Poju vähän motkotti aamulla kun piti kävellä osan matkasta koulusta kotiin tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
mutta eipä enää valittanut kun tuli kotiin. Tänään oli penkkaripäivä, ja ovat täällä ottaneet tavaksi heittää karkkia muille koululaisille auton lavalta. Poju pääsi karkkisateeseen kävellessään kotiinpäin ja hällä oli taskut täynnä karkkia kun kotiutui.

Ja pikkusiskoa potutti, hain hänet tuntia aikaisemmin koulusta ja silloin ei vielä ollut penkkariporukkaa liikenteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Kuinka pitkät teillä on koulumatkat kun kuskaat vieläkin?

Matkaa on päälle kolme kilsaa, ja poju menee siinä samassa kun vien ekaluokkalaisen pikkusiskon kouluun; samalla ajolla lähden itse töihin. Mulla on neljän tunnin työpäivä, joten siinä kun ajan kotia poimin lapset kyytiin samalla. Joskus pojulla on fillari mukana kun hänellä on pitemmät päivät.

Mulle ei tuota ongelmaa tuo vieminen ja hakeminen, nykymaailma ei ole niin turvallinen ja nämä kelit ovat kurjat pyöräilyä ajatellen.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kuudelle:
Sitä minäkin mietin?
Ehkä se on kaupungissa eri kuin maaseudulla, mut meillä 3km ja en kuskaa.

Eli teistä olisi järkevää, laittaa mukulat kävellen tai pyörällä kouluun ja sitten samantien istahtaa autoon ja ajaa sama matka töihin??

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kuudelle:
Sitä minäkin mietin?
Ehkä se on kaupungissa eri kuin maaseudulla, mut meillä 3km ja en kuskaa.

Eli teistä olisi järkevää, laittaa mukulat kävellen tai pyörällä kouluun ja sitten samantien istahtaa autoon ja ajaa sama matka töihin??

No ei vaan tyylinsä kullakin. Saahan sitä kuskata. Meillä 12-vuotias haluaa nimenomaa kävellä, ei halua kyytiä :)

Yhteistyössä