Poikaystäväni tykkää silmälaseistani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tihrustelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tihrustelija

Vieras
Olen alkanut epäilemään, että poikaystävälläni on jonkin asteinen fetissi silmälaseihin. Kaikilla hänen entisillä tyttöystävillä on ollut silmälasit. Itsekin käytän laseja, mutta vain silloin tällöin koska ne ovat melko heikot. Näköni tuntuu heittelevän ajoittain ja joskus saataan käyttää niitä paljonkin viikon aikana ja sitten taas saatan unohtaa ne käsilaukkuun jopa viikoksi pariksi.

Pikku hiljaa olen huomannut yhteyden harrastamamme seksin määrässä ja sillä milloin pidän laseja. Jos olen pitänyt laseja vielä illalla tv:tä katsellessani niin poikaystäväni alkaa aina ehdottamaan seksiä jo olohuoneen sohvalla.

Asiahan ei minua haittaa, koska näinhän minä pystyn helposti säätelemään seksisessiot niille päiville jotka minulle sopivat. Ja kaikilla meillä on omat juttumme.

Mutta oletteko te huomanneet miehillä samanlaista kiinnostusta naisiin jotka käyttävät silmälaseja?

Mieheni kertoi jo suhteemme alkuvaiheessa tykkäävänsä silmälaseja käyttävistä naisista.

Itselläni on myös lasit ja joudun käyttämään niitä lähes aina. Mieheni kannustaa niiden käyttöä ja inhoaa piilareita. Lisäksi hän tahtoo hankkia minulle parit uudet kehykset joka vuosi vaikka näössäni ei ole tapahtunut muutosta moneen vuoteen.

Ei minulla ole mitään valittamista asiasta. On ihan kiva vaihdella ulkonäköänsä. En tosin saisi mennä laserleikkaukseen vaikka joskus tahtoisinkin.

Jostain syystä minuakin kiihottaa silmälasipäiset naiset. Sihteeri-look on aina vedonnut minuun. Jakku ja lyhyt hame sukkahousuilla ja tietenkin silmälasit. Parempaa ei olekaan. Lisäksi nainen joka siristelee silmiään nähdäkseen on hieno näky.

Silmälasit peittävät.Joillekin silmälasit antavat plussaa.Jotkut ovat ilman laseja aivan erinäköisiä.Silmälasit on pelkkä apuväline,ei mikään kauneuden tuoja vaikka jotkut luulevat.

Uskomatonta... Luulin olevani ainoa, joka tykkää silmälasipäisistä. Ei tietenkään mitkään kekkoset. Eikä kaikilla. parasta mielestäni on on/ off lasit, eli vaikka kaukolasit, ettei pakolliset pitää kokoajan. huomasin mielenkiintoni laseihin, jo lapsena. vasta vanhempana ymmärsin sen fetissiksi, mutta todellakin luulin olevani ainoa. kunnes juuri hetki sitten päätin tutkia asiaa netistä ja kappas... yllätyin iloisesti 8D. mainittakoon, että itse saanut juuri kesällä kaukolasit =D. Olen mielestäni HOT =D sexsyä on, kun on ollut lasit päässä ja sitten tapaa jonkun ihmisen ja samalla, kun katsoo toista silmiin, niin ottaakin lasit hellästi pois.viettelevää..? OUTOO. lisäksi pakko mainita, että minustakin opiskelija / asianajaja- look on myös hottia. eli kauluspaita, skara, neuleliivi. ja se sekotettuna pahan pojan lookkiin, eli tatska saattaa näkyä jostain huolitellun ulkokuoren alta tai korvikset. onhan niitä, mutta kommentoikaa ihmeessä. olisi mukava kuulla lisää aiheesta. ja mielipiteitä tai onko jollain samanlaisia mielenkiinnon herättäjiä. ja miehet kertokaa tarkemmin mistä pidätte. tykkään itsellänikin kauluspaidoista, opiskelija luukista, pari läväriä. leikkautin tukkanikin rockinmaksi. ennen todella pitkät, suorat ja myös todella vaaleat hiukset. MITÄ MIELTÄ tän tyylisestä opiskelija naisesta (27v)? voi olla, että jossain olikin aiheesta, mutta en vielä kerinnyt lukea kaikkien juttuja, joten kirjoitelkaa. KIITOS BD

Onko vielä nykypäivänä jollekulle merkitystä, onko lasit vai ei? Kun ne kuitenkin on lähes joka toisella? Itse sain lasit ekaluokalla ja vuosien saatossa miinuksia sekä hajataittokorjausta on tullut vain lisää. Leikkauskaan ei luultavasti vapauttaisi minua laseista ja pian ovat tiedossa myös lukulasit tai kaksiteholasit.

