polttarit!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja strawberry
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No just oli pari viikkoa sit.. hoitsu-teema..morsian haettiin kotoaan yllättäin ambulanssilla.. sit saunottiin ja käytiin syömässä. oli kasvo- ja käsihoito, Puettiin hoitsuksi, sai myydä haleja ja pusuja ja palasia hoitsumekostaan ja muutakin sälää.. laitettiin laulaa karaokea jne.. oli mukava ilta :heart:

Laitanpa tähän juttuja polttareista joissa itse olen ollut (mm. omat):
- kasvo-/jalka-/käsihoito
- hieronta
- piknik
- seikkailurata (kaverit teki metsään)
- sisävesiristeily
- huvipuistopäivä
- baariin päivän päätteeksi
- morsiussauna
- hyvää ruokaa kivassa ravintolassa
- keilausta
- värikuulasota
- benjihyppy
- vesihiihtoa
- saunailta mökillä
- lavatanssit =)

Ja siis näistä on yhdistetty monia juttuja polttareihin tai voi olla yksikin vaan.

Lauantaina olen polttareihin menossa. Morsian yllätetään aamulla lenkkipolulta ja puetaan Peppi Pitkätossuksi. Ensin hän pääsee "pikkuajelulle" purjelentokoneella, sitten piknik ja lintsille, ruokailu ravintolassa ja illaksi/yöksi suuntaamme mökille, jossa morsiamelle tehdään kasvo- jalka- ja käsihoidot ja saunotaan, tehdään morsiustaikoja jne...

Mulle oli järjestetty tällaiset polttarit:
-Aamiainen kaason luona
-Sumopaini
-Muutamalle lähikapakkaan
-Suklaakasvohoito
-Päivällinen kaason luona
-Juomista
-Hohtokeilausta
-Drinksulle vanhaan legendaariseen yökerhoon
-Karaoketaksilla ajelua
-Baariin

En siis itse tiennyt päivän ohjelmasta mitään, vaan minut vaan vietiin paikasta toiseen.
Ei ollut mitään typerää myymistä eikä pukeutumista- thank God!
Mut aivan ihana päivä oli ja koko porukka oli siis mukana joka jutussa, paitsi kasvohoidossa kävin vain minä.

Mä olin hoitsu kans. Olin melomassa (viskattiin siideripullo ja piti käydä melomassa se), sit olin yhessä maatilalla puhdistamassa sian karsinoita ja harjaamassa vuohia. Rantsulla rasvailin miehiä ( :p ), saunottiin. Illalla kaupunkiin, jossa mulla oli lääkeruiskuja erikokoisia jotka oli täytetty mehulla ja möin niitä sit piristysruiskeena ja tuoton sain ittelleni.... Mitähän vielä....jotain varmaan unohtui, mutta tuossa suurinpiirtein...
Ainiin, ja ravintolassa käytiin syömässä...

Uusimmat

Yhteistyössä