Pojan nimestä mielipiteitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salthe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

salthe

Jäsen
24.11.2009
88
0
6
Mitä mieltä ootte nimestä Aapo Juho Viljo ???
Toi ei hirveesti "soinnu" mut toimii meidän sukunimen kanssa.
Mukana suosikeissa ollut Väinö, Toivo, Juho, Viljo, Peetu, Kaapo... myös Juhani ois ehkä yksi vaitoehto, mutta en itse siitä välitä hirveesti (tulee miehen puolelta).
Juho, Viljo, Juhani kulkee suvuissa...

Eli apuva ja mielipiteitä kaivataan sekä myös uudia ehdotuksia...

Alkuperäinen kirjoittaja salthe:
Mitä mieltä ootte nimestä Aapo Juho Viljo ???
Toi ei hirveesti "soinnu" mut toimii meidän sukunimen kanssa.
Mukana suosikeissa ollut Väinö, Toivo, Juho, Viljo, Peetu, Kaapo... myös Juhani ois ehkä yksi vaitoehto, mutta en itse siitä välitä hirveesti (tulee miehen puolelta).
Juho, Viljo, Juhani kulkee suvuissa...

Eli apuva ja mielipiteitä kaivataan sekä myös uudia ehdotuksia...

En pidä Aaposta, Juhosta enkä Viljosta :x

Väinö ja Toivo, sekä myös Taisto ovat vanhoista nimistä kivoja.

Minusta nimien pitää "sointua", eli en voisi kuvitellakaan antavani lapselle Tyyne Sisko nimeksi, vaan ilman muuta Tyyne Talvikki...Eli sinun tilanteessasi laittaisin Juhanin toiseksi nimeksi, jos nimiä tulee kaikkiaan olemaan 2. Kolmanneksi nimeksi, mikäli etunimiä on 3.

Juu, ei todellakaan rimmaa. Ihan kuin olisi lykätty nimiä vain peräperää kun muuta ei keksitty. Sori jos pahoitin mielesi.

Aapo Juhani lemppari noista.
Jos 3 nime tahdot niin ehdottaisin..
Kaapo Väinö Juhani
Kaapo Vilho Juhani

Sanon taas suoraan mielipiteeni :D
Aapo kuulostaa siltä kuin olisi unohdettu K alusta.
Keskeneräiseltä..

En oo pahoittanut mieltäni, itseppä mielipiteitä pyysin ja olen samaamieltä, ettei ensimmäinen vaihtoehto rimmaa...
Pitänee miettiä vielä hieman noita vaihtoehtoja ja kieputella nimiä =) Aika hyviä on jo löytynyt.
Lisää vinkkejä vaan tulemaan ja jos on vinkkiä jostain vanhasta miehen/pojan nimestä, niin ehdotuksia otetaan vastaan...

Yhteistyössä