Poikaystävälläni liian pieni?

  • Viestiketjun aloittaja Mikä neuvoksi?
  • Ensimmäinen viesti
N69
Kirjoittelin tähän viestiketjuun elokuun lopussa ja kerroin, että olen tyytymätön seksielämääni, koska miehelläni on niin pieni JA hän ei ole innokas tyydyttämään minua. Tuon tunteenpurkaukseni jälkeen olen silloin tällöin kertonut hänelle, että rakastan häntä ja hän tuntuu hyvältä, mutta kaipaisin edes joskus sitä, että hän hyväilisi minua enemmän, jotta minäkin nauttisin enemmän, koska olen niin hidas.

Sittemmin olen opetellut rentoutumista. En enää ajattele, että milloin mies laukeaa, vaan nautin niin kauan, kuin seksiä kestää. Olen myös saanut ensimmäiset orgasmini hänen kanssaan. Orkut tulee siten, että hyväilen hänen kalua suullani (ei liian innokkaasti, ettei hän laukea heti) ja hän samalla sormettaa minua. Vapaalla kädelläni hyväilen klitoristani. Tällä tavalla olen oppinut saamaan orgasmin ja täytyy sanoa, että se on aivan ihanaa. Oman laukeamiseni jälkeen otan mieheltä suihin tai jatkamme yhdynnällä. Yhdyntäkin tuntuu enemmän, kun olen lauennut.

Halusin siis vain viestilläni sanoa, että suhdetta voi parantaa. Itsestään se harvoin muuttuu, mutta olemalla aktiivinen, kärsivällinen ja sinnikäs saa tuloksia aikaiseksi.

Kun minä olen alkanut laukeamaan, mies on innostunut seksiin uudestaan, koska hän näkee, että laukean ja oikeasti siis nautin (todisteena hän tuntee orgasmikouristelut sormissaan). Tavoitteenani on saavuttaa tietty rentous, jotta varmasti saan orgasmini tuossa asennossa. Seuraava tavoitteeni on se, että saisin saman rentouden itse yhdyntätilanteeseen ja voisin yrittää saada orgasmia siinä tilanteessa. Jatkan siis lantiopohjajumppaa ja yritän keskittyä siihen, miltä mies tuntuu enkä heti ajattele, että ei tunnu missään, vaan yritän rentoutua ja nauttia siitä, miltä hän tuntuu. Miestä en halua vaihtaa.

T: Innokas oppilas
 
Jaakko
Alkuperäinen kirjoittaja N69:
Kirjoittelin tähän viestiketjuun elokuun lopussa ja kerroin, että olen tyytymätön seksielämääni, koska miehelläni on niin pieni JA hän ei ole innokas tyydyttämään minua. Tuon tunteenpurkaukseni jälkeen olen silloin tällöin kertonut hänelle, että rakastan häntä ja hän tuntuu hyvältä, mutta kaipaisin edes joskus sitä, että hän hyväilisi minua enemmän, jotta minäkin nauttisin enemmän, koska olen niin hidas.

Sittemmin olen opetellut rentoutumista. En enää ajattele, että milloin mies laukeaa, vaan nautin niin kauan, kuin seksiä kestää. Olen myös saanut ensimmäiset orgasmini hänen kanssaan. Orkut tulee siten, että hyväilen hänen kalua suullani (ei liian innokkaasti, ettei hän laukea heti) ja hän samalla sormettaa minua. Vapaalla kädelläni hyväilen klitoristani. Tällä tavalla olen oppinut saamaan orgasmin ja täytyy sanoa, että se on aivan ihanaa. Oman laukeamiseni jälkeen otan mieheltä suihin tai jatkamme yhdynnällä. Yhdyntäkin tuntuu enemmän, kun olen lauennut.

Harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee aina.
Kuitenkin hommasi vaikuttaa hieman suorittamiselta..entäs jos joskus unohtaisit orkun tavoittelun..nauttisit vaan hommasta..se tulee jos on tullakseen.

Halusin siis vain viestilläni sanoa, että suhdetta voi parantaa. Itsestään se harvoin muuttuu, mutta olemalla aktiivinen, kärsivällinen ja sinnikäs saa tuloksia aikaiseksi.

