Hae Anna.fi-sivustolta

Polttari-ideoita...

Viestiketju osiossa 'Häähumua' , käynnistäjänä Piika26, 02.05.2007.

1. Piika26 Vierailija

Moikka! Oliskos kellään mitään kivoja polttari-ideoita??? Morsian itse oli joskus ohimennen toivonut rauhallisia polttareita ja se on vähän muunkin porukan mielessä. Sen verran on saatu aikaan, että ollaan menossa mökille kokonaiseksiviikonlopuksi, mutta silti haluttais sitten jotain pikkukepposta järjestää tulevalle vaimokkeelle! :) Ei mitään nöyryyttämistä tai sen suuntaista, mutta jotain kivaa mitä voitais puuhailla siellä mökillä ja eiköhän sen viikonlopun aikana tule jossain ihmisten ilmoillakin käytyä.

Morsiussauna on tietysti yksi ohjelmanumeroista, mutta mitäs muuta ehdottaisitte?

2. kht Vierailija

Moi! Kyselit rauhallisten polttareiden perään, no mulla ja mun miehellä oli yhteiset polttarit kun meillä oli molemmilla toivomuksena ettei olis polttareita ollenkaan, no meidän kaikki kaverit oli lyöneet päänsä yhteen ja saaneet tilaisuudesta todellakin meidän näköisen, ensin oli sellasen aivojumppa lukon avaamista, sitten rakennettiin linnunpönttö paikalle tuoduista tarvikkeista ja sitten oli leikkimielinen tietokilpailu, oltiin ulkosalla (vaikka olikin tammikuu), grillattiin makkaraa ja syötiin retkieväitä ja sen jälkeen meille saunaan ja meille tuli sinne hieroja. Tää ei sovi kaikille mutta meille se sopi ku nyrkki silmään...

3. Tähän liittyen... Vierailija

Tästä tuli mieleen, miten saada kaverit ymmärtämään, ettei todellakaan haluta mitään polttareita, kumpikaan? Omiin kavereihin luotan, mutta mies ei niinkään omiin...

4. Minni80 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ideoita:
    hemmottelua (kauneushoito, joko ammattilaisten tai kavereiden tekemä)
    salsa/jooga tms tunti
    levytetään joku hauska kappale studiossa yhdessä
    viinin/suklaan/juustonmaistajaiset
    morsian käy ostamassa seksikaupasta jotain hääyöhön
    perinteinen strippari :)

5. ex-kaaso Vierailija

Tulevaa morsianta voisi käyttää kaupungissa päiväkylpylässä yrttikylvyssä / hierojalla / kasvo- tai jalkahoidossa.
    Mökki on varmaankin maalla, joten onko seudulla jotain elämysmatkailuyritystä, jonka palveluja voisi käyttää? Tarjolla on todennäköisesti kaikenlaista, kuumavesipalju-kylvyista ja savusaunoista aina koskenlaskuun ja erilaisiin maatila kokemuksiin. Eri paikkakunnilla on omat palvelunsa. Tsekkaa paikakunnan matkailuinfosta tai keltaisilta sivuilta.
    Siten on ne perinteiset benji-hypyt, keilaukset ja seinäkiipeilyt.
    Jos olisin itse morsian arvostaisin enemmän hemmottelua kuin typerää nolaamista.

6. Grr... Vierailija

7. morsian, Vierailija

Mä haluaisin kans jotain hemmottelua. Jos tehtäisiin jotain päivällä porukalla ja sitten vaikka kylvettäisiin, mutta vain sillä ehdolla, että joku meikkaa mut ja laittaa mun tukan. Muuten en haluaisi tukkaa pestä, kun siinä on aina niin kova homma (olen kasvattanut pitkät kutrit häitä varten) ja sitten olisi vähemmän aikaa yhdessä olemiselle.

