Pojalle vaatteita, koko92cm???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pojan äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pojan äiti"

Vieras
Mistä löytyisi kivoja mut edullisia? H&M on tilattu jo jotain, lindexillä ei ole kokoja... :/ Tykkään värikkäistä lastenvaatteista.

Olen varmaan pihi mut musta bodysta yli15e on aika paljon... Löytyykö tämmösillä hinnoilla mistään uutta vaattetta edullisesti?

Huutonetistä olen jonkun verran jotain joskus aina huutanut jos on kivoja sattunut kohdalle. Siellä vain käytetystä vaatteesta hinnat monesti nousee melko korkeaksi

Kiitos jos joku viitsii vastata :)

Jos kaupoissa käyt niin Lindexiltä olen löytänyt paljon kivoja. Polarn O Pyret on iiihana, sieltä ostan joskus, tosin ei ihan tuossa hintaluokassa, mutta ei nyt niin älyttömän kallista (alesta saattaa löytyä halvemmalla). PoPilla ei oo nettikauppaa, mikä on kyllä harmi, jos paikkakunnalla ei oo liikettä.

Mä ostan kaikki kirppikseltä tai huutiksesta vaatepakettina :) Meillä on juurikin toi vaatekoko käytössä tällä hetkellä.
Ostan kirppikseltä aina myös isompaa kokoa ns. varastoon jos sattuu jotain kivaa löytymään niin ei tarvitse isoa summaa kerralla investoida kun vaan varautuu ajoissa!

Alet alkavat sitten muutamien viikkojen kuluttua. Ekat nettikaupat aloittavat ainakin viikkoa ennen juhannusta ja kohta kaikilla on joku -20% tarjous.

Villervallaa saa tarjouksesta aika edukkaasti, maxomorrallakin jää body just ja just 15euron alle :). Tuttaa myydään marketeissa.

Mä ostan kaikki kirppikseltä tai huutiksesta vaatepakettina :) Meillä on juurikin toi vaatekoko käytössä tällä hetkellä.
Ostan kirppikseltä aina myös isompaa kokoa ns. varastoon jos sattuu jotain kivaa löytymään niin ei tarvitse isoa summaa kerralla investoida kun vaan varautuu ajoissa!

mäkin olen tehnyt... Viime aikoina vain ei ole löytyny juuri mitään meidän kirppareilta :P
Mies ei ymmärrä tätä etukäteen ostamista, maksaa sitten vissiin täyden hinnan ku jotain pitää sillä sekunnilla löytyä :whistle:

En ole kyllä pitänyt tuolla pojalla bodyja yli vuoteen, niin en tiedä mistä niitä saa kokoa 92. Joka on siis juuri se koko, mitä meille ostetaan tänä kesänä.

Itse tilasin H&M:ltä jotain, ja odottelen parin nettikaupan aleja josko tilaisin jotain erikoisempaakin. Paikan päällä aion käydä alejen aikaan Benettonilla, Lindexillä, Polarn O.Pyretillä ja MiniMoressa, joka myy NameIt:n lisäksi Timberlandia ja muuta mukavaa.

Jos kaupoissa käyt niin Lindexiltä olen löytänyt paljon kivoja. Polarn O Pyret on iiihana, sieltä ostan joskus, tosin ei ihan tuossa hintaluokassa, mutta ei nyt niin älyttömän kallista (alesta saattaa löytyä halvemmalla). PoPilla ei oo nettikauppaa, mikä on kyllä harmi, jos paikkakunnalla ei oo liikettä.

Niiltä saa kyllä tehtyä tilauksen, vaikkei verkkokauppaa olekaan.

Yhteistyössä