Mulla oli sellaset rastit, sain ensin kotiin kirjeen jossa oli ohjeet miten valmistautua iltaan ja mitä pakata mukaan ja milloin odotella kyytiä. No luvattuun aikaan saapui sit aivan mielettömän isokokoinen harrikkatyyppi mua hakemaan harrikallaan, ajelutti ensin ja vei sitten yhden kapakan edustalle, sieltä sain sit baaritiskiltä valmiiks maksetun drinksun ja seuraavat ohjeet, seuraava paikka oli mc donalds josta sain valmiiks maksetun pirtelön sekä citymarketin säilytyslokeron avaimen, säilytyslokerosta löytyi kauppalista ja ohjeet käydä ostamassa tavaraa, ostaessani tavaraa mut kuulutettiin citymarketin neuvontaan jossa sain ohjeet mennä yhteen ravintolaan, jossa sit olikin kaverini mua odottamassa ja söimme ja joimme hyvin. Sen jälkeen mut kuskattiin niiden ostosteni kera erääseen saunailtapaikkaan jossa mua morsiussaunotettiin ja laitettiin uimaankin kylmään veteen, sit syötiin ne naposteltavat jotka olin ostanut ja kaverit meikkasivat mut iltaa varten äärimmäisen hemaisevaksi (sain hiukan aikaa pestä niitä hiuslakkoja hiuksista pois..) Olin toivonut ettei mun tartte kerätä rahaa kaupungilla, koska inhosin sitä aina itse ja mun pitikin sitten vaan kerätä miesten nimiä vetoomukseen eturauhasen puolesta. Itse asiassa miehillä oli niin kivaa ja hauskaa kun 'jakelin' ilmaiseksi kuten humalassa väitin, että useimmat kustansi mulle drinkit ja paritkin.. Lisäksi sisko oli järkännyt exäni mukaan juhlimaan iltaa kanssamme, sillä pitäähän sitä nyt yks vanhakin kosija olla mukana.