Poliisi haluaa ampua meitä kranaateilla :-O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ei todella kandee, koska voi tulla köniin mellakoijilta. En mä ainakaan menis. :)

No näin. Jotkut on vaan niin tyhmiä, että ei tajua. Ykskin nainen meni lapsensa kanssa käymään postissa just sillon Asemin aikaan ja onneton pahvi ei tajunnut, mitä ympärillä tapahtuu ja jäi tenavansa kanssa poliisin saartorenkaaseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Otteet kovenee, eikä pelkästään poliisilla. Ei tässä missään muumilaaksossa enää elellä. Maailma on täällä.

"Maailma on täällä"

Et kai tarkoita että poliisi ampuisi mamuja kranaateilla?

hoijakkaa, aika rivienvälistä pitää lukea taas.

Siihen aseeseen oli saatavissa kaasu- ja väriammuksia, joten on varmaan aika loogista, että semmoisia käytettäisiin ennemmin, kuin jotain kranaatteja.

Mees kuule näpertelemään sitä nukkekotiasi kun et tiedä aseista yhtikäs mitään.

Jaa, mutta mä luin ton linkin jutusta ton mitä sanoin. Luitko sä sitä?

Varmaan juu luit, mutta et ymmärtänyt lukemaasi:D

Otteet kovenee, eikä pelkästään poliisilla. Ei tässä missään muumilaaksossa enää elellä. Maailma on täällä.

"Maailma on täällä"

Siihen aseeseen oli saatavissa kaasu- ja väriammuksia, joten on varmaan aika loogista, että semmoisia käytettäisiin ennemmin, kuin jotain kranaatteja.

Jos sä ymmärsit, niin selitä toki meille kaikille. :heart:

Ruotuväki 08/05 löytyy juttua. Tappaahan pesäpallomailakin jos kunnolla jysäyttää. Harkinnanvaraista noiden kranupistoolien käyttö on, kuten kaikki muukin poliisien voimankäyttö. Tiedä nyt siitä, onko niin tarpeelisia Suomessa.

Jos sä ap olet joku väkivaltainen rettelöitsijäörveltäjä joka käy viattomien päälle niin vaikka kranaatilla ampuis - serves you right. Eikö niin?
Mä en ole rettelöitsijä, mutta pidän tärkeänä kansalaisten oikeutta osallistua mielenosoituksiin. Jos se täysin luvallinen mielenosoitus sitten äityykin joidenkin rettelöitsijöiden osalta uhkaavaksi tai väkivaltaiseksi, en kannata sitä ajatusta, että poliisilla olisi oikeus kohdella jokaista mielenosoittajaa rettelöitsijänä. Ymmärrän kuitenkin sen, että poliisin on vaikea siinä sekasorrossa erottaa maltillista mielenosoittajaa rettelöitsijästä. Jos mä olisin luvalliseen mielenosoitukseen osallistuva maltillinen mielenosoittaja, en kyllä hyvällä katsoisi, jos poliisi alkaisi mua edes vesipyssyllä ammuskelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jos poliisi alkaisi mua edes vesipyssyllä ammuskelemaan. [/quote:
Ei kait se niin pahalta tuntuisi, kun monta tuntia olisi paahtavassa auringonpaisteessa mieltään osoittanut? Voisi ihan kivasti viilentää (rettelöporukkaakin).

"Maailma on täällä"

Jos sä ymmärsit, niin selitä toki meille kaikille. :heart:

Sulle nyt on ihan turha selittää. Muistitko ottaa lääkkeesi?

Alkuperäinen kirjoittaja diidaa:
Ei kait se niin pahalta tuntuisi, kun monta tuntia olisi paahtavassa auringonpaisteessa mieltään osoittanut? Voisi ihan kivasti viilentää (rettelöporukkaakin).
No totta :D Mutta ei ehkä kuitenkaan mitkään muut aseet.

Tosiasia on, että olen parin viime vuoden aikana ollut aika lähellä osua keskelle mielenosoitusta. En mä jaksa jatkuvasti seurata paikallisuutisia. Täällä tulee ja menee kaikenlaista. Yhteen mielenosoitukseen meinasin joutua ihan vaan sen takia, että olin kävelemässä ratikkapysäkiltä kohti keskustaa. Ensin ajattelin poikkeukselliset liikennejärjestelyt huomattuani, että jaahas, taas joku valtiovierailu. Kotiin päästyäni katsoin uutisia ja kyse olikin mielenosoituksesta eikä valtiovierailusta.

Yhteistyössä