen, että nyt tilanne on tämä. En aio olla tunkeutujamummo vaan pysyttelen taustalla ja autan jos pyydetään.

Toksonhan voi saada vain kerran ja paha se on saada raskausaikana. Neuvola testaa kyllä pyydettäessä ja näkevät onko vanha infektio. Usein kissaperheen emännältä tai paljon mullassa möyrineeltä se löytyy. Ehkä kuitenkin jujutan mieheni tyhjäämään hiekkiksen seuraavankin raskauden aikana :D

Yhteistyössä