Poikaystävälläni liian pieni?

  • Viestiketjun aloittaja Mikä neuvoksi?
  • Ensimmäinen viesti
Mikä neuvoksi?
Kertokaa voiko miehen penistä jotenkin isontaa joillakin voiteilla tai lääkkeillä? Olemme aikuisia ja tapasin ihanan miehen ja haluaisin harrastaa hänen kanssaan villiä seksiä, mut oltiin ekan kerran ja hän ei tuntunut juuri missään, kun hänellä oli niin pieni. Koskaan ennen ei kohdalleni ole vastaavaa sattunut, mikä neuvoksi ja miten sen hänelle voi sanoa, että saisimme asian korjattua?
 
not horo
joo joo, taitaa kuitenkin olla niin että se sun värkkis on vaan päässyt liikaa löystymään! ei siinä minkään miehen peenis riitä. on tainnut tullut jaettu toosaa liikaa, lapsiakin taitaa olla??
 
leipuri
Olen pahoillani puolestasi. Sillehän ei voi mitään, ikävä kyllä, jos penis on liian pieni. Mullakin oli kerran jätkä jolla oli erektiossa noin kolmesenttinen kikkeli. Pikkurillin kokonen.
Eipä se tosiaan tuntunu missään vaikka on kuin timmit paikat.
Haave villistä seksitä jää kyllä haaveeksi.
Kun on isompaa saanu ts. "normaalia" pieneen on vaikea tottua.
Ikävä kyllä .


 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja not horo:
joo joo, taitaa kuitenkin olla niin että se sun värkkis on vaan päässyt liikaa löystymään! ei siinä minkään miehen peenis riitä. on tainnut tullut jaettu toosaa liikaa, lapsiakin taitaa olla??
Ei se aina ole siitä naisen värkistä kiinni, toisil miehillä on vaan niin pieni Mut omasta kokemuksesta voin kerto että ei se villi ja tyydyttävä seksi ole siitä koosta kiinni Mä tapasin miehen jolla on pieni, mut en todellakaan voi moittia seksin laatua En ikinä ennen ole tuntenut sellaista nautintoa kuin hänen kanssaan tunnen...todella mahtavaa!!!!

 
Boa
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja not horo:
joo joo, taitaa kuitenkin olla niin että se sun värkkis on vaan päässyt liikaa löystymään! ei siinä minkään miehen peenis riitä. on tainnut tullut jaettu toosaa liikaa, lapsiakin taitaa olla??
Ei se aina ole siitä naisen värkistä kiinni, toisil miehillä on vaan niin pieni Mut omasta kokemuksesta voin kerto että ei se villi ja tyydyttävä seksi ole siitä koosta kiinni Mä tapasin miehen jolla on pieni, mut en todellakaan voi moittia seksin laatua En ikinä ennen ole tuntenut sellaista nautintoa kuin hänen kanssaan tunnen...todella mahtavaa!!!!
Naisellakin on kokoja. Ja kyllä mä ainakin tunnen pikkurillinikin pillussa. Lantionpohjalihas jumppaa! Miehen peniksellä on todellakin aika pieni merkitys rakastelussa.
 
hannakaisla
Alkuperäinen kirjoittaja Boa:
Miehen peniksellä on todellakin aika pieni merkitys rakastelussa.
Ainakin jos SE on pieni !!!! :D :D :D :D buah!

Kyllä minäkin tunnen pikkurillin pillussa, mutta ei se ole sama asia, jos joku työntää pikkurillin sisääni verrattuna siihen, että joku työntää sinne normaalikokoisen MUNAN.

Miehelle peniksenkehittäjä ja sinulle treenikuulat. Uskoisin, että seksi muuttuu nautinnolliseksi.
 
Mikä neuvoksi?
Ei se aina ole siitä naisen värkistä kiinni, toisil miehillä on vaan niin pieni Mut omasta kokemuksesta voin kerto että ei se villi ja tyydyttävä seksi ole siitä koosta kiinni Mä tapasin miehen jolla on pieni, mut en todellakaan voi moittia seksin laatua En ikinä ennen ole tuntenut sellaista nautintoa kuin hänen kanssaan tunnen...todella mahtavaa!!!!

Millä tavalla te hoiditte sitten sen, että sinäkin tunnet jotain, kun harrastatte seksiä? Tässä tapauksessa se vähän huulilla hämmentää niin kuin pikkupojan kikkeli, enkä koskaan saisi sitä tyydytystä et se menis pohjaan asti. Mieskin joutuu tekemään hirveästi töitä, et saa, kun ei ole kunnon hinkkausta.

