POJALLE NIMI

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helphelp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minä tiedän tämän:
Jos vielä haluat ehdotuksia suomalaisesta pojan nimestä, niin musta Veikko ois ihan ykkönen. Ja 100% suomalaista perua.

No minä ehdotin ihan ensin Veikkoa :D Sekä mies että mun äiti vastusti ajatusta, joten siitähän tää etsintä sitten lähti.



Sun äiti? Kyseleekö joku oikeasti omalta äidiltään että miksi nimetä oma lapsi?

Mun äidin isän nimi oli Veikko, joten siksi kysyin hältä tuon nimen kohdalla mielipidettä. Kun meidän tytöllä on jo äidin äidin nimi :) Niin ajattelin, että onko se outoa mummista, jos meidän lapsilla on hänen edesmenneiden vanhempien nimet molemmat. En tiedä miks, mutta tuntui vaan kivalta kysyä. Kyllä me ihan ite päätetään nimiasiat loppujen lopuksi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Viljo, Niilo, Kaapo, Taavi, Eelis, Sauli

Niilo on mun siskon pojan nimi ja mielestäni ihana, toimiva ja perinteinen. Mitäs ap on mieltä siitä nimestä?

Niilo olis aika ihana. Mutta mulla on sellainen vanha sukulaissetä, joka on aika heikossa kunnossa ja jonka nimi on Niilo. jotenkin tuntuis, että suku ajattelis mun vievän nimen nyt kun kohta sen edellisestä käyttäjästä aika jättää.. siis ihan kauhee ja älytön ajatus, mutta :/
 

Similar threads

H
Viestiä
8
Luettu
602
Aihe vapaa
ei ymmärrä tää mamma
E
V
Viestiä
19
Luettu
390
Aihe vapaa
Minnariitta
M
V
Viestiä
105
Luettu
3K
Aihe vapaa
jessen äiti
J

Yhteistyössä