Poliisi: Nykylasten äidit on hysteerisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22139890]Siis onhan se peli, mutta ilmeisesti tällä tarkoitetaan jotain muutakin?[/QUOTE]
Curling-vanhemmuudella tarkoitettaneen sitä että lapsen tieltä lakaistaan kaikki esteet jotta lapsi saavuttaisi haluamansa (tai aikuisen haluaman) päämäärän mahdollisimman vaivattomasti.

Olen samaa mieltä poliisin kanssa.

Normaali varovaisuus on valttia, mutta vainoharhaisuus ja hysteria, vaarojen liioittelu - se tuntuu olevan aika monen äidin ongelma nykyään.

Mun tytön kaveri on 10 v eikä saa kävellä yksin kotiin 500 m päästä lähikaupasta, koska joku voisi siepata hänet tai hänelle voi sattua jotain muuta pahaa. Kun hän kävelee vastaan äitinsä kanssa (tai on samassa bussissa) ja sanoo mulle "moi", niin äiti about joka kerta säpsähtää ja kysyy heti tytöltään paniikinomaisella äänellä että "Kuka tuo oli?!" :D. Huhu kertoo, että ko. äiti oli kaamean näreissään kun neljäsluokkalaiselle ei enää järjestynytkään iltapäiväkerhopaikkaa. Kun tyttö kävelee kotoaan bussipysäkille (matkaa on ehkä 30 m) niin hänen pitää puhua koko tuo aika äitinsä kanssa puhelimessa. Tyttö ei saa hakea ulos ketään kerrostalossa asuvaa, varmaan siksi että äiti pelkää rappukäytävässä vaanivia pedofilejä (joita tosin ei oo näkynyt). En ihmettelisi, vaikka tuo äiti soittaisi jokaisesta "epäilyttävästä" ihmisestä poliisille.
Ihan pimeetä. Ihme kyllä lapsi itse ei ole mikään hermoheikko, ikäisiään paljon nuoremman oloinen kyllä (varmaan siksi, kun vapauksia on vähemmän kuin eskarilaisilla).

Asun sillä seudulla, mikä on feissarissa ollu koko syksyn esillä. Kummasti en ole kuullut kenestäkään, joka olisi jääny pedon kynsiin. Vaikka on ollut pahoinpitelyä kuvitellun pedon osalta. Koulut ei tiiä mitään, ei poliisit jne. Ei ees niistä pahoinpitelyistä ollut ilmoitusta tehty.
Jos pienellä kylällä sattuu tuollainen tilanne, niin ei mene kauaa, kun on se kyläläisten tiedossa. Nyt on 'todisteena' vain feissari-ilmoituksia

Yhteistyössä