Hae Anna.fi-sivustolta

Pojalle YO lahjaksi?

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä Miekki, 28.04.2007.

1. juhlakalu Vierailija

Sain 12-vuotiaalta siskolta tiimarin mukit yolahjaksi. Oli tosi hellyttävää:D

2. pbfin Vierailija

Lähipiirin (omien ja kavereiden lasten) ylioppilaiden kommentit ovat olleet sellaisia, että käteinen on ylitse muiden. Näyttäviä kukkia ei kannata hankkia, niitä on kämppä pullollaan muutenkin. Kaikki kipot, kupit ja muu kotitaloustavara on kutakuinkin turhaa. Joka kodissa on NIIN PALJON ylimääräistä, että kotoa lähtevälle nuorelle varmasti löytyy riittävä satsi.

Jos ei ihan pelkkää setelirahaa halua antaa, niin esim S-ryhmän lahjakortti on kelvollinen, käy melkein kaikkeen ostamiseen.

3. idea Vierailija

Itse ostin serkulleni puiset aurinkolasit! Törmäsin näihin facebookissa. Lahja on persoonallinen ja tuote tulee varmasti käyttöön. Sopii pojalle ja tytölle! Laseja voi tilata osoiteesta www.woobs.fi!

4. kätteinen Vierailija

Varallisuudesta riippuen 200 - 500 e on sopiva summa. Todella varakkaat ostaa auton tai muuta vastaavaa.

5. VilleS Vierailija

Itse en halua lahjaksi mitään krääsää. Toki jotain laadukasta voi ottaa, mutta välillä vieraat tuovat jotain halpoja huonolaatuisia paistinpannut yms., ja itse on jo satsannut siihen hyvälaatuiseen.

Raha on aina hyvä lahja. Ennen olin sitä mieltä, että raha ei ole hyvä lahja, mutta nyt kun kotoa löytyy kaikki tarpeellinen, niin raha on ihan hyvä. Saapa sitten ostaa mitä haluaa. Toki jos ostaa jotain yleisesti laadukkaana ja hyödyllisenä pidettyä koko tarvittavan setin, niin lahja voi olla ihan hyvä, vaikka kaikki tarvittava kotoa löytyykin. Tosin sooloilemaan ei kannata lähteä ja ostaa jotain setin osaa. Voi olla että lahjan saajalle ei ole rahaa tai halua täydentää ko. settiä.

6. VilleS Vierailija

Raha on paljon parempaa kuin lahjakortit. Lahjakortit ovat kaikista huonoin lahja, koska siinä rajoitetaan sekä käyttötarkoitusta että käyttöaikaa. Onhan se nyt paljon arvokkaampi lahja, jos se ei sisällä mitään rajoitteita. En ole ikinä ymmärtänyt näitä lahjakortti-ihmisiä. Toki ei se nyt välttämättä huono lahja ole, mutta raha on vain niin paljon parempi ja ei maksa sen enempää.

7. pian valmistuva Vierailija

Jos nyt enään kukaan tätä palstaa lukee niin sanoisin että lahjakortit yleisiin liikkeisiin ja raha on kaikista tarpeellisinta. Itse tyttönä olen saanut noita saatanan sarja-astioita ristiäisitä lähtien ja aina menee myyntiin juhlien jälkeen. Koruista en piittaa ja sisustus ja käyttötavaroissa maku on niin yksinkertainen (ikean mustia tai harmaita käyttöesineitä) että niitä ei kukaan tuo lahjaksi kun on "liian yksinkertaiset". Raha tai stockmannin lahjakortilla voisi sitten hakea juuri ne mitä tarvitsee muuttoon. Opiskelijakämppä on pieni, sinne ei mahdu paljoa eikä sitä tiedä edes mihin maahan päätyy parissa vuodessa, mitään iittalaa rupea kantamaan mukana. Saatika marimekon rumia rättejä.

Suuri kesähoroskooppi 2017: Rakkaus, työ ja terveys

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri