Hae Anna.fi-sivustolta

Poikaystävältä 16v tytölle synttärilahjaksi

Viestiketju osiossa 'Vanhempana' , käynnistäjänä Sopiva lahja, 21.03.2019.

1. Sopiva lahja Vierailija

Tyttäremme täytti juuri 16v ja sai poikaystävältään (19v) synttärilahjan. Lahjan saaminen ihan ok mutta sanokaapa nyt millaisia alusvaatteita teidän 16v tyttärenne oikeasti käyttää.

Poikaystävän, joka nyt ollut siis mukana 6kk, lahjapaketista tuli alusvaatteita ja voisin sanoa, että melko vähän niihin oli mitään kangasta käytetty. Punaiset pitsiset stringit ja pitsiset rintsikat.

Onko soveliasta antaa ja saada tuollaisia lahjoja? Tähän asti vaatekaapissa on ollut lähinnä tavallisia valkoisia Sloggeja, sellaisia mitä olen itsellenikin ostanut.

2. vierailija Vierailija

Ehkä olisin valinnut lahjan toisin,,,.

Ehkä tarkoitus olla jonkinlainen viesti, että voisi siirtyä seuraavalle tasolle suhteessa.

Äitinä en nyt välttämättä olisi ilahtunut.

3. huolestunut Vierailija

saahan äitiyspakkauksessa dildonkin

4. vierailija Vierailija

Meidän tyttärillä eri tilanteisiin sopivia alusvaatteita. On sporttisempaa, on mukavaa ja sitten ehkä vähän parempaa ja sitten vielä sellaista, joissa ehkä haluaa jonkun toisen näkevän sinut.

Toisiin on käytetty enemmän ja toisiin vähemmän kangasta. Yleensä tyttäret osaavat valita tarkoituksenmukaiset alusvaatteet.

5. vierailija Vierailija

Slogit ovat tunnettuja seksintappoasuja ja varsinkin ne puuterin väriset. Itselläni oli stringejä ja vaikka olen melkein 60 niin edelleen. Ihmettelin miksi tyttäremme oli esitellyt teille saamiaan lahjoja ja varsinkaan poikaystävän antamia. Ei kauniit tai hieman seksikkäät alusasut ole mikään uhka jos ehkäisyn perusasiat on käyty nuoren kanssa läpi.

6. 20typy Vierailija

Oletko miettinyt sitä että ehkä tyttäresi on pyytänyt juurikin jotain tuollaista tai valinnut ne jopa itse? Harva lähtee aivan tyhjästä ostamaan tuollaista noin varhaisessa vaiheessa suhdetta, ellei ole ihan kahjo. Itse sain noin tyttösi ikäisenä lahjaksi seksilelun ja toisinaan kivoja alusvaatteita poikakaverilta mitä oltiin yhdessä mietitty ja mikä oli molempien rajoihin sopiva antaa, ettei kummankaan tarvinnut tuntea oloaan hyväksikäytetyksi tai nöyryytetyksi. Luota tyttäreesi, hän ei varmastikkaan pue tai tee mitään mitä ei itse halua ja osaa sanoa mitä hän lahjasta tuumi sille joka ne antoi, oli se sitten positiivista tai negatiivista.

Itse olen käyttänyt noin 13 vuoden iästä lähtien stringejä (pakko ettei erilaisten paksumpien legginsien tai pillifarkkujen läpi näy noloja saumoja) muuten paitsi kuukautisten aikana ja seksuaalisia asuja minulla on ollut jo ennen kuin tapasin oikeanlaista tyyppiä jolle olisin halunnut näyttäytyä ne päällä. Vanhemmat ei vaan koskaan nähneet asuja kun olivat piilossa ja pesin ne itse.

7. vierailija Vierailija

Tyttö täytti juuri 16 vuotta ja täysi-ikäinen poikaystävä on ollut kuvoissa jo 6 kuukautta. Onko asiasta ilmoitettu poliisille?

8. Gandalf Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    7
    Jos otetaan esimerkiksi vaikka 20v henkilö ja 80v henkilö suhteessa niin totta kai se huomiota herättää mutta kukaan ei paheksu. Mutta auta armias jos on esim 14v henkilö ja 18v henkilö suhteessa niin sitten nousee aivan jumalaton meteli. Ja jos se on vielä niin päin että naispuolinen on nuorempi osapuoli niin kahta kauheampi on meteli. Minusta tämä on naurettavaa. Jos vanhemmat ovat tietoisia asiasta ja ovat antaneet hyväksyntänsä ja näiden kahden henkilön suhde sujuu rauhassa, rakkaudessa ja yhteisymmärryksessä niin mielestäni siihen ei tarvitse tulla kenenkään moittimaan.

Kuulin kerran 18v miespuolisesta amerikkalaisesta youtube-videoiden tekijästä joka eräällä videollaan toi julki että hänellä on 15v tyttöystävä ja hänkin esiintyi videolla niin siitähän alkoi sellainen myrsky että oksat pois. Kommenttikentässä miestä haukuttiin pedofiiliksi, hyväksikäyttäjäksi, ja sen seitsemällä muulla nimellä. Tilaajat väheni ja koko yhteisö nousi vastaan. Ei auttanut hänen kuin poistaa koko tili ja vetäytyä julkisuudesta. En muista mikä oli miehen nimi enkä löytänyt vaikka äsken äkkiä yritin netistä hakea eri sanoilla. Näyttää tosiaan vetäytyneen syvälle maan alle koska kukkahattunatsitädit vetivät herneen nenään.

9. vierailija Vierailija

"Harva lähtee aivan tyhjästä ostamaan tuollaista noin varhaisessa vaiheessa suhdetta, ellei ole ihan kahjo."

Kyllähän meissä miehissä noita kahjoja on. Ajatushan on hieno ja romanttinen, mutta ei aina toimi aivan loppuun asti. Mutta propsit pojalle, että on kehdannut käydä kaupasta ostamassa moiset alusvaatteet.

Vanhemmille tulee kai aina jonkinlaisena järkytyksenä nähdä, että heidän lapsensa onkin jo seksuaalinen ihminen. Lienee ikuinen kiistelyn aihe vanhempien kesken mikä on sopiva ikä aloittaa seksikokeilut.

10. vierailija Vierailija

Seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat saavat ihmiset sekaisin ja kiihkon valtaan.

Olen ymmärtänyt, että ainakin ennen 15-vuotias on voinut seurustella 19-vuotiaan kanssa, jos henkisesti ei ole suurta eroa. Nykyään hyväksikäytöstä tulee lain mukaan aina vankeutta tai ei mitään rangaistusta, jos ehdot eivät täyty. Välimuotoa ei ole.

Amerikassa on osavaltioita, joissa suojaikäraja on 18 vuotta. Esim. "In California, there is a crime of "Unlawful sexual intercourse", which is an act of sexual intercourse with a person under the age of 18 who is not the spouse of the person. (CA Penal Code § 261.5 (a)) There are no exceptions; all sexual activity with a person under the age of 18 (and not their spouse) is a criminal offense. So if a 15-year-old willingly has sex with a 17-year old, both have committed a crime, although it is only a misdemeanor."

Tässä suojaikärajat maittain.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_consent#/media/File:Age_of_Consent_-_Global.svg

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri