pojan nimeksi tulee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitee

Vieras
eeli oliver. Oliver kutsumanmenä.kommentteja? vai mikä olis ekaksi nimeksi perempi, en itse ihan hirmusesti eelistä tykkää mut ei oikein oliverin kanssa tunnu mikään käyvän eteen

meillä pikkumies Eeli ja ite ihastuin nimeen. kun tykkään vanhanaikasista nimistä makuasiahan se on mistä tykkää. vielä lisäys serkun lapsi on oliver ei huono nimi jos tykkä.

itse olen koko elämäni kärsinyt veljeni kanssa siitä, että toka nimi on kutsumanimi. tahtoisin perusteita ap.ltä sille, miksi näin pitää tehdä viattomalle lapselle? oliveriin keksii toisia nimiä, tai suomessa saa antaa myös vain yhden nimen. en todellakaan antaisi kutsumanimeä toiseksi nimeksi. aiheuttaa vaikeuksia läpi elämän.

siis itse en tykkää just siitä ajatksesta että saa aina sanoa et eikn toinen nimi on kutsumanimi. kertokaa ehdotuksia toiseksi nimeksi oliverille? mielellään jos olisi kaksi nimeä tai saa kai niitä kolmekin olla.. eeli olis siinä tykätty kuitenkin eikä voí laittaa oliver eeli :(

mun yks kaveri käytti toista nimeään kutsuma nimenä kun etunimi oli hirveä mummonimi, en sitten tiedä oliko vanhemmat itse aina käyttäneet toista nimeä kutsuma nimenä vai oliko kaverini itse joskus vaihtanut sen.

Oliver.../Oliver Eeli...
*Johannes
*juhana
*matias
*Topias
*Elias (ilman Eeliä )
*Eelis (sama huom.)
*Artturi
*Samuel
*Sakarias
*Sebastian
*Rasmus