Ei taida kuulua sulle pätkän vertaa.Mitä sulle on ehdotettu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei taida kuulua sulle pätkän vertaa.Mitä sulle on ehdotettu?
Sepäse, kun koulukin yrittää parittaa teinejä ja matuja keskenään ja seuraukset ovat surullisen kuuluisat. Kempeleen raiskaustapaustakin uutisoitiin niin, että raiskattu tyttö ja matu tunsivat toisensa, kun olivat kerran nähneet toisensa jossakin koulun pakollisessa paritusiltamassa.
Mitä sulle on ehdotettu?
Anteeksi vain mutta edes minä en 13 vuotiaana olisi ollut niin urpo että ois mennyt matujen matkaan. Missä suljetuilla nää teinit oikein asuu?? vai siis mikä on ongelma ettei niiden aivot mitään tajua vaikka varoitetaan? Etsiikö tahallaan nykyään jokainen ongelmia?
Nuorempikin ihminen tajuaa mitä kuuluu pelätä jos yhtään järkeä omassa päässä.
Turha uhreja on syyttää, mutta että miten ihmeessä NÄMÄ NUORET AJAUTUVAT OMIN TAHTOEN HEIDÄN SEURAANSA?
Anteeksi vain mutta edes minä en 13 vuotiaana olisi ollut niin urpo että ois mennyt matujen matkaan. Missä suljetuilla nää teinit oikein asuu?? vai siis mikä on ongelma ettei niiden aivot mitään tajua vaikka varoitetaan? Etsiikö tahallaan nykyään jokainen ongelmia?
Nuorempikin ihminen tajuaa mitä kuuluu pelätä jos yhtään järkeä omassa päässä.
Turha uhreja on syyttää, mutta että miten ihmeessä NÄMÄ NUORET AJAUTUVAT OMIN TAHTOEN HEIDÄN SEURAANSA?
Katsos, kun se on rasismia, jos varoitat teinityttöäsi irakilaisista miehistä.
#unelma
Aisankannattaja ei uskallakaan nyt tulla puolustamaan maturaiskaajaa. Kun eihän matut ole sitä ahdistellleet saati raiskanneet niin ei ne kenellekään muullekaan niin tee.
On se etninen värinä vaan ihanaa. Ja mikä tärkeintä, rajat on ja pysyy auki![]()
Ei ole henkilökohtaisesti tullut tällaisille teineille mitään hankittua, mutta muutaman kerran joku on yrittänyt tehdä ehdotuksia. Eipä tarvitse pettää vaimoa, kun on parisuhde siltäkin osin hyvässä kunnossa.
Ei sille ole mitään ehdoteltu, suvakki haluaa vain kääntää keskustelun pois itse aiheesta.Ihme porukoissa sinäkin pyörit. Sinulla näyttää olevan aika vääristynyt kuva suomalaisesta keskivertoteinistä.
Ei sille ole mitään ehdoteltu, suvakki haluaa vain kääntää keskustelun pois itse aiheesta.
Missä mä sanoin, että ovat keskivertoteinejä? Sanoin, että näitä ostariteinejä taitaa kiinnostaa enemmän varakkaat suomalaiset herrasmiehet kuin maahanmuuttajat. Eikä kumpikaan, siis maahanmuuttajien parissa pyöriminen tai seksillä tavaroiden hankkiminen, ole mitenkään ihailtavaa tai kadehdittavaa toimintaa.Ihme porukoissa sinäkin pyörit. Sinulla näyttää olevan aika vääristynyt kuva suomalaisesta keskivertoteinistä.
Tiedä missä aisurin kädet olis...Aisuri katselisi vieressä rikasta monikulttuurisuutta ihastellen tumput suorina, kun irakiboy raiskaa suomalaistyttöä.
Eipä ole vihervasemmisto järjestämässä marsseja raiskatun tyttöparan puolesta.