M
Marilii
Vieras
Oonhan minä vähän rasittava. Ja ukkeli sanois, että mistä sinä sen vähän siihen sait.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap kuulostaa tosi rasittavalta ihmiseltä :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oonhan minä vähän rasittava. Ja ukkeli sanois, että mistä sinä sen vähän siihen sait.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap kuulostaa tosi rasittavalta ihmiseltä :/
Kyllä minulla on rakas poika, joka on esikoinen. Sitten on vielä yhtä rakas pikkusisko sillä pojalla. Hän on pyörinyt koko pikku elämänsä hevosenpaskassa ja on siitä onnellinen. Kerran oli tuttavan häät ja likka pukeutui. Kauniit paksut ja pitkät hiukset kampaaja laittoi nutturalle ja niihin pieniä ruusunkukkia. Ihana mekko ja korkkarit. Meinas itku päästä, että hei, mullahan on kaunis nuori nainen tyttönä. Ei kulje aina haisevissa ruhjuvaatteissa.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Marilii on provo queen :saint: tuskin sillä on edes poikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:kyllä minä siivosin meidän kissan paskat ja kuset raskausaikana. Ei edes tullut mieleen
että olisi jotain haitallista.
Kyllähän jokainen pyyhkii oman perseensä joka päivä ja sitä ei kukaan kiellä tai vauvan paskat pesee. Kai jokainen sen jälkeen kädet pesee ja tarvittaessa desinfioi.
Haloo........
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:kyllä minä siivosin meidän kissan paskat ja kuset raskausaikana. Ei edes tullut mieleen
että olisi jotain haitallista.
Kyllähän jokainen pyyhkii oman perseensä joka päivä ja sitä ei kukaan kiellä tai vauvan paskat pesee. Kai jokainen sen jälkeen kädet pesee ja tarvittaessa desinfioi.
Haloo........
Miks noin? Poikahan on mielissään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eihän nyt ap:n mussukka pojan tuollaista pidä joutua tekemään. kamala jos joutuu vauvallekin vaippoja vaihtamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä nuorena kodinhoitajan kieltäydyin asiakaspaikoista joissa oli kissojen laatikkojen puhdistus ja silloin 90-luvulla asia oli vähän, että mitä ihmettä?
En ole katunut pätkääkään! Jos sen kissanlaatikkorumban voi joku toinen tehdä niin erittäin hyvä!