pomo lähetti eilen pelottavan viestin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
kysy että onko mulla kerrottavaa, ja vänkäs multa sitten sen tiedon että olen raskaana. hän oli sitten laskenut 1+1, ku en enää polta tupakkaa, ja en tuu ryyppää mein kesäpippaloihin ja ym.. ja oli sit mun työkaverilta kiristäny ja uhkaillu asian. (siis huumorimielellä) sitten kun sai multa varmistuksen ni oli että Hieno homma ja nyt vaan odotellaan!
ja ku mä oon pelänny kertoo sille... mutta sanoin pomolle, et ei oo kiva et muut pitää huolen mun asioista, et ei mun oo kiva selitellä ja kuunnella voivotteluja jos sattuu huonosti.
siis mun pomo on 30 ja mies. se on ihan ummikko ku on vielä joku poikamieskin..

Oho. :( kurjaan tilanteeseen jouduit kun sun asioistas on puhuttu ympäriinsä, no onneks pomo ei silleen kuitenkaan saanut hermokohtausta, niinkun jotkut pomot saa! Taitaa olla symppis. Niin ja onnea vauvasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja symppikset on symppiksiä:
Oho. :( kurjaan tilanteeseen jouduit kun sun asioistas on puhuttu ympäriinsä, no onneks pomo ei silleen kuitenkaan saanut hermokohtausta, niinkun jotkut pomot saa! Taitaa olla symppis. Niin ja onnea vauvasta :)

siis tosi symppis, mut ei ymmärrä naisista oikeen mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
tekstareillako/sähköposteillako tollasista keskustellaan. Ei sun olisi tarvinnut vastata mitään. Kerrot kun aika on ,henkilökohtaisesti. Argh!!

mun pomo on sellanen että tykkää tekstailla mulle muutenkin koko ajan, ihan muuten vaan esim,. ikkunan pesusta. sit vaan aattelin ku se on nii hyvä kaveri et jos se nyt ottaa pultit tästä ni se ei ois mun kaveri enää ollenkaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mitäs sun miehesi tykkää näistä pomosi tekstareista? Tuntuu vaan oudolta, että 30v poikamies lähettelee alaiselleen kaikenlaisia ikkunanpesu viestejä :)

kyllä mun mieheni tietää näistä kaiken. mä oon pitäny sitä oikeesti kaverillisena viestittelynä. koska on mulla muitakin poikapuolisia kavereita, ja mä en ymmärrä että miksi pitää aina olla jotain sutinaa jos on vaan kaveri.

Järkyttävää! Omakohtaisesti en aio enää koskaan raskautua, mutta syiden kysyminen tupakoinnin lopettamiseen pitäisi kyllä olla pomon asemassa tehtynä vankilaan johtava rikos!

Kuinkahan moni jättää tupakoinnin lopettamatta siksi, että pelkää työpaikan menetystä tai muita vastaavia seuraamuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Järkyttävää! Omakohtaisesti en aio enää koskaan raskautua, mutta syiden kysyminen tupakoinnin lopettamiseen pitäisi kyllä olla pomon asemassa tehtynä vankilaan johtava rikos!

Kuinkahan moni jättää tupakoinnin lopettamatta siksi, että pelkää työpaikan menetystä tai muita vastaavia seuraamuksia?

repesin :laugh:

Yhteistyössä