Kun minä olen alkanut laukeamaan, mies on innostunut seksiin uudestaan, koska hän näkee, että laukean ja oikeasti siis nautin (todisteena hän tuntee orgasmikouristelut sormissaan). Tavoitteenani on saavuttaa tietty rentous, jotta varmasti saan orgasmini tuossa asennossa. Seuraava tavoitteeni on se, että saisin saman rentouden itse yhdyntätilanteeseen ja voisin yrittää saada orgasmia siinä tilanteessa. Jatkan siis lantiopohjajumppaa ja yritän keskittyä siihen, miltä mies tuntuu enkä heti ajattele, että ei tunnu missään, vaan yritän rentoutua ja nauttia siitä, miltä hän tuntuu. Miestä en halua vaihtaa.

T: Innokas oppilas
 
Miesnäkökulma
No, on se tosi tuskallista tuo naisten orgasmin metsästys. Entäpä, jos onkin naisia, joita ei vain ole luotu nauttimaan, oli miehellä millainen vehje tahansa tai tekipä mies mitä hyvänsä.

Onko kuka kuullut miehstä, joka epätoivoisesti opettelisi saamaan orgasmia?
 
Mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja Miesnäkökulma:
No, on se tosi tuskallista tuo naisten orgasmin metsästys. Entäpä, jos onkin naisia, joita ei vain ole luotu nauttimaan, oli miehellä millainen vehje tahansa tai tekipä mies mitä hyvänsä.

Onko kuka kuullut miehstä, joka epätoivoisesti opettelisi saamaan orgasmia?

Kyllä se monesti taitaa olla niin, että nainen saa itse itselleen nopeasti ja varmasti sen orgasminsa.
Se onkin jo toinen juttu miten sen "opin" saa siirrettyä sille miehellekin, että nautittaisiin yhdessä siitä hommasta!
 
yksinkertaista
Alkuperäinen kirjoittaja Miesnäkökulma:
No, on se tosi tuskallista tuo naisten orgasmin metsästys. Entäpä, jos onkin naisia, joita ei vain ole luotu nauttimaan, oli miehellä millainen vehje tahansa tai tekipä mies mitä hyvänsä.
Yksiselitteisesti, ei ole!
 
no name
Uskoisin, että pääsääntöisesti nainen pystyy saamaan orgasmin ainakin yksin. Orgasmin saaminen yksinkin voi olla vaikeaa ja silloin orgasmin opettelussa on työtä ja vaatii vaivannäköä, että sen oppii.

Ehkä ideana onkin se, että alistuuko nainen siihen, että hän ei voi saada orgasmia. Hyväksyykö hän sen vai haluaako hän tehdä kaikkensa, että se onnistuu edes joskus. Jos orkun saa yksin, sitä voi yrittää opettaa miehellekin, miten orkku onnistuu yhdessä ollessa. Jos orkkua taas ei tule millään keinolla vaikka haluaisi, niin ehkäpä gynekologi, seksiterapeutti tai seksikaupan lelut voivat olla apuna. Kirjallisuuttakin on tarjolla.
 
Miesnäkökulma
Mimmi hyvä

Silti tällä palstalla saa vaikutelman, että naisten täytyy usein opetella masturboimaankin.

Useimmille miehillekin taitaa olla helpoin ja varmin tapa saada se orgasminsa omin neuvoin. Ongelmana monille miehille onkin, että se on liian helppoa ja siitä tulee tapa ja pahe, josta pitäisi opetella pois.


 
tuli
"Silti tällä palstalla saa vaikutelman, että naisten täytyy usein opetella masturboimaankin."

Taitaa olla niin, että naisella on sekä ylä-että alapäässä monimutkaisemmat värkit, kuin mitä miehellä (vrt putkiaivo-tippaleipä). Siinäpä sitä onkin miehellä tekemistä, että pääsee molempiin aivoituksiin kiitettävästi -tai edes tyydyttävästi sisään!
 
yleistyksiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Miesnäkökulma:
Mimmi hyvä

Silti tällä palstalla saa vaikutelman, että naisten täytyy usein opetella masturboimaankin.
Älä hyvä mies ole niin yksinkertainen, että luulet enemmistön naisista kirjoittelevan täällä orgasminsaantivaikeuksistaan. Kyllä se on kuule vähemmistö, jolla niitä vaikeuksia on ja sillä vähemmistöllä on kyllä sitten muitakin ongelmia seksuaalisuutensa kanssa.
 
