Poikien äidit HOX!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rakennatte Legoilla, katotte Putouksen, pelaatte lautapelejä, käytte kävelyllä taskulamppujen kans jossain pöheikössä, kuuntelette Cheekin musaa, teette parkour-radan ja loikitte menemään vapaalla tyylillä. Rakennatte majan, maalaatte taulun...

Noista meillä tykkää tytöt ja pojat. Meillä on 5-11-vuotiaita lapsia.

[QUOTE="tytön äiti";23177480]Taas sukupuoliroolitusta tyrkytetään!!! että hox vaan ja hahahaaaaa[/QUOTE]

Mitä ihmeen roolitusta? Mä olen myös tyttöjen äiti ja se nyt vaan on niin, että tuossa kympin nurkilla pojat ja tytöt tykkää eri jutuista. Voihan ap olla avarakatseinen ja ei-rajoittunut ja ottaa vaikka barbinuket matkaan, mutta pojat ei ehkä syty kauheesti... Ja tässä kun ehdotettiin telkkua, pelaamista, leffan vuokrausta, niin ne ei ole sukupuolisidonnaisia juttuja vai onko sun mielestä?

Leivotte. Pizzaa, sämpylöitä, pannakakku, piirakkaa, kakku... Keksit jonkun kivan ja helpon ja annat tenavien leipoa. Sitten katatte pöydän hienosti ja nautitte.

Kiitoksia tosi paljon ideoista :) Eiköhän näillä eväillä selvitä. Hiukan meinaa jännittää :)

Ja sen haluaisin sanoa että ei ole tarkoitusta mitään roolitusta tehdä, mutta ei niitä välttämättä kiinosta pitää kaunistautumis iltaa ja leikkiä prinsessaa. Eikä tämäkään tarkoita sitä että pojat eivät saisi niin tehdä, vaan sitä että voisin olla aika mälsä lapsenvahti jos ainut mitä olen miettinyt illaksi olisi kaunistautuminen ja barbileikit.

Ps. älkää huoliko en ole menossa kielioppia opettamaan ;)

Meillä (pojat 8v ja 11v) tykkäävät katsoa Putousta ja jotku lautapelit on niiden mielestä tosi huippuja. Tietty tykkäävät pleikkarillakin pelata. Tykkäävät myös rakennella Legoilla, piirrellä sarjakuvia sekä näin talvisin hiihtää, luistella, laskea mäkeä ja ulkoilla muuten. Leffojakin tykkäävät katella. Me pidetäänkin toisinaan ns. leffailtoja eli katellaan dvd:ltä joku leffa ja sit on ostettu jotain naposteltavaa oheen.

Yhteistyössä