Hae Anna.fi-sivustolta

Polkupyörällä?

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä sohvis, 27.07.2008.

1. sohvis Vierailija

Nykyään näkee harvoin ainakin meidän kaapungissa pyöräileviä nuoria.Lähes kaikilla mopo tai skootteri.Tytöillä etenkin skootteri.Kaksin yleensä matkassa.Toisella ei ole mopoa tai skootteria.Eivätkö jaksa enää kulkea lihasvoimalla?Tytötkin korkkarit niin nätisti skootterin lattialla vierekkäin.Ajetaan niin kovaa kuin vehkeellä pääsee.Yleensä ylinopeutta pitkät hiukset hulmuten kypärän alta.Suosittelen lihasvoimien käyttöä.Se on sama kuin laittaa elinvoimaa vanhoille päiville.Silloin sitä pääomaa tarvitaan.

2. päijät-hämeowned Vierailija

Mä olen 18-vuotias poika, ja olen mun amis-luokalla ainoa, jolla ei ole minkäänlaista mopo tai ajokorttia, enkä tunne tarvitsevanikaan sellaisia. Mun mielestä on naurettavaa, että mennään jokaikiseen paikkaan aina jollain moottoriajoneuvolla. Ei sellaisella elämäntavalla ainakaan pidetä kuntoa yllä, kun ei paljon jalkoja käytetä. Luontoakin sellaisten moottoriajoneuvojen valmistus ja käyttö pilaa. Kun mä valistan mun luokkalaisia asiasta, ne vaan nauravat mulle. Tyhmille on vaikea puhua järkeä...

3. sohvis Vierailija

Nautin polkupyörällä ajosta.Etenkin näinkesällä hyvien ilmojen aikana ajelen ja katselen eri omakotialueiden rakennuksia ja pihoja.Saa kuulla luonnon ääniä,nauttia rauhallisesta olosta.Autolla ajan korkeintaan kerran viikossa,joskus en sitäkään.Talvella pääasiassa kävelen.Auto saa olla tallissa .

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri