Pojan vehkeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RangaTanga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RangaTanga

Aktiivinen jäsen
20.05.2006
3 402
0
36
Meidän 8kk pojalla on hautunut vaippa-alue ja näyttää olevan kivespussitkin ihan punaset :/ Mitenkähän sais hoidettua niitä, kun jos annan ilmakylpyjä, niin se vaan repii ja raapii ne entistä punaisemmaksi. Mikään rasvaaminenkaan ei tunnu auttavan. Antakaa mulle jotain hyviä vinkkejä, kiitos! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Samoyed:
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
sinkkivoidekaanko ei auta?

Sitä kokeilin tänään, vielä en oo huomannut vaikuttavan. Yhden kerran vasta oon ehtinyt laittaa.

meiillä ei oo koskaa sinkkivoide auttanu mutta bepanthen kyllä :hug:

Bepanthenia meillä olis myös. Raukka pieni, toivottavasti paranee pian. Nuo kun on niin herkkiä alueita, niin ei oo kivaa jos ne on kipeet
:/

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Ota vaippa pois kun nukahtaa..

Sitäkin vois hetkeksi ottaa joo, hyvä idea. Kovin kauaa ei uskalla antaa olla ilman, kun muuten on joka paikka keltasessa nesteessä:D

Ihan totta, laita sänkyyn sitä muovitettu froteeta alle, siis jos sulla sattuu olemaan sitä tai sitten kokeile päivällä että jätät vaipan pois ja laitat jalkaan jotkut tosi väljät housut, sortsis tms. että ilma kiertää mutta ei pääse raapimaan

Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:
Ootteko vaihtaneet vaippamerkkiä? Meille teki jotkut vaippamerkit tuon.

Itse asiassa kokeiltiin näytteeksi saatuja Pamperseja muutama kpl just. Liberoita on yleensä käytetty. En tiiä olisko jo pari vaippaa voinut vaikuttaa noin?..

Itse asiassa kokeiltiin näytteeksi saatuja Pamperseja muutama kpl just. Liberoita on yleensä käytetty. En tiiä olisko jo pari vaippaa voinut vaikuttaa noin?..

Hei juu, tuossa saattaa olla syy.. meillä on 1 vaippa riittäny aiheuttamaan vaippaihottuman

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:

Hei juu, tuossa saattaa olla syy.. meillä on 1 vaippa riittäny aiheuttamaan vaippaihottuman

No, taidan jättää Pampersit kauppaan jatkossakin:)
Kokeilen myös illalla ottaa vaipan pois ja laitan ne sortsit jalkaan. Sitten ei ainakaan leviä pissat niin pahasti, kun kokonaan ilman housuja olis. Meidän pojalla ei meinaa peittokaan pysyä öisin päällä ollenkaan..

Meille tuli esi. Dailyn ja Lidl`n vaipoista jo 1-2vaipan käytön jälkeen vastaava.

Yhteistyössä