Hae Anna.fi-sivustolta

Poliisikoulusta..

Viestiketju osiossa 'Opinnot ja kurssit' , käynnistäjänä -N-, 10.09.2006.

1. -N- Vierailija

Onko joku ollut valintakokeessa? Miten meni?
    Mitä mieltä olette valintakokeesta tai poliisikoulusta/ammatista?? :) ??

2. Elianoora Vierailija

Olen joskus käynyt hieman huvin vuoksi kokeessa. Napsahti heti juoksusta kiinni (eli en ollut treenannut). Ne kirjalliset on aivan naurettavan helpot, mutta fyysiset testit luonnollisesti vaativat jo jotain...

Mitä aiheesta on lukenut / kuullut / nähnyt, niin kovaa työtähän se on, p*skaa sataa niskaan ja palkkaus on hieman niin sun näin. Samanlainen kutsumusammatti kuin hoitoala.

3. -N- Vierailija

Mutta kai jotkut sentään poliisia arvostaa..
    Itse en tiedä riittääkö mulla näkö :(.. Juoksutesti ei olis varmaan paha eikä uinti, ketteryydestä en tiedä ja voimaa tarvittais ehkä lisää. Entä se haastattelu poliisilaitoksella ennen valintakokeita, kun täytetään hakemus? Voiks siinä mokata..?

4. Elianoora Vierailija

Se haastattelu on periaatteessa vain tarkistus ettet ole ihan seinähullu, pöllyssä tai muuten selkeästi ulkona normaaliuden määritelmästä...

5. -N- Vierailija

6. -N- Vierailija

Kertokaahan muutkin lisää, kiitos!

7. hih Vierailija

No nuhteeton pitää olla.

8. öhlö Vierailija

Pitää osata myös ruotsia jonkun verran. Eli kaksikielinen on.

9. jämä Vierailija

minä olin aikoinaan sen vuotiseen pittuskeskiarvoon +/- 2cm just sen 2cm liian lyhyt! :eek:)

10. -N- Vierailija

Nykyään ei pituusrajaa?? Mut näkövaatimus on.. :(

11. Hurraa!178cm Vierailija

Vielä jos olet nainen (huonompi jos olet mies), meinaan tosta pituusrajasta.
    Aika heikkoa tekee jos nainen tai mies poliisi on esim; 165 tai alle ja vastapuoli on 189..., et siit on hyvä lähtee painii, no tosi on , et paini on viimeinen vaihtoehto, mut jos tosi tilanne tulee niin ei ihme jos saa "sata" poliisia olla yhden kimpussa!!??

Jännä juttu joo, kuinka poliisiksikin pääsee nykyään ihan kuka vaan....(eikä tää ole ees pelkkä pituus seikka)

12. hiiihhhaaa Vierailija

Mutta poliisit työskentelevät pareittain. Kaipa se toinen on pitempi, et on balanssissa. hihih.

13. rtghjiko Vierailija

150cm + 150 cm = 3m. Kolometrinen on mahdottoman pitkä poliisi.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri