Pojan kaverin äiti on niiin rasittava koirapelkonsa kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Joo, kyllä ymmärrän että jotkut tosissaan pelkää koiria mutta ei nyt tarvi sentään hysteerinen olla. Hän ei voi tuoda lastansa meille edes vaikka koiramme ovat tarhassa silloin. Ja AINA kun näemme jossakin niin hänen on pakko samalla "niin, harmi kun meidän lapsi ei voi teille tulla kun teillä on niitä rakkeja" Seuraavaksi sanon kyllä suoraan että älä sitten vittu tuo.

Eipä ne koirat varmaan sieltä tarhasta asti mitään kamaluuksia pääse tekemään. Ihme ajattelutapa. Taitaa olla ihan kunnon fobia. Sanot sille äitille ens kerralla et eihän sua helvetti edes ole kutsuttukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Intsku:
Eipä ne koirat varmaan sieltä tarhasta asti mitään kamaluuksia pääse tekemään. Ihme ajattelutapa. Taitaa olla ihan kunnon fobia. Sanot sille äitille ens kerralla et eihän sua helvetti edes ole kutsuttukaan :)

:D Taidankin sanoa noin. Kiitos!

:D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

:D Taidankin sanoa noin. Kiitos!

Ole hyvä vaan :laugh: Voi olla ettei sen jälkeen paljon "rakeista" huutele (toivottavasti )

Alkuperäinen kirjoittaja koirallinen:
Minkärotuisia koiria ja oletko kertonut, että ovat varmasti tarhassa pojan vierailun ajan

Rottweiler ja kaksi saksanpaimenkoiraa. Olen sanonut että koirat ovat aina tarhassa kun vieraita tulee.

Ymmärrän tuon äidin pelon. Jos muutenkin pelkää, aristelee koiria niin tuon rotuiset koirat varmasti pelottavat jo ihan tosissaan. Hän ei sitten ehkä luota, että koirat pidetään häkissä vierailun ajan.

Minkärotuisia koiria ja oletko kertonut, että ovat varmasti tarhassa pojan vierailun ajan

Rottweiler ja kaksi saksanpaimenkoiraa. Olen sanonut että koirat ovat aina tarhassa kun vieraita tulee.

Ymmärrän tuon äidin pelon. Jos muutenkin pelkää, aristelee koiria niin tuon rotuiset koirat varmasti pelottavat jo ihan tosissaan. Hän ei sitten ehkä luota, että koirat pidetään häkissä vierailun ajan.

No meillä käy suht paljon pojan kavereita kylässä koska asuvat ihan naapurissa ja joka kerta koirat pidetään tarhassa sen ajan kun on vieraita.

. Hän ei sitten ehkä luota, että koirat pidetään häkissä vierailun ajan.

monilla koiranomistajilla on ikävä tapa päästää ne koirat lupauksista huolimatta kuitenkin vieraita katsomaan ja selitellä sitten perään että "meidän pepi vaan haluaa vähän haistaa"...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
. Hän ei sitten ehkä luota, että koirat pidetään häkissä vierailun ajan.

monilla koiranomistajilla on ikävä tapa päästää ne koirat lupauksista huolimatta kuitenkin vieraita katsomaan ja selitellä sitten perään että "meidän pepi vaan haluaa vähän haistaa"...

No minä en päästä ellei vieras itse halua :) Monesti haluavat käydä silittämässä ja koirat ei ole vielä ketään syöneet =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Meillä on ollut hyvin yksinkertainen linja: jos joku ei voi tulla meille siksi, että meillä on koira, niin se ei sitten tule.

Juu, munkin puolesta olkoon tulematta jos ei kelpaa edes se että koirat on tarhassa, mutta rasittavaa silti kun tuon eukon pitää aina aloittaa päivittely miten hänen lapsensa nyt ei voi tulla kyläilemään ja miten paljon se häntäkin harmittaa :D

Juu, munkin puolesta olkoon tulematta jos ei kelpaa edes se että koirat on tarhassa, mutta rasittavaa silti kun tuon eukon pitää aina aloittaa päivittely miten hänen lapsensa nyt ei voi tulla kyläilemään ja miten paljon se häntäkin harmittaa :D
No siihen suosittelen tuota jo saamaasi vastausta :) Tai sitten sanoisin kuten entinen kollegani, että "voi, voi, sääli sinua" :D

No, jos se äiti seuraavan kerran valittaa niin tee hänelle selväksi, että koirat varmaasti pysyvät häkissä vierailun ajan etkä päästä hänen poikaansa edes silittämään koiria vaikka pyytäisikin.

