Elikkäs raskaana täällä ollaan ja ei olla uskallettu vieläkään kertoa poikaystävän vanhemmille raskaudesta (rv17+1), koska varsinkin hänen äitinsä on tosi uskovainen ja yritti estää meitä muuttamasta yhteen, koska emme ole naimisissa. niin mitenhän se mahtaa tähän uutiseen reagoida? pelkään että menee välit miehen vanhempiin :/ Oisko hyviä vinkkejä miten kertoa? ei kuitenkaan vihtis enää salailla asiaa, siitähän ne voi kans vetää herneen nenään, ku niille ei oo kerrottu ja mun vanhemmille on. apuaaa.