pojalla oli kuumetta yön,kun nukkui..mitä ihme tautia tää nyt on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5vpojanäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

5vpojanäiti

Vieras
Siis pojallani on nyt ollut reilun viikon nuhaa ja viime yön oli kuumeessa ( melkein 39 ) Poika itse ei herännyt, mutta herätin sen ja annoin lääkettä, mutta tuskin muistaa edes sitä. Nukahti sitten uudestaan ja aamulla herätti minut ennen kahdeksaa ja kuume ei ollut enää noussut.
Siis onko jotain tällästä liikkeellä? ja ihan ihmeellistä, että lapsi varmaan ei itse tajunnut,että on ollut tosi kipeenäkin. :o

Pitäisiköhän koettaa viedä huomenna lääkäriin?

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Lääkehän saattaa vielä vaikuttaa? Useimmilla aamulla myös lämpö alhaisempi. Seuraile tilannetta iltapäivällä/illalla. Toivottavasti paraneminen on kuitenkin alkanut! =)

Niin,aivan totta. Laskeskelin kyllä että voin antaa seuraavan kerran lääkettä puoli kahdeksan aamulla,mutta ei nyt olekkaan tarvinnu antaa. Annan siis ihan tavallista panadolia pojalle.
Toivottavasti menee noin lyhyellä kuumeilulla ohi.:)

Me asutaan pohjanmaalla ja meillä oli likka melkein viikon kuumeessa, aina päivällä ok, mutta iltaa kohde kuume nousi. Kävin lääkärissä ja nielunviljely otettiin jonka pika testi näytti negaa, maanantaina saa soittaa oikein kunnon tulokset mutta lääkäri meinas että on viruksen aiheuttamaa.

mulla itselläni pikku köhää ollut jo pitempään. Ti-Ke yönä nousi kuume ja sitä kyllä oli vielä ke päivälläkin. Sen jälkeen jatku kurkkukipuna ja vetämättömyytenä. Tänäänkin vielä hieman outo tunne kurkussa, mutta muuten alkaa oleen ok.
Lapsilla ei ainakaan vielä ole ollut mitään.

Yhteistyössä