Pölynimurikauppias

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vuokralla kun asuttiin tuli imuri kauppias oven taa jne jne.
Hauskinta oli kun lähdin kaupoille oli pihalla auto missä luki lypsykone palvelu(ja oli sen kauppiaan auto).
Mietin että mitäköhän se loppujen lopuksi halusi kaupata.

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
juu päästä vaan tulemaan, on ihan mielenkiintoinen kokemus meinaan. se vaan että mulla jäi hiton suuri himo tohon vehkeeseen. on kyse ilmeisesti hyla imurista
mä en yhtään muista, että mistä merkistä oli kyse. Noh, alkuviikosta lupasi soittaa uudestaan. Oliko kalliskin?

Alkuperäinen kirjoittaja sivle:
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
juu päästä vaan tulemaan, on ihan mielenkiintoinen kokemus meinaan. se vaan että mulla jäi hiton suuri himo tohon vehkeeseen. on kyse ilmeisesti hyla imurista
mä en yhtään muista, että mistä merkistä oli kyse. Noh, alkuviikosta lupasi soittaa uudestaan. Oliko kalliskin?
no on helvetin kallis, jos on kyse tosta hylasta. se kun on paljon muuta kuin pelkkä imuri. hinta varmaan tällä hetkellä yli 2000 euroa

Alkuperäinen kirjoittaja sivle:
Onkos teillä käynyt? Kun mulle soitti ja haluais tulla pesee meijän matot ja patjat... mietin, että päästänkö vai en :D . Kokemuksia?

Jos se kauppaa Kirby -merkkistä imuria, niin tehokas ja KOVAÄÄNINEN se kyllä on, mutta EI MISSÄÄN NIMESSÄ HINTANSA VÄÄRTTI. Vanhempani ostivat sellaisen, kun sillä sai mukamas niin hyvin patjat puhtaaksi, mutta pihakatoksessa se nykyisin lojuu ja joskus käytetään auton imurointiin...

Kiitoksia kommenteista :) . Tiedän jo valmiiksi, että mitään en aio ostaa...ehkäpä on sitten parempi suoraan sanoa, että ei kiitos. Muutta toisaalta, jos haluaa matot välttämättä pestä niin ... :D

Yhteistyössä