Joskus toki käytän piilolaseja, erinäisistä näöntarkkuden hankaluuksista johtuen aika harvoin. Huomaan kyllä, että lasittomuus antaa esim flirttailulle enemmän mahdollisuuksia. Koska kuitenkin haluan nähdä hyvin, tämä on aika toissijaista.

Jos nyt yritän kuvitella, mitä houkuttelevaa silmälaseissa olisi... Miinuslasit kyllä pienentävät silmiä, eli minunkin isot vihreät silmät näkyvät parhaiten ilman laseja. Ja jos otan lasit pois, joudun itse katsomaan tosi tarkasti ja läheltä, ehkä se olisi jollekin kivaa? Ja koska mun lasit eivät ole mikään ulkonäköjuttu, vaan tarvitsen niitä oikeasti, vain hyvin harvat pääsevät näkemään minut ilman niitä. Lasien poisotto on minulta luottamuksen osoitus. Voisiko olla, että joku kokisi sen tavoittelemisen arvoisena? Yleensä vahvoista laseista saa vaan pilaa, onneksi niitä voi nykyän hioa vähemmän huomiota herättäviksi.

Että silmälasit tekevät ihmisestä kauniin,eksoottisen näköisen.Taidatte olla hönttejä.Ihminen ilman mitään on kaiken kauneinta.Turha luulla että jollain paksusankaisilla öökoneillä ulkonäkö kohenee.Älkää olko noin tyhmiä.

Ihmetystä herätti silmälasipäinen nainen.Ei meikkejä.Silloin olin vielä kaikensalliva.Miksi et meikkaa?Hän sanoi,ettei hän näe meikata,silmissä jotain häikkää ollut vuosia.Hän on tummahiuksinen joten hänelle meikitön olo ei ollut kovinkaan suuri ongelma.

Ööh minullakin on lasit enkä meikkaa.. Näen kyllä meikata ihan hyvin, mutta en vain katso tarvitsevani meikkiä. Luonnollisuus on kauniimpaa. Enkä oikein tajua mikä siinä on niin omituista jos nainen ei meikkaa... Aika useasti mitä korkeammin koulutettu nainen sitä vähemmän pakkelia naamassa.

Ei ole mitään uutta, poikakaveri pitää myös silmälaseista ja lisäksi kumihanskoista. Eli aika yleinen asento viikolla on että olen polvillaan poikakaverin edessä tyydytän hänet kumihanskoilla ja annan laueta kasvoille ja silmälaseille. Jos olen meikit naamassa niin se on poikakaverista plussaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miisu:
Mieheni kertoi jo suhteemme alkuvaiheessa tykkäävänsä silmälaseja käyttävistä naisista.

Itselläni on myös lasit ja joudun käyttämään niitä lähes aina. Mieheni kannustaa niiden käyttöä ja inhoaa piilareita. Lisäksi hän tahtoo hankkia minulle parit uudet kehykset joka vuosi vaikka näössäni ei ole tapahtunut muutosta moneen vuoteen.

Ei minulla ole mitään valittamista asiasta. On ihan kiva vaihdella ulkonäköänsä. En tosin saisi mennä laserleikkaukseen vaikka joskus tahtoisinkin.

Tota noin, olet kai tietoinen siitä että silmälaseja saa myös "ikkunalasilla" eli ilman vahvuuksia? Eli mars laserleikkaukseen ja sitten hankit noita vahvuuksettomia laseja "seksilaseiksi" ja jos poikaystäväsi on sitä mieltä ettet saa parantaa naköäsi, hän on mielisairas alistaja.

Itse inhoan silmälaseja, mutta pakko on yleensä pitää niitä, kun piilarit eivät korjaa hajataittoa. Mutta jos omaa ulkonäköään osaa yhtään arvioida, väittäisin, että lasit päässä ei kannata miehiä vikitellä, ilman ehdottomasti parempi. Monella on myös kauniit tai eläväiset silmät ulkonäön 'kohokohtana', ja lasit usein peittävät ne, eli en kyllä usko nököttimien kaikkien eteen ruuhkaa kasaavan...

Mutta se riippuu täysin kasvoista kai sekin: joihinkin sopivia laseja ei meinaa löytää millään, ja lasit ovat aina miinusta ulkonäölle, vaikka olisivat plussavahvuuttakin. Toisille ne taas sopivat loistavasti ja hyvin erilaisetkin lasit vielä. Kadehdittava etu!

Uusimmat

Yhteistyössä