Pojalla 5v meni virtsatie tulehdus munuaisiin..hoitajan moan takia.=/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaBuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaBuu

Aktiivinen jäsen
29.07.2009
1 029
0
36
Yli viikko sitten käytiin päivystyksessä ku poika alkoi oireilla,pissaaminen sattui.Sairaanhoitaja otti näytteen ja sanoi sen olevan puhdas.

Kolme päivää sitten nousi kuume reilu 38 ja eilen otin yhteyttä lääkäriin,viime yöstä asti poika itkeny kovaa selkä kipua eikä oo enää kunnolla käveleen pystyny.Tänään soitin aamulla uudelleen mikä on nyt tilanne ja tulokset oli tullu ja tulehdushan sielä oli.

Nyt lähtee vielä lähete munuais ultraan.

Tää meidän lääkäri kurkkas viime viikkoset tulokset ja sanoi että ne ei kyllä oo puhtaat ollu vaan niissä on selvä tulehdus ollut jo sillon ja olis pitänyt lääkitys alottaa. :o :/ Aion olla kyllä yhteyksissä palautteen muodossa tuonne päivytykseen.

Toivottavasti ei oo päässy munuaisiin tulemaan mitään,se selviää tutkimuksissa.Nyt pojalla onneksi lääkitys alkanut. :heart:

Miksi sä otsikoit että "meni munaisiin" ja nyt ei sitten kuitenkaan vielä ole selvillä että onko niin käynyt vaiko ei?

Virhehän tuossa on tapahtunut mutta sun otsikkosi on kyllä ihan syvältä ja sieltä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi sä otsikoit että "meni munaisiin" ja nyt ei sitten kuitenkaan vielä ole selvillä että onko niin käynyt vaiko ei?

Virhehän tuossa on tapahtunut mutta sun otsikkosi on kyllä ihan syvältä ja sieltä...

Siis on,on munuaisissa jo se tulehdus,pissassakin on verta.Mutta tarkoitin sitä että onko se saanut aikaan jotain haittaa siellä munuaisissa. :flower:

Iso moka mutta ei sille voi mitään että niitäkin sattuu, ihmisiä hoitajatkin on. Mitäs nyt odotat tällä avauksella? Eiköhän se hoitaja jonkinlaiseen vastuuseen joudu vaikka varmasti oli inhimillinen erehdys tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Iso moka mutta ei sille voi mitään että niitäkin sattuu, ihmisiä hoitajatkin on. Mitäs nyt odotat tällä avauksella? Eiköhän se hoitaja jonkinlaiseen vastuuseen joudu vaikka varmasti oli inhimillinen erehdys tms.

Mitäs pitäis odottaa..hmm.En mä mitään odota,kunhan kerroin ikävän tapahtuneen.Toki tiedän että virheitä sattuu mutta lähärikin kyllä osaa esim tikku testistä katsoa,värjäytyykö se miten...

En mä mitään haloota oo nostamassa,aion vaan antaa palautetta että huolellisuutta kiireestä huolimatta ja kerron mitä lapselleni siitä koitui.

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Sanoiko lääkäri että voi olla että on aiheuttanut munuaisiin jotain?

Joo,kun oli niin pahaksi päässyt niin on saattanut esim.laajentaa munuaisia.Mutta siis saattanut,eihän sitä tiedä.Hyvä kun tutkivat kuitenkin. :)

:hug: En tiedä rauhoiittaako yhtään, mutta mulla on ollut lapsena kymmeniä vakavia munuaistulehduksia ja olen ollut viikko kaupalla ihan sairaalassa hoidettavana niiden takia ja silti ihan hengissä ja aivan normaaliin elämään kykeneväinen. :) Ikävä juttu silti.