Mittamies
Miten te voitte miehienne naperot mittailla sentin tarkkuudella? Jos lähdette iskemään miehiä onko teillä aina rullamitta käsilaukussa, jos on niin miksi? En ole vielä reilun 50V ikään kodannut naista joka olisi mittaillut kikkeliäni, kyllä se on kaikille kelvannut ilman mittausta. Olisiko näin, että täällä kirjoittelee murkkuikäisiä poikia ikään kun naisiksi tekeytyen.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Mittamies:
Miten te voitte miehienne naperot mittailla sentin tarkkuudella? Jos lähdette iskemään miehiä onko teillä aina rullamitta käsilaukussa, jos on niin miksi? En ole vielä reilun 50V ikään kodannut naista joka olisi mittaillut kikkeliäni, kyllä se on kaikille kelvannut ilman mittausta. Olisiko näin, että täällä kirjoittelee murkkuikäisiä poikia ikään kun naisiksi tekeytyen.
Suuri osa tänne kirjoittavista on varmaan korkeintaan kakskymppisiä, joilla nyt ei ole mitään kovin suurta kokemusta niistä kikkeleistä, joten puheet on sitten sen mukaiset, eli siis valetta...
 
Mittatietoinen
Aika helppoahan sitä vehkeen pituutta on arvioida, sillä jos vehje mahtuu koko nyrkkini sisään, niin vehkeellä on pituutta noin 8 cm = oman nyrkkini leveys. Jos taas esim. terskan pää jää nyrkin ulkopuolelle, niin mittaa onkin sitten jo yli 10 cm.
 
Bunny
Minullakin on kokemusta liian pienestä peniksestä (kaksi eri miestä). Ensimmäisellä
kerralla penis oli n.8cm, mutta kuitenkin normaali paksuudeltaan. Toisella miehellä
oli n.13cm, mutta erittäin luikku penis. Siinä sai kyllä "töitä" tehdä, että tuntui jossain ja mies kun vielä piti penistään niin suurena... o_O
Minusta pieni ja laiha penis on pelkästään jo kuvottavan näköinenkin. Ja ei, minulla ei tod. ole löysä alapää. Sitä on turha taas katkerien alkaa jauhaa.
 
Heluna
Voi teitä äitin pieniä ropsahousuja ja teidän laihoja peniksiänne.

Ensiksi se todella pieni penis on yhtä harvinainen kun se todella suuri. Jos taas alapäänne- ja ennenkaikkea yläpäänne on täysin tunnoton tuskin se on peniksen omistatajan vika.

90% naisista tekee sen orkun itselleen sormin, paremmalla menestyksellä kun millään peniksellä. Olisi vaikea kuvitella naisia jotka tarvitsevat 10...15-senttiset sormet orkun saamiseksi, on vielä huomioitava sekin , että 3..4 senttiä paksut sormet olisivat varsin hassunnäköiset etten sanoisi kömpelöt.

Jutuistapäätellen kyseessä lienee "oletuspenis", ne jotka ovat pelanneet enemmän näitten oikeitten penisten kanssa tuskin tulevat tänne keskustelupalstalle valittamaan penisten pienuutta.
 
Fakta
Suomalaisen miehen peniksen keskimitta on 14 cm. Jos haluaa yli 20 senttistä, aika ison osan miehistä joutuu karsimaan pois. Muistaakseni vaginan pituus on naisella aika lailla juuri tuon keskivertovehkeen verran. Sen vuoksi siis naisia usein lähinnä sattuu, jos miehen pitkä vehje jyskyttää kohdunpohjaan asti.

