Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä en yhtään muista, että mistä merkistä oli kyse. Noh, alkuviikosta lupasi soittaa uudestaan. Oliko kalliskin?Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:juu päästä vaan tulemaan, on ihan mielenkiintoinen kokemus meinaan. se vaan että mulla jäi hiton suuri himo tohon vehkeeseen. on kyse ilmeisesti hyla imurista
no on helvetin kallis, jos on kyse tosta hylasta. se kun on paljon muuta kuin pelkkä imuri. hinta varmaan tällä hetkellä yli 2000 euroaAlkuperäinen kirjoittaja sivle:mä en yhtään muista, että mistä merkistä oli kyse. Noh, alkuviikosta lupasi soittaa uudestaan. Oliko kalliskin?Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:juu päästä vaan tulemaan, on ihan mielenkiintoinen kokemus meinaan. se vaan että mulla jäi hiton suuri himo tohon vehkeeseen. on kyse ilmeisesti hyla imurista
Alkuperäinen kirjoittaja sivle:Onkos teillä käynyt? Kun mulle soitti ja haluais tulla pesee meijän matot ja patjat... mietin, että päästänkö vai en. Kokemuksia?