Poikaystävän vanhemmille kertominen pelottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marrari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marrari

Jäsen
01.04.2010
93
0
6
Elikkäs raskaana täällä ollaan ja ei olla uskallettu vieläkään kertoa poikaystävän vanhemmille raskaudesta (rv17+1), koska varsinkin hänen äitinsä on tosi uskovainen ja yritti estää meitä muuttamasta yhteen, koska emme ole naimisissa. niin mitenhän se mahtaa tähän uutiseen reagoida? pelkään että menee välit miehen vanhempiin :/ Oisko hyviä vinkkejä miten kertoa? ei kuitenkaan vihtis enää salailla asiaa, siitähän ne voi kans vetää herneen nenään, ku niille ei oo kerrottu ja mun vanhemmille on. apuaaa.

Eipä siinä enää pelkääminen auta...
Kyllä sieltä varmasti tulee paskaa niskaan mutta nyt on vähän myöhäistä sitä miettiä.

Kerrotte vaan suoraan, mies saisi itse kertoa meidän tapauksessa ja odotatte mitä tuleman pitää. Vaikka aluksi suuttuvat voi hyvin olla että leppyvät piakkoin ja odottavat innolla tulee pientä!

no se sun poikaystäväshän sut on raskaaksi tehnyt,ja jos sinä et ole uskovaperheestä,nou hätä,jos poikaystäväsi on ja saanut sellaisen kasvatuksen se on hänen ongelmansa jos harrasti esiaviollista seksiä,ei sinun. eikai kukaan myöskään kuvittele että jos mies janainen asuu yhdessä ettei heilläolisi seksi-elämää,joten varmasti poikaystäväsi vanhemmat tietää teidän hommailleen...

No se on vaa kerrottava. Vois laittaa vaikka askarrella ultrakuvista (tai kopioista) kortteja ja pistää siihen, että "Onneksi olkoon mummi ja vaari!" tms :) Korostaa sitä, että tämä on teille onnellinen asia ja toivotte sen olevan myös hänelle onnellinen asia.

Jos sieltä jotain kakkia tulee niskaan, niin valmistautukaa henkisesti sanomaan suoraan, että hänen mielipiteellänsä ei tässä asiassa ole hyttysenpaskan vertaakaan painoarvoa, ja että jos haluaa olla tulevaisuudessa tekemisissä niin kannattaa sisäistää se asia B)

Mutta tehän olette jo aikuisia. Jos suuttuvat, ei se kauaa kestä. Minun anoppini ei rähjännyt, appi rähjäsi. Emme olleet silloin täysi-ikäisiä. Appikin suli sitten aikanaan.

Yhteistyössä