Tietysti paksu, pitkä penis näyttää kiihottavalta, muttei välttämättä siltä tunnu jatkuvassa käytössä. Pienempi tuntuu kyllä, kunhan muistaa huolehtia riittävästä kiihottamisesta ennen yhdyntää eikä unohda klitoriksen hyväilyä yhdynnän aikana.
 
lisää faktaa
Alkuperäinen kirjoittaja Fakta:
Suomalaisen miehen peniksen keskimitta on 14 cm. Jos haluaa yli 20 senttistä, aika ison osan miehistä joutuu karsimaan pois. Muistaakseni vaginan pituus on naisella aika lailla juuri tuon keskivertovehkeen verran. Sen vuoksi siis naisia usein lähinnä sattuu, jos miehen pitkä vehje jyskyttää kohdunpohjaan asti.
Naisen vaginan syvyys on n. 10cm, kiihottuessa se pitenee jonkin verran...
 
^Mörkö^
Naisella on stimuloivia kohtia kaikista eniten emättimen suulla (jos puhutaan pelkästä emättimestä). Toinen tunteva kohta on "g- piste", joka on oikeasti osa klitorista... Saadakseen orgasmin nainen tarvitsee kiihoittuneen tilan sekä fyysisesti että psyykkisesti. Ikä vaikuttaa orgasmin saamiseen, sillä nainen saavuttaa seksuaalisen huippunsa vasta 40- vuotiaana. 20- vuotiaan on vaikeampi saada orgasmia, koska silloin ei olla niin varmoja omasta kehosta ja pelkkä stressi vaikeuttaa orgasmin saantia paljon. Nykyään kehotetaan nuoria tutustumaan itse omaan kehoonsa, sillä se tuo itsevarmuutta ja mahdollistaa rentoutumisen.
 
Miespoika
Tapauksessa jossa emätin/siitin on "pieni" tulisi ajatella asiaa niin että mitä voisi itse tehdä asialle, tässä tapauksessa omalle vaginalle.
Ei pidä lähteä liikenteeseen siitä perustasta, että miksi kumppanin vehkeessä on vikaa ja miksi en tunne mitään.
Tällaiset asiat vaativat kompromisseja, joten olisi hyvä keskustella asiasta ja aloittaa "treenit" yhdessä.

Naisten anatomia tukee lantionpohjanlihas harjoitusta ja on tätä myöten myös nopeampi sekä helpompi asia ylläpitää itsellään.
Miehille peniksen koon maksimointi lähtee liikkeille aivan perusasiasta: ravinnosta ja fyysisestä kunnosta. Tämän jälkeen vasta suosittelen ajateltavaksi seksivälineitä.

Kehoitan ihmisiä siis tutustumaan aihepiiriin hieman paremmin, ennenkuin "valistatte" muita ihmisiä.
 
Uskoa tulevaan
Kyllä se monesti taitaa olla niin, että nainen saa itse itselleen nopeasti ja varmasti sen orgasminsa.
Se onkin jo toinen juttu miten sen "opin" saa siirrettyä sille miehellekin, että nautittaisiin yhdessä siitä hommasta!

Tuollaisen hölynpölyn löysin tästä ketjusta. No kerronpa oman kokemukseni, minulla on ollut 4 poikakaveria, kaikkien kanssa yli vuoden, ja koskaan en ollut orgasmia saanut, en heidän kanssaan enkä masturboidessani, vaikka yritys olikin kova. Sitten tapasin nykyisen mieheni, sain ensimmäisellä rakastelukerrallamme orgasmin, joka sai minut tajuamaan, mitä elämä voi parhaimmillaan olla. Siitä on nyt yli 9v ja saman miehen kanssa olen, ja mikäli se minusta riippuu, tulen aina olemaankin. Koskaan en jää ilman, mieheni pitää siitä huolen. Orgasmin takia en siis tietenkään miestäni valinnut, vaan pitkien filosofiaa koskevien keskustelujen, joita kävimme ennen ekaa kertaa. Niin ja ehkä sillä koollakin on hiukan väliä, ainakin miehelläni on iso, mitannut en ole, mutta en ole saanut yhtään kaupassa myytävää kondomia mahtumaan hänelle, viereen aukirullattuna jää kondomi n. 5cm vajaaksi miehen mitasta.
 
