Pojalle nimi P:llä

  • Viestiketjun aloittaja Ensimmäinen poika tulossa
  • Ensimmäinen viesti
Ensimmäinen poika tulossa
Tyttäremme nimi on p alkuinen ja olisi kiva jos tulevan poikamme nimikin olisi p alkuinen. Olen monet nimet netistä käynyt jo läpi, mutta Pekkaa, Paulia tai Pietaria emme halua. Etsinnässä olisi siis hiukan harvinaisempi/vanhempi nimi, joka alkaa p:llä. Nimi voi olla myös Ruotsin tai veron tms almanakasta. Olisi hienoa, jos ehdottelisitte jotain. Kiitos !
 
Mie
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäinen poika tulossa;11555133:
Tyttäremme nimi on p alkuinen ja olisi kiva jos tulevan poikamme nimikin olisi p alkuinen. Olen monet nimet netistä käynyt jo läpi, mutta Pekkaa, Paulia tai Pietaria emme halua. Etsinnässä olisi siis hiukan harvinaisempi/vanhempi nimi, joka alkaa p:llä. Nimi voi olla myös Ruotsin tai veron tms almanakasta. Olisi hienoa, jos ehdottelisitte jotain. Kiitos !
Petrus, Paavo, Pyry, Peetu, Poika.
 
Ensimmäisen poika tulossa
Kiitos kaikille kirjoittajille. Patrik ja Panu kuulostaa ihan hyvältä. P:llä alkavia poikien nimiä ei sitten kuitenkaan ole niin paljon, joten pitäisi olla helppo valita...mutta ne ovat niin tavallisia. Ainakin suomen almanakassa.
 
ehotus
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäinen poika tulossa;11555133:
Tyttäremme nimi on p alkuinen ja olisi kiva jos tulevan poikamme nimikin olisi p alkuinen. Olen monet nimet netistä käynyt jo läpi, mutta Pekkaa, Paulia tai Pietaria emme halua. Etsinnässä olisi siis hiukan harvinaisempi/vanhempi nimi, joka alkaa p:llä. Nimi voi olla myös Ruotsin tai veron tms almanakasta. Olisi hienoa, jos ehdottelisitte jotain. Kiitos !

Peetu.
Mutta mikä on veron allakka?? Pietari, Pietu?
Ei savolaiselle nyt sentään mitään ruotsalaista nimeä, haloo!!
 
mikä onkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäisen poika tulossa;11556462:
Kiitos kaikille kirjoittajille. Patrik ja Panu kuulostaa ihan hyvältä. P:llä alkavia poikien nimiä ei sitten kuitenkaan ole niin paljon, joten pitäisi olla helppo valita...mutta ne ovat niin tavallisia. Ainakin suomen almanakassa.

perheen kansallisuus eli oletteko amerikkalaisia, brittejä ?
Vai yrittääkö tavis vain hienostella? Naurettavaa että tavallisen suomalaisen naskalin nimi on joku eteläafrikkalainen!!
 

Yhteistyössä