Alkuperäinen kirjoittaja v:semmonen "vaahteramäen eemeli tukka" on söpö![]()
Yritin löytää kuvaa, mut kaikissa kuvissa on Eemelillä hattu päässä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:semmonen "vaahteramäen eemeli tukka" on söpö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Mä en myöskään leikkais vielä kun vähäsen vaan..Jos sitäkään!On tosi lutunen.Ja pienellä saa olla sellanen höhhelipöhheli tukka...
3 veena vois olla jo siistimpi sitten.
Noin paljon tukkaa niin anna olla,se on nätti!
Mitä sitä mummoja sun muita kuulemaan... :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Söpöliinit!!
Joo,ei kannata vielä paljoa naksia.
Mulla liki samanikäiset nuorimmaiset,poju reilu 1 vee ja tyttö 3. tuo asento on NIIN tutun näköinen!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja moppitukka:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun 1,5 v kävi vastaavassa tilanteessa parturissa, leikkauttamassa siistin ja hienon isojen poikien tukan![]()
Tässä viestissä on hyvännäkönen pienen pojan tukka. Itse en kans kannata pojalla mitään epämääräistä liehulettiä, mutta kukin tavallaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Söpöliinit!!
Joo,ei kannata vielä paljoa naksia.
Mulla liki samanikäiset nuorimmaiset,poju reilu 1 vee ja tyttö 3. tuo asento on NIIN tutun näköinen!!!![]()
Kiitos :hug: Söpö oli poika sun profiilissakin!
Alkuperäinen kirjoittaja Taikauskoa?:Ettekö ole kuulleet, että lapsen tukkaa ei saa leikata ennen kuin tämä on täyttänyt kaksi vuotta - järki lähtee tukan mukana!
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Huomaakin, että pojalla on tosi vahva ja paksu tukka. Hänelle sopii tosi hyvin tämmöinen lyhyt tukka!
Omasta mielestä noi pitkät hiukset meidän kuopuksella on aina olleet tosi ihanat :heart: Mutta nyt taas näyttävät vähän hamppumaiselta ja... No.. Liian pitkiltä? Liuhuletti![]()