8. Toi naurujooga on muuten typeryyden huippu. Jossakin polttareissa sitä(kin) on tullut kokeiltua...

9. SaaraK Vierailija

Hauskaa polttariohjelmaa meille ainakin on järjestänyt yritys nimeltä Foxy Lady (www.foxylady.fi). Ei todellakaan mitään morsiamen nöyryytystä eikä pilkkaamista. Todella hauskat, mutta kuitenkin asialliset seksiväline-esittelyt saa heiltä vieläpä ilmaiseksi!

10. Mökkiohjelmaa Vierailija

Joillekin mökeille voi olla vaikea järjestää esim. seksiväline-esittelyitä (eivätkä ne ole muutenkaan kaikkien mieleen, niin kuin eivät yleensä muutkaan "kotikutsut") ja joku benjihyppy kuulostaa minusta hyvinkin vähän rauhalliselta (itse en suostuisi mistään hinnasta, sillä minulla on korkeanpaikankammo ja lisäksi synnynnäinen selkävika...), joten extreme-lajit sopivat vain tietynlaisille "rohkelikoille".

Mielestäni nimimerkkien kht ja ex-kaaso ideat kuulostivat todella kivoilta!

Meillä oli myös mökkipolttarit, ensiksi kävimme maastoratsastuksella, paistoimme metsässä vaelluksen lomassa makkaraa ja keitimme kahvit, palasimme mökille ja siellä saunoimme, pelasimme erilaisia pelejä ja grillasimme erilaisia herkkuja.

11. Mökkiohjelmaa Vierailija

Jaahas, tämä ketju oli aloitettu kaksi vuotta sitten toukokuussa, joten ap on varmasti jo polttarinsa järjestänyt : )

12. Kotisisustaja Vierailija

Olin mukana kaverini polttareissa noin kk sitten. Meillä oli yhtenä ohjelmana SISUSTUSPOLTTARIT!! Kaaso oli kuullut tästä uudesta ohjelmaideasta joillakin messuilla ja ehdotti ideaa polttariryhmälle. Ihan mahtava idea! Idea lyhykäisesti on siis se, että sisustuspolttareissa tehdään porukalla (oikeiden sisustussuunnittelijoiden johdolla) sisustussuunnitelma hääparin kodin olohuoneeseen (tai muita vaihtoehtoja taisi olla makuuhuone ja työhuone).

Siis aivan loistava ja kaiken lisäksi vielä oikeasti hyödyllinen juttu! Sisustuspolttareista sai vinkkejä ja inspiraatiota morsiamen lisäksi myös muu porukka. Suosittelen kokeilemaan! :)

13. huh huh Vierailija

Kuulostaa kamalalta.
    Ensimmäisenä polttariporukka kertoisi, että teidän sisustuksenne on kammottava. Sen jälkeen lähdettäisiin tekemään heidän toiveidensa mukaista sisustusta. Jos sisustus tehdään morsiamen polttareissa niin siitä tulee varmaan ihan erilainen kuin jos se tehtäisiin sulhasen polttareissa...

14. Samaa mieltä. Ei tällaista ideaa kannata lähteä kenenkään viemään eteenpäin, en usko että kovinkaan moni morsian olisi innoissaan moisesta.

15. Ja sitä paitsi tuosta "Kotisisustajan" viestistä suorastaan paistoi mainostus.

16. Morsiamen koti Vierailija

Eikö se koti ole morsiamen ja sulhasen yhteinen ja he YHDESSÄ sen myös sisustavat?

Aika korni ajatus, että joku akkalauma haukkuisi toisten kodin ja sisustaisi sen mielensä mukaiseksi.

Samoin ihmettelen, että miksi ihmeessä niin usein morsian ja kaaso ja muut ystävättäret suunnittelevat ja hössöttävät ne häät. Eikös nekin ole sen pariskunnan juhla, joka tulisi suunnitella heidän makunsa mukaiseksi.

