Kävivät ilmoittamassa, että mun isäni on löydetty tänään kuolleena asunnostaan... Nyt on pää ihan tyhjä. Mä olen ainoa omainen, eli mitä mun pitää nyt sitten tehdä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Hui kamalaa, otan osaa. Oliko odotettavissa, että kuolee vai tuliko yllätyksenä?
Sun pitää alkaa varmaan järjestää hautajaisia:/!?!? En minäkään tietäisi mitä tehdä...
Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Hui kamalaa, otan osaa. Oliko odotettavissa, että kuolee vai tuliko yllätyksenä?
Sun pitää alkaa varmaan järjestää hautajaisia:/!?!? En minäkään tietäisi mitä tehdä...
Hävettää myötnää, etten juurikaan väleissä ollut isäni kanssa. Melkein neljään vuoteen edes puhunut hänen kanssaan. Alkoholisoitunut yksineläjä. Jotenkin tiesin, että tällä tavalla joskus tuun tiedon saamaan, mutta että nyt... Yllätyksenä tuli. Kamalinta on se, että oli asunnossaan ollut kuolleena jo ilmeisesti jonkin aikaa... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:otan osaa. isä on isä vaikka olisi millainen.