Poju sai kuin saikin lopulta suklaakalenterin...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
...vaikka niin olin ajatellut, etten tänäkään vuonna semmoista hommaa. Yksi kuvakalenteri on jo ja viime vuonna oli lasipurkista askarreltu tonttu, jonka poju aina päivisin etsi ja sisältä löytyi yllätys ja meinasin, et sama tonttu ois tänä vuonnakin käytössä.

Äitini oli sit menny ostamaan pojulle suklaakalenterin ja poju kun avas paketin, ni semmonen löyty. Mietinkin, et unohtaiskohan tuo poju kalenterin ku meneehän täs viel pari viikkoa, ennenkuin sitä saapi avata edes.

Ollaan siis vältelty suklaata, kun mie oon sille allerginen ja pojullakin pienempänä lehahti koko naama punaiseksi kun söi puolikkaan suklaamunan.

No voihan se olla, että ehtii unohtua. Meillä on vasta vuoden ikäinen poika, mutta pahoin pelkään että anoppi ostaa suklaakalenterin. Meille aikuisillekin on jostain syystä sellaisia ostellut.... No, mun ei tietenkään tartte sitä pojalle antaa, kun ei hän vielä osaa sitä edes vaatia.

mä kyllä suna koittaisin jotain mahdollisimman samanlaista suklaata lapselle vielä ennen kuin tuon kalenterin aika on. nimittäin lapset ei kyllä niitä herkästi unohda ja vielä kamalampaa se on lapselle jos niitä luukun tai pari ehtii saada ja sitten toteatte ettei se lapselle sovikaan

jos oisin tienny, et mitä paketissa on, ni oisin piilottanu jo heti, ettei poju ois koko pakettia saanu ja ilmoittanu äidilleni, et valitettavasti ei viitsitä antaa. Mut kait se pitää vaan kokeilla, et vaikuttaako mitenkään nykyään. Mistäköhän löytyis vähän samantapaista suklaata ku noissa kalentereissa? vai kokeilisko ihan tavan suklaalla? Eikö yks pala varmaan paljoa vaikuta (tai sit vaikuttaa ) mut jos liki kuukauden syö joka päivä sen yhden...

Yhteistyössä