Itse tein juuri niin, että järjestimme mieheni kanssa häät, meillä oli kyllä valittuina kaaso ja bestman junailemaan itse juhlatilaisuutta. Kaasoni otta herneen nenäänsä ja valitti, että olen salannut häneltä suunnitelmamme ja järjestänyt häät ilman häntä.
    Jestas, mikä niuho. Ne juhlat olivat meidän!!!

Ylipäänsä olen sitä mieltä, että jo alkutaipaleelta pariskunnan kannattaisi keskittyä enemmän luomaan elämänpuitteita yhdessä ja rakentaa vahva pohja liitolle. Ne ystävät ovat sitten vasta toisella sijalla.

17. rva nokkoska Vierailija

Jos viettääsitte polttarit Haku Päällä Festivaaleilla, siellä olis Polttari Extreme yhtenä ohjelma numerona.. www.hakupaalla.com

18. vesiheinä Vierailija

ymmärsinkö oikein, etsitte sulhasta morsmaikulle?

19. Jaa-a... Vierailija

Jotenkaan en osaa yhdistää ap:n toivetta rauhallisista polttareista mökillä jonkun Haku päällä -festareiden Extreme-ohjelmaan...

20. säkit päällä Vierailija

Yksissä polttareissa koko tyttölauma oli pukeutunut mustiin jätesäkkeihin. Niistä oli tehty muodikkaat asut. Kaikilla oli sukankutimet mukana ja kutoivat ravintolassa kuka mitäkin.
    Hauskaa oli ollut ja varsinkin muilla ravintolavierailla.

21. säkkipoltsut Vierailija

Tästä saa vielä hauskemman version, kun tekee niin, että sanoo polttarisankarille, että otetaan kaikki vaatteet pois ja pukeudutaan jätesäkkeihin. Ensin pari polttarivierasta tekee niin. Sitten polttarisankari riisuu ja hänen silmänsä peitetään. Hänelle puetaankin läpinäkyvä säkki. Sitten lähdetään kaupungille kiertelemään. Polttarisankarilla on side silmillä ja hän luulee olevansa puettuna mustaan jätesäkkiin, mutta kulkeekin alasti vain kirkas, läpinäkyvä säkki yllään. Näin sankaria kierrätetään ympäri kaupunkia ja hänellä teetätetään esimerkiksi voimisteluliikkeitä ja ihmiset antavat rahaa. Näin saadaan iso kolehti kasaan.

Kuulemma jossain miesten polttareissa oikeasti toteutettu juttu! :D

22. Onneksi ei ole nolaamista ja nöyryyttämistä ollenkaan noissa säkkipolttareissa!!!
    Hauskaa, mutta kenen mielestä?
    Luuletteko tosiaan, että vieraiden ihmisten, ravintolaväen tai kadulla kulkijoiden, mielestä on mitään kivaa ja hauskaa näissä kohkaamisissa? Ei ole. Onneksi nämä ääliöpippalot alkaakin olla vähenemään päin.

Paras on pitää polttarit ihan omassa keskuudessa, lämminhenkisesti ja naimisiin menijöitä arvostaen. Se ei sulje pois hauskuutta, mutta jättää paljon mukavamman muiston.

23. hepskekkulia Vierailija

Järkättiin polttari nainen sulholle maksua vastaan.tuleva vaimo sai tietää asiasta.Vakuutimme,tämä oli vain polttaria.Sulholla oli side silmillä ja uskoteltiin hänelle,että sinun kanssa rakasteli.siinä uskossa hän on vieläkin.Oli hyvillään siitä,miten nopeasti rintasi ovat kasvaneet ja muutenkin paikat naisistuneet.

24. miksu6 Vierailija

Siis hohhoijaa!! enpä juuri tylsempää keksisi..

25. Jaana 79 Vierailija

Me vuokrattiin mökki turusta ja pidettiin tosi hauskaa siellä. Sit saatiin sinne myös sellaiset sumopainipuvut vuokrattua. Hikistä mutta erittäin hauskaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri