Poliisilleko mun täytyy mennä nyt??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Vai mitä ihmettä mä teen.. alakerras asuu mies.Mun vuokranantajan poika joka hoitelee äitinsä jutut.No me oltiin yhessä .. se makso OMASTA tahdostaan mun yhden kk laskut.Tuli ero.
Nyt tää alko popittaa yöllä musaa täysillä.Laitoin viestiä et paa hiljasemmalle kun mun lapsetkin herää siihen.
Tai soitan poliisit..Ni laitto et ei vitt'akaan kiinnosta.Et sitähän velalliset ei pompata.Ai niin must tuli velallinen eron jälkeen.
No se pahin nyt tässä kun eilen laitto viestiä et seuraavaks lähtee vesi ja sähköt. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Mulla ei oo sen äidin puhelin numeroa.. eikä se anna sitä mulle.Äiti asuu portugalissa.
Enhän mä nyt voi jäädä odottelemaan et koska se päättää pistää söhköt ja veden poikki |O |O |O
Olishan mulla poliiseille kerrottavaa tuosta vaikka mitä.. muutakin mitä laitonta se touhuaa .. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
Sano sille, että jos ei tuommonen homma lopu niin kävelet sinne poliisilaitokselle.Mua kyllä hirvittäis tuollainen... Eihän niistä tiedä mitä ne keksii!
Olehan varovainen.

Joo ei sitä kiinnosta niin sanonut monesti..
tänään ajattelin kyllä mennä.. ei mulla niin väliä mutta kun se ei edes välitä siitä kun on pienet lapset samassa asunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko se sama joka antoi toosaansa vuokranantajalle ja sitten eron jälkeen et saannut parkkeerata autoa parkkipaikalle?

Niin siis tää on tää vuoktranantajan poika kyseessä.. Ja en antanu toosaa.. vaan ihan oli kuule suhde.. ja sen iän huomioon ottaen luulin että kypsästä ihmisestä olis kyse.. :kieh:

Yhteistyössä