Pojat oli sitten lähteneet tarhasta omille teilleen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tipu Topakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tipu Topakka

Vieras
Menin hakemaan poikaa tarhasta, kun huomasin, että kylläpä juoksee tutun näköset pojat vastaan. Oma poika ja sen kaveri olivat karanneet tarhasta!!! Menin poikien kanssa takasin tarhalle. Kukaan ei ollut edes huomannut, että pojat olivat lähteneet vetelemään! Ai, että minua kiehuttaa!!!! Tarha on todella vilkkaan tien varrella. Onneksi ei sattunut mitään.

Mistä olivat pääseet pakoon, portista vai aidan yli?? Joskus vanhemmat voivat jättää portin huolimattomasti auki hakiessaan lastaan eikä sitä välttämättä kukaan huomaa, kun hoitajat juttelevat vanhempien kanssa lasten päivästä ja muiden lasten livistäminen auki olevasta portista ei tietenkään kiinnosta muita vanhempia, ikävä kyllä.

4-v pojat. Ja ei Suomessa tapahtunut. Kaiken lisäksi täällä päin on yritetty viedä 2 ala-aste ikäistä pikku tyttöä tästä tarhan läheltä. Säikähdin niin kovasti, että en edes älynnyt olla siellä tarhalla vihainen.

Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jestas, missäpäin? Minkä ikäisiä? Onneksi ei käynyt mitään kurjaa!

porvoostahan päivää tuo aloitus oli

No voi jee!!Kaikki normaalista poikkeavat aloituksethan on provoja...voi elämä,mikä pässi..mee vaan ite sinne porvoosees..

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Mistä olivat pääseet pakoon, portista vai aidan yli?? Joskus vanhemmat voivat jättää portin huolimattomasti auki hakiessaan lastaan eikä sitä välttämättä kukaan huomaa, kun hoitajat juttelevat vanhempien kanssa lasten päivästä ja muiden lasten livistäminen auki olevasta portista ei tietenkään kiinnosta muita vanhempia, ikävä kyllä.

Meillä kanssa näyttää unohtuvan aika lailla iltapäivisin vanhemmilta salvan käyttö. Olen lisäksi kerran joutunut kantamaan muitten mukulan aidan toiselle puolelle kun paineli samalla ovenavauksella ulos...

Piha-alue on aina suljettu. Edes vanhemmat eivät pääse portista, vaan hoitajat avaavat sen vanhemmille. Pojat olivat kysyneet hoitajalta saavattko käydä hakemassa jotain sisältä. Olivat lähteneet etuovesta (joka yleensä on suljettu) ulos.
Minä itse olen karannut ainakin 3-4 kertaa tarhasta. Viime vanhempain illassa varoitin hoitajaa, että tuo poika on semmonen Vaahteranmäen Eemeli, että pitäävät silmällä, ettei se lähde yksinään seikkailemaan. Hoitaja hyvin itsevarmasti vakuutti, että heidän tarhassa lapset ovat niin tarkan valvonnan alla, että kukaan ei pääse karkaamaan. No niinpä näytti olevan |O