Poikki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kina

Vieras
Kertokaapa onko toivoakaan tulla raskaaksi jos laittaa kortsuun tullutta spermaa sormin itsensä sisälle, hetki sen jälkeen kun poika on kortsun itseltään riisunut??! Ja kuinka kauan sperman siittiöt ""elää"" siemensyöksyn jälkeen? Olen vaan tällaisen kaupunkilegendan kuullut, että näinkin joku on raskaaksi tullut ja myös kaverini väittää tällaisesta tapauksesta kuulleensa.. Mitä mieltä olette? Itse en näin tekisi, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen, että saan kaverini kanssa kinastelun loppumaan. Minä kun väitän ettei noin voi lapsia saada..
Entä kuinka helposti pojat huomaavat reiän kortsussa? Vai huomaavatko ollenkaan?
Hölmöjä ajatuksia, mutta niitä kai maailmaan mahtuu...

Jotenkin tuntuu ettei pitäisi edes vastata.. Esim. lesboparit saattavat käyttää ns. koti-inseminaatiota (""muumimukimenetelmä""), jossa mies ruikkaa sperman astiaan ja nainen siitä ruiskulla emättimeensä. Kyllähän nuo välillä onnistuvatkin.. Periaatteessa siis saattaisi onnistua myös kuvailemassasi tilanteessa. Reikää kondomissa harvemmin huomaa. Kysymyksesi kuulostaa kuitenkin vähintäänkin epäilyttävältä, ts. kuin olisit hankkiutumassa raskaaksi isäehdokkaalta kysymättä. Jos näin on, niin kasvapa ensin isoksi.

Kyllä voi noin tulla raskaaksi. Ei ne siittiöt heti kuole! Tätähän juuri muumimuki-hommalla meinataan! Mutta älähän yritä vaan tuota! Isukkiehdokas voi saada raivarit!

Niin siis.. tahdon tehdä selväksi ettei minulla ole aikomustakaan hankkiutua tuolla tavalla raskaaksi, vaan kyse oli siitä, että minulla ja kaverillani oli kina siitä, voiko noin ylipäätänsä tulla raskaaksi.. Minä pidän sitä edelleen epätodennäköisenä..

Yhteistyössä