 
Ella
Osaan kuvitella miltä sinusta tuntuu, koska minulla on ollut myöskin miesystävä, jolla oli todella pieni. Vaikka täällä lähes kaikki toitottavat, että koolla ei ole merkitystä, niin onhan sillä. Jos miehellä on kuusi senttiä pitkä ja vain noin kaksi senttiä paksu (kuten entisellä miesystävälläni), niin eihän se voi tuntua samalta, kuin mitä nykyisellä miehelläni on, jolla on 21 cm pitkä ja ympärysmitta 18 cm. Se toledda tuntuu ja tekee ihanaa ja orgasmien määrällä ei ole mitään rajaa.
 
Lapin Kulta
Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
miehelläni on 21 cm pitkä ja ympärysmitta 18 cm. Se toledda tuntuu ja tekee ihanaa ja orgasmien määrällä ei ole mitään rajaa.
Wautsi! Kuulostaa tosiaan se Toledda-Nuija hurjalta! Sehän on kuin puolen litran Lapin Kulta-tölkki! Tosin sekin sopii käteen mainiosti - aina välillä.

 
anni
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Ella on mitannut unissaan kesäkurpitsan:) 18 cm paksu.
Ella sanoi että ympärysmitta on 18 cm. Jos oletetaan että muna on likimain ympyrälieriön muotoinen, sen ympärysmitta eli piiri (p) saadaan riittävällä tarkkuudella kaavasta p = 2*pi*r, jossa pi=pii~3.1415 ja r=säde eli puolet halkaisijasta d (d=2r). Tästä saadaan halkaisija d = p/pi. eli tässä tapauksessa halkaisija olisi d= 18 cm / 3.14, joka on vähän vajaa 6cm.

Isohan se on, mutta ei mitenkään mahdoton. Suunnilleen semmoinen että mies saa peukalonsa ja etusormensa sen ympäri renkaaksi juuri ja juuri.
 
Porin Karhu 0,6 L
Alkuperäinen kirjoittaja Lapin Kulta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
miehelläni on 21 cm pitkä ja ympärysmitta 18 cm. Se toledda tuntuu ja tekee ihanaa ja orgasmien määrällä ei ole mitään rajaa.
Wautsi! Kuulostaa tosiaan se Toledda-Nuija hurjalta! Sehän on kuin puolen litran Lapin Kulta-tölkki! Tosin sekin sopii käteen mainiosti - aina välillä.
Noilla mitoilla Toleddalle kertyy enemmänkin tilavuutta kuin puoli litraa. Laskujeni mukaan 1 Toledda = 5,4 dl joka on melkein yhtä paljon kuin brttien Pint = 5,6 dl

Siinä on tekemistä vaikka millaiselle "litra-huulelle", jollainen Ella lieneekin.
 
Taavi
Alkuperäinen kirjoittaja anni:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Ella on mitannut unissaan kesäkurpitsan:) 18 cm paksu.
Ella sanoi että ympärysmitta on 18 cm. Jos oletetaan että muna on likimain ympyrälieriön muotoinen, sen ympärysmitta eli piiri (p) saadaan riittävällä tarkkuudella kaavasta p = 2*pi*r, jossa pi=pii~3.1415 ja r=säde eli puolet halkaisijasta d (d=2r). Tästä saadaan halkaisija d = p/pi. eli tässä tapauksessa halkaisija olisi d= 18 cm / 3.14, joka on vähän vajaa 6cm.

Isohan se on, mutta ei mitenkään mahdoton. Suunnilleen semmoinen että mies saa peukalonsa ja etusormensa sen ympäri renkaaksi juuri ja juuri.
Voivoi anni. Mittasin juuri, kuinka iso ympyrälieriö mahtuu peukalon ja etusormen muodostamaan ympyrään ja se on vain vähän yli 4 senttiä. Eli, kun reilut 1,5 senttiä yli menee tuo mahdollisen kyrvän paksuus, niin kaavasi mukaan peukalo jää etusormesta 5 sentin päähän. Edes sairaimmissa paksunnoksissa en ole sellaista jöötiä nähnyt.
 
anni
No minulla peukalon ja etusormen muodostaman rinkulan piiri on noin 16 cm ja ajattelin että miehillä olisi isompi, siis keskimäärin. Toki tämä on ihan sormien pituudesta ja kämmenen koosta kiinni.
 
nainen
Kai se on jokaisella oma halunsa ja himonsa, toinen tykkää isosta ja toinen pienestä On sattunut eteen molempia, eikä se iso anna sen parempia orgasmeja kuin pieni, se on nähkääs käyttäjästä kiinni...niin miehestä kuin naisestakin
Turha valittaa kun ei osaa sitä rakastelun taitoa
 
