pojan (ekaluokkalainen) kaveri haukkuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
miten toimisitte? 7vee pojan kaveri ja kaverin kaverit haukkuvat poikaa aina kun he leikkivät yhdessä, haukkuvat vielä melko pahasti (neekeri (joo ei oo musta poika ja vaik oiski ni anyways) homo (!! korvakorun takia) jne) , oon sanonut ettei leiki niiden kaa ja poika on sanonut ettei aiokaan mutta ne tunkee aina pojan leikkeihin jos on toisten kaa ja pian alkaa taas haukkuminen jne.. ja mua surettaa :( eka koulupäiväkin meni piloille niiden takia... eivät oo samassa koulussa, kaveri ei edes oo vielä koulussa, mutta asuvat tässä nurkilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
totta. taidan olla vähän väsynyt. ja vitt****nut kun poika tossa harmittelee niitä. otan heti huomenna puheeksi.

Mä muistan kanssa kun meidän pojat oli ekoilla luokilla niin kaikenlaista sitä sai selvitellä. Mutta siitä meidän lapset ainakin oppivat että asiat voidaan selvittää, pyytää anteeksi ja yrittää olla vähän kivempia toisille.
Sitten kun asia on selvitetty tulee tosi hyvä mieli ja kun kerran toimitte nopeasti niin mahdollinen pitempi kauna ja kiusaaminen tyssää alkuunsa.

voi helvata! vanhempien kanssa voi yrittää tosiaan puhua. tepsii, jos siellä on aikuisia vastassa, mutta onko aina niitakään, jos tommoisia kiusaajia on kerran heidän ns. kasvatuksensa tulokset.

lasten maailma on julma niin. :hug:

voi kun hän saisi hyvän itsetunnon omia kavereita, niin siitä saisi sen parhaan suojamuurin kaiken maailman ikäviä ihmisiä kohtaan.

ja täällä kun anonyyminä saa sanoa suoraankin, enkä nyt tollakaan tahdo, että kaikki olisi saman näköisiä jne. niin hölmöltä kun se meistä aikuisista tuntuu, niin seiskaveetä poikaa on aika helppo kiusata korvakorun takia. eli siinä pitää olla jo mies kantamaan se. ei pahalla, olen ite maalla yläasteen opena, ja kiusaamista on paljon. huomaa, että porukka yrittää pukeutua kovasti yhteneväisesti, ettei erotu porukasta.

vain ne tosi hyvällä itsetunnolla/asenteella varustetut uskaltaa pukeutua miten haluaa.

karua, ankeeta ja surullista, mutta totta. :ashamed:

Yhteistyössä