A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä tiedän tämän:Jos vielä haluat ehdotuksia suomalaisesta pojan nimestä, niin musta Veikko ois ihan ykkönen. Ja 100% suomalaista perua.
No minä ehdotin ihan ensin VeikkoaSekä mies että mun äiti vastusti ajatusta, joten siitähän tää etsintä sitten lähti.
Sun äiti? Kyseleekö joku oikeasti omalta äidiltään että miksi nimetä oma lapsi?
Mun äidin isän nimi oli Veikko, joten siksi kysyin hältä tuon nimen kohdalla mielipidettä. Kun meidän tytöllä on jo äidin äidin nimi