2x2 cm
Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
Osaan kuvitella miltä sinusta tuntuu, koska minulla on ollut myöskin miesystävä, jolla oli todella pieni. Vaikka täällä lähes kaikki toitottavat, että koolla ei ole merkitystä, niin onhan sillä. Jos miehellä on kuusi senttiä pitkä ja vain noin kaksi senttiä paksu (kuten entisellä miesystävälläni), niin eihän se voi tuntua samalta, kuin mitä nykyisellä miehelläni on, jolla on 21 cm pitkä ja ympärysmitta 18 cm. Se toledda tuntuu ja tekee ihanaa ja orgasmien määrällä ei ole mitään rajaa.
Jopas jotakin, ei kai kukaan sivistynyt " nainen " kirjoittele netissä tuollaisa, vaikka piiloutuukin nimimerkin taakse?
 
N69
Tiedän ongelman. Omalla kullallani on myös sen verran pieni, että se ei oikein tunnu missään. En ole mitannut hänen vehjettään, mutta pituutta on ehkä 10 cm ja paksuutta ehkä noin 3,5 senttiä. Seksin aikana muuttelen lantioni asentoa ja vain silloin tuntuu hyvältä, kun terska osuu esim. G-pisteeseen.

Lantionpohjalihaksiani treenaan vähintään sata toistoa päivässä, koska tietysti minulla on suurta mielenkiintoa tuntea nautintoa hänen kanssaan.

Minusta pieni vehje ei ole niin suuri ongelma meillä kuin se, että hän ei halua opetella nuolemaan minua. Tykkään suuseksistä kovasti, mutta se ei ole hänen mieleensä. Sormittelukin on hänelle pikaista, kun taas itse haluaisin vaikka puolen tunnin hellittelyä. Ehkä senkään vuoksi seksi ei tunnu niin paljon, koska en ole tarpeeksi herkistetty.

Meille miehen vehkeen koko on iso ongelma, koska mies häpeää vehjettään ja hän ei halua puhua seksistä. Minusta tärkeintä on, että rakastamme toisiamme, mutta hän ei suostu tajuamaan, että klitoriksen hyväily on minulle suurempi nautinnon lähde kuin yhdyntä. En tiedä, saammeko ongelmaamme ikinä ratkaistua:(
 
Iso kyrpä
Tämä on vähän sama juttu kun poijjaat juttelee, että olipa sillä "tiukka pillu" ja hyvää teki. Ihmisiä on erikokoisia ja vastakappaleiden pitää löytää ne toisilleen sopivat. Kama Sutrassahan puhutaan hevosesta, jäniksestä ja olikos se norsusta? Idea on kuitenkin se, ettei norsun tavara mahdu jänikseen eikä päinvastainen tunnu missään.
 
heli
Sinulla on kuitenkin sitten pulla hyvin uunissa N69, koska miehelsi älyää hävetä pientä kaluaan. Meillä on päinvastoin, eli hän ei piilottele sitä vaan menee saunat sun muut, niin että pienet pippulat vinkuu.
 
N69
Heli, toisaalta jokaisessa ihmisessä on jotakin "vikaa" sillä eihän kukaan ole täydellinen. Mieluummin vaikkapa pieni vehje kuin että äly olisi pientä...

Miesten hyvä puoli on myös siinä, että mitä pienempi vehje, sitä enemmän vehje kasvaa erektiossa. Oman kokemukseni mukaan isovehkeisillä ei suhteellisesti (prosentteina) vehje kasva ollenkaan niin paljon kuin pienimunaisilla.

Mun mielestä pelkkä pieni vehje ei ole ongelma, vaan se, miten sitä käyttää ja että osaa ikäänkuin kompensoida pientä kalua sitten muilla tavoilla. Tietysti esim. meillä kaikki yhdyntäasennot ei onnistu, koska vehje luiskahtaa helposti pois varsinkin, jos olen kovin kiihoittunut ja liukas. Silloin mun mielestä suuseksin ja käsien käytön merkitys korostuu. En itse pitäisi ongelmana sitäkään että esim. mies hyväilee mua suulla ja samalla käytettäisi dildoa. Haluaisin, että harrastaisimme seksiä yhdessä ja että pääsisimme molemmat orgasmiin olipa ne keinot sitten mitkä hyvänsä. Tällä hetkellä olen jäänyt ilman orgasmeja, koska en muutoinkaan kykene emätinorgasmiin, vaan pitää olla sitä klitoriksen hyväilyä.
 

Yhteistyössä