Pojan tukkaa pitäis jotenkin siistiä/leikata, mut miten *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
semmonen "vaahteramäen eemeli tukka" on söpö :D

Yritin löytää kuvaa, mut kaikissa kuvissa on Eemelillä hattu päässä :D Tosin, mun mummu kutsuu tota poikaa aina Eemeliksi, kun on kuulemma Vaahteramäen Eemelin näköinen :)

Mä en myöskään leikkais vielä kun vähäsen vaan..Jos sitäkään!On tosi lutunen.Ja pienellä saa olla sellanen höhhelipöhheli tukka...
3 veena vois olla jo siistimpi sitten.

Noin paljon tukkaa niin anna olla,se on nätti!
Mitä sitä mummoja sun muita kuulemaan... :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Mä en myöskään leikkais vielä kun vähäsen vaan..Jos sitäkään!On tosi lutunen.Ja pienellä saa olla sellanen höhhelipöhheli tukka...
3 veena vois olla jo siistimpi sitten.

Noin paljon tukkaa niin anna olla,se on nätti!
Mitä sitä mummoja sun muita kuulemaan... :wave:

Kiitos!! :) Ehkä sitä vois taas sentin-pari kerrostaa ja otsista lyhentää =) Tällä meijän kohta 3 vuotiaalla onkin sit jo isojen poikien tukka, se riittäköön.

Tässä nyt molemmista pojista yhteiskuva, oon niin innoissaan, kun sain ton aijaan vihdoin toimimaan :D :D

Tossa kuvassa kuopuksen tukkaa ei vielä oo ollenkaan siistitty takaa.. Eikä esikoisenkaan tukkaa vielä siistitty (tai taas, se oli ehtinyt vähän jo kasvaa) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja moppitukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun 1,5 v kävi vastaavassa tilanteessa parturissa, leikkauttamassa siistin ja hienon isojen poikien tukan :)

Tässä viestissä on hyvännäkönen pienen pojan tukka. Itse en kans kannata pojalla mitään epämääräistä liehulettiä, mutta kukin tavallaan..

Täsmälleen samaa mieltä ja tällainen tukka meidän 1v 8kk pojan löytyy :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Söpöliinit!!
Joo,ei kannata vielä paljoa naksia.
Mulla liki samanikäiset nuorimmaiset,poju reilu 1 vee ja tyttö 3. tuo asento on NIIN tutun näköinen!!! :D

Kiitos :hug: Söpö oli poika sun profiilissakin!

Kiittis!!
Vaan on kovasti vanha kuva!!
yli puol vuotta...PItäis vähän skarpata!!!

Meillä oli sama homma pojan kans tuossa 1,5vuoden iässä, eli hiukset alkoi ylettyä olkapäille mut millää ei ois raskittu leikata. Lopulta sitte mies alkoi niitä saksilla lyhentämään ja siitä ei tullut ihan mitään, ku poika huusi ja pyöritteli päätään koko ajan..ei auttanu muu ku ottaa hiustenleikkuukone esiin ja leikata siiliksi.. oli aika iso muutos.. :kieh: Äidillä meinas itku tulla ku näki muutoksen.. ;) Noh, onneks nyt ovat jo kasvaneet hyvän mittaisiksi.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Huomaakin, että pojalla on tosi vahva ja paksu tukka. Hänelle sopii tosi hyvin tämmöinen lyhyt tukka!

Omasta mielestä noi pitkät hiukset meidän kuopuksella on aina olleet tosi ihanat :heart: Mutta nyt taas näyttävät vähän hamppumaiselta ja... No.. Liian pitkiltä? Liuhuletti :whistle:

Sinunkin poikasi lihuletti tuosta paksuuntuu kunhan käyt aika ajoin sitä tukkaa leikkauttamassa:D
tai ainkin näyttää parempi kuntoiselta.

Yhteistyössä