Teillä varmaankin kunnon lukko häkin ovessa, etteivät lapset pääse häkin ovea itse aukomaan. Koska tottahan se on, että teillä on lauma koiria, joiden tehtävä on suojella omaa perhettä.

Kaverin äiti pelkää ihan oikeesti; ei mun mielestä kannata alkaa ilkkua jos toisella on oikeesti pelko. Sen takia varmaan tuo esille että harmi kun ei pääse, koska häntä varmaan hävettää pelkonsa. Tosiaan, jutelkaa, ja lupaa pitää koirat kiinni. Fobioita on monenlaisia ja ne voi olla ihan todellisia. Ton rotuiset koirat jos mitkä pelottaa.

Ymmärrän sen että äiti pelkää ihan oikeasti, mutta entä se poika joka sinne kylään olisi tulossa? Omaan korvaan nyt kuulostaa siltä että tuo äiti "lietsoo" koirapelkoa myös poikaansa...

No, jos se äiti seuraavan kerran valittaa niin tee hänelle selväksi, että koirat varmaasti pysyvät häkissä vierailun ajan etkä päästä hänen poikaansa edes silittämään koiria vaikka pyytäisikin.

Teillä varmaankin kunnon lukko häkin ovessa, etteivät lapset pääse häkin ovea itse aukomaan. Koska tottahan se on, että teillä on lauma koiria, joiden tehtävä on suojella omaa perhettä.

Ei tietenkään meillä ole mitään lukkoa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Kaverin äiti pelkää ihan oikeesti; ei mun mielestä kannata alkaa ilkkua jos toisella on oikeesti pelko. Sen takia varmaan tuo esille että harmi kun ei pääse, koska häntä varmaan hävettää pelkonsa. Tosiaan, jutelkaa, ja lupaa pitää koirat kiinni. Fobioita on monenlaisia ja ne voi olla ihan todellisia. Ton rotuiset koirat jos mitkä pelottaa.

En minä ilku koirapelkoisille, mutta tuo menee jo ihan liiallisuuksiin ettei lapsi voi tulla vaikka koirat ovat tarhassa. Mihin ne sieltä tarhasta pääsevät?

Ymmärrän sen että äiti pelkää ihan oikeasti, mutta entä se poika joka sinne kylään olisi tulossa? Omaan korvaan nyt kuulostaa siltä että tuo äiti "lietsoo" koirapelkoa myös poikaansa...

Samaa meinasin tulla sanomaan. Jos äiti pelkää koiria, niin se ei ole mikään syy estää lasta käymästä kylässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Mä en koskaan ilku. Mun koirani on asunnossa sisällä. Jos joku ei luota siihen, että mä pidän täällä jöötä, niin olkoon luottamatta. Sitten ei tarvitse tulla meille. Yksinkertaista.

Miten niin tietenkään, kyllä mun tutuilla osalla on lukko jotta lapset ei pääse häkkiä aukomaan. Itse pitäisin varmaan lukkoa, jos olisi rottista ja sakemanneja tarhassa.

Miten niin tietenkään, kyllä mun tutuilla osalla on lukko jotta lapset ei pääse häkkiä aukomaan. Itse pitäisin varmaan lukkoa, jos olisi rottista ja sakemanneja tarhassa.

Ettei vaan olis ollut ap:lla hiukan sarkasmia tuossa vastauksessaan? :whistle: :xmas:

No on meillä lukko :laugh: Se on niin korkealla ettei mukulat ole vielä tavanneet :)

meillä on 2 lällynlepposaa tanskandoggia jotka laitan automaattisesti joko huoneeseensa tai tarhaan jos tulee joku joka on allerginen / pelkää / ei halua olla kyllästetty kuolalla ja silti eräs kaveri jaksaa jankata et olis niin kiva käydä teillä, mutkun teillä on NE HULLUT KOIRAT JOTKA TULEE KUITENKIN OVEN LÄPI. justjoo. muutaman kerran olen sanonu, että et sä niin kiinnostava niiden mielestä ole et ne jaksais moisen vaivan nähdä, mut ei oo menny perille.. tää kaveri huokailee ja yrittää syyllistää mua siitä et hän ei voi nyt käydä kun on noi koirat.
sori, ne on mun perhettä ja älä sitten käy.

Yhteistyössä