Millka
En minäkään saanut edellisten poikakavereideni kanssa orgasmia yhdynnässä, mutta nyt kun tapasin seksuaalisuuteen avoimesti suhtautuvan miehen, ei se tyydytys ole munan koosta kiinni. Kun mieheni on sisässäni (joko lähetyssaarnaaja/takaapäin) hieron itse klitoristani tai käytän klitoriskiihotinta ja kyllä multa tulee!!! Mieheni osaa tehdä samat temput klitorikselleni suullaan tai sormellaan. Eli: rentoutukaa ja tehkää itsekin jotain tyydytyksenne eteen!!! Ei 2 cm paksu ja 6 cm pitkä tunnu missään, mutta klitorista kiihottamalla tuntuu!!!
 
kokenutt
Alkuperäinen kirjoittaja Millka:
En minäkään saanut edellisten poikakavereideni kanssa orgasmia yhdynnässä, mutta nyt kun tapasin seksuaalisuuteen avoimesti suhtautuvan miehen, ei se tyydytys ole munan koosta kiinni. Kun mieheni on sisässäni (joko lähetyssaarnaaja/takaapäin) hieron itse klitoristani tai käytän klitoriskiihotinta ja kyllä multa tulee!!! Mieheni osaa tehdä samat temput klitorikselleni suullaan tai sormellaan. Eli: rentoutukaa ja tehkää itsekin jotain tyydytyksenne eteen!!! Ei 2 cm paksu ja 6 cm pitkä tunnu missään, mutta klitorista kiihottamalla tuntuu!!!
No eikö toi nyt ole ihan normaalia, että hieroo klittaa samalla. Ei kai kukaan mies sitä nyt pahalla katso...? Ei mun naiset ainakaan emätinorkkuja ole saaneet, klita hierominen on ihan korvaamaton juttu.

 
..........
Alkuperäinen kirjoittaja Heluna:
90% naisista tekee sen orkun itselleen sormin, paremmalla menestyksellä kun millään peniksellä. Olisi vaikea kuvitella naisia jotka tarvitsevat 10...15-senttiset sormet orkun saamiseksi, on vielä huomioitava sekin , että 3..4 senttiä paksut sormet olisivat varsin hassunnäköiset etten sanoisi kömpelöt.

Jutuistapäätellen kyseessä lienee "oletuspenis", ne jotka ovat pelanneet enemmän näitten oikeitten penisten kanssa tuskin tulevat tänne keskustelupalstalle valittamaan penisten pienuutta.
Muuten hyvä, mutta eivät ainakaan kaikki naiset saa orgasmia sormettamalla. Itse en laita sormia/sormea ollenkaan sisälle masturboidessani, vaan teen sen klitoriksen ja häpyhuulten seutua hyväilemällä.

Ja olen pelannut reilun 10 peniksen kanssa. Näistä yksi oli ihan liian pieni (kämmenleveyttäni selvästi lyhyempi eli n. 5-6m pitkä ja ehkä peukaloni paksuinen) ja yksi (16-19cm?) aivan liian iso.
 
Liian väljä
Totta kai pienikaluinenkin kelpaa parisuhteeseen. Jos on hirmu pieni vehje, niin silloin kannattaa hyväksyä asia ja paikata tilannetta kehittämällä muita taitoja seksin alalla. Pitää siis opetella sormettamista ja opetella löytämään se kuuluisa klitoris. Hyvän suuseksin antaja on harvinaisuus, mutta todella ihana yllätys.

Seksielämä voi todellakin olla antoisaa, vaikka miehellä olisikin pieni kalu. Miehen pitää vain asennoitua siten, että hänen täytyy opetella naisen kehoa ja kysyä rohkeasti, mistä hän tykkää ja mitä voisi tehdä.

Pienikaluinen ei pärjää sillä, että ilman esileikkiä vain jyystetään "peruslähetyssaarnaaja" kaksi minuuttia ja sitten käännetään kylkeä, pieraistaan ja kuorsataan. Itse asiassa moni isokaluinenkin luulee, että se riittää, mutta useimmille naisille se ei riitä.

Avainsana on siis avoin keskustelu siitä, mitä haluaa ja miten voi oppia paremmaksi rakastelijaksi.
 

Yhteistyössä