Pojat syntyneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiskä69

Jäsen
04.07.2007
63
0
6
Heissan vain. Nyt ovat pojat syntyneet. Syntyivät 3.1 normaalisti alakautta A poika eli Nappi pää edellä ja B poika eli Nuppi varpaat edellä. Painoivat syntyessään 2750 ja 2780. Syntyivät rv:llä 38+4.
Lutusia ovat mutta saisivat valvoskella päivällä enemmän niin sitten riittäisi unta yöllekin.
Aika lailla väsynyt alan oleen. Onneksi mies jaksaa kannustaa.
Olen alkanut miettiä itseni armahtamista tuosta imetyksestä. Jospa vain tuo tankkaus tapahtuisikin päivällä eikä yöllä. Olen tässä pari päivää lypsänyt maitoa päivällä yötä varten avuksi. Nuppi varsikin on niin hätänen ettei tahdo jaksaa odottaa maidon herumista vaan maitoa pitäisi tulla heti.
No täytyy tästä lähteä pienille päivä nokosille että jaksaa taas yöllä valvoa.

Onnea koko perheelle ja ennenkaikkea voimia. Armollisuus itseä kohtaan on just oikea juttu tuossa tilanteessa... toki imetyskin on huippua!

Levollisempia öitä odotellessa makoisia päiväunia!

Mopa 39+2

Onnea pikkuisten syntymän johdosta! :heart: :heart:

Ja jaksamista tupla-arkeen! Ainakin itsellä helpotti jaksamista kun aloin syöttämään molemmat vauvat pullosta; isäkin pystyi paremmin osallistumaan.

Päivi ja tytöt 4kk

Onnea pikkuisista :flower: =)
Ja oikein paljon jaksamisia ja voimia sinne teille. Ja kannattaa ottaa kaikki apu vastaan mitä tarjotaan ja nukkua silloin, kun vauvatkin. Tuosta imetyksestä ei kannata stressata. Minä tein aikoinaan niin, että pumppasin maidon ja sitten pullosta annettiin. Mies syötti toisen ja minä toisen. Helpotti öitä kummasti.

onnea sinne kaksos arkeen. Itse en imettänyt kuin muutaman kerran sairaalassa muutoin pumppasin pulloihin ja syötin, siten isäkin pystyi auttamaan ja muut auttajat. Ei kannata itseään polttaa loppuun imetyksellä. :hug: :heart:

Piituli+ tytöt tänään 4kk

Yhteistyössä