Pomo veti herneet nenuun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos kun saan avautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos kun saan avautua

Vieras
...Kun lapsi on sairas. Jouduin viemään lapsen saamaan nesteytystä oksennustaudin jälkeen. On tottunut siihen että saan usein lapsille hoitajan esim. isovanhemmista mutta nyt en saanutkaan. Olipa kiva kun pomo vaan äkäilee puhelimessa kun yritän selittää että sori vaan, pakko mennä, lapsi huonossa kunnossa.

Anteeks, pakko purkautua. Olen tosi tunnollinen työntekijä mutta kyllä lasten terveys vaan on aina tärkein. Sitten saa tällasta kuunnella... :/

Miksi edes podet tuollaisesta huonoa omaatuntoa tai pahaa mieltä? Juuri tuollaista ihmeellistä nöyristelyä on naisille opetettu.

Nyt pomosi sai tottua siihen, että maailma ei mene aina niin kuten hän haluaa. Ja se siitä. Jos äkäilee puhelimessa, sääli häntä. Anna työntää vaikka jättimeloni nenuun, mitä sitten. Pikku juttu. Eikä sun tarvitse tuota selitellä millään "olen tunnollinen työntekijä"-jutulla. Olisit vaikka ihan tavallinen työntekijä, saat jäädä hoitamaan lastasi kotiin.

Mun mielestä pomon kanssa voisi keskustella asiasta, kun molemmat rauhoittuneet. (jos hänen kanssaan voi keskustella ylipäänsä..)
Ikävää tuollainen eikä ollenkaan hyväksi työilmapiirille. Varmasti jokainen olisi mieluummin töissä ja lapset terveinä kuin kipeän lapsen kanssa sairaalassa/kotona!

[QUOTE="Ellu";23579153]Miksi edes podet tuollaisesta huonoa omaatuntoa tai pahaa mieltä? Juuri tuollaista ihmeellistä nöyristelyä on naisille opetettu.

Nyt pomosi sai tottua siihen, että maailma ei mene aina niin kuten hän haluaa. Ja se siitä. Jos äkäilee puhelimessa, sääli häntä. Anna työntää vaikka jättimeloni nenuun, mitä sitten. Pikku juttu. Eikä sun tarvitse tuota selitellä millään "olen tunnollinen työntekijä"-jutulla. Olisit vaikka ihan tavallinen työntekijä, saat jäädä hoitamaan lastasi kotiin.[/QUOTE]

En mä selittele teille mitään, kunhan avauduin. Toki olen kotona mutta pahaa mieltä vain purin. Ei oo mitää nöyristelyä opetettu, kyllä tunnen oikeuteni. Voisitko jättää kommentoimatta jollei ole kuin pahaa sanottavana.

[QUOTE="vieras";23579160]Mun mielestä pomon kanssa voisi keskustella asiasta, kun molemmat rauhoittuneet. (jos hänen kanssaan voi keskustella ylipäänsä..)
Ikävää tuollainen eikä ollenkaan hyväksi työilmapiirille. Varmasti jokainen olisi mieluummin töissä ja lapset terveinä kuin kipeän lapsen kanssa sairaalassa/kotona![/QUOTE]

totta, ja aionkin jutella. pomo on mies, mutta hänellä on itsellään suht pieniä lapsia joten luulisi ymmärtävän. noh, kunhan tää oma ahistus asiasta nyt häviäis niin olis parempi mieli. Lapsi voi onneksi hyvin :)

Kyllä lapsen terveys on aina etusijalla. Minä olen aina hoitanut lapset itse kotona, koska lapsi tarvitsee äitiään kipeänä enemmän kuin koskaan. Miksi olet tehnyt lapsia jos olet niin kiinni töissäsi että joudut tänne purkamaan pahaa oloasi kun pomo ei ymmärrä... Huh huh!
Kannattas varmaan miettiä elämän arvoja uudestaan... !
Minä olen ainakin töissä ilmoittanut että lapset on etusijalla "ota tai jätä" ja täällä vieläkin olen.

En mä selittele teille mitään, kunhan avauduin. Toki olen kotona mutta pahaa mieltä vain purin. Ei oo mitää nöyristelyä opetettu, kyllä tunnen oikeuteni. Voisitko jättää kommentoimatta jollei ole kuin pahaa sanottavana.

Voi hyvänen aika, minähän olin puolestasi vihainen, haloo! Ihan uskomatonta, laita se lause, jossa olen sulle paha? Kyllähän tuo aika yleistä meissä naisissa on, tuollainen "nyt se ja se veti herneet nenään ja on paha mieli". Miehet haistattaa vaan vitut ja porskuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?;23579201:
Voi hyvänen aika, minähän olin puolestasi vihainen, haloo! Ihan uskomatonta, laita se lause, jossa olen sulle paha? Kyllähän tuo aika yleistä meissä naisissa on, tuollainen "nyt se ja se veti herneet nenään ja on paha mieli". Miehet haistattaa vaan vitut ja porskuttaa.

ok. ehkä olen vielä vähän herkkä asian kanssa. mulla on juuri se tilanne että sain paremman sopimuksen kun palasin hoitovapaalta joten tuntuu tiettynä stressinä tietysti vaikka tiedän oikeuteni. anteeksi :)

Henkilö, jolla on itsevarmuutta, itsetunto edes jotenki kohdallaan, elämänarvot reilassa, elämän eri asiat priorisoitu oikein ja vielä kaiken lisäksi työniloa ilman marttyyrimieltä, ei kirjoita täällä tällaisia "minulla on paha mieli"-kertomuksia. Tällainen ihminen soittaa kertoo lapsen olevan kipeä ja thats it. Mitä niistä pomoista. Olen huomannut, että joillakin naisilla on työtä kohtaan ajatus "kun minä nyt oikein raadan, pomo on varmaan mulle sitten reilu" - ja paskat ovat välttämättä.

Henkilö, jolla on itsevarmuutta, itsetunto edes jotenki kohdallaan, elämänarvot reilassa, elämän eri asiat priorisoitu oikein ja vielä kaiken lisäksi työniloa ilman marttyyrimieltä, ei kirjoita täällä tällaisia "minulla on paha mieli"-kertomuksia. Tällainen ihminen soittaa kertoo lapsen olevan kipeä ja thats it. Mitä niistä pomoista. Olen huomannut, että joillakin naisilla on työtä kohtaan ajatus "kun minä nyt oikein raadan, pomo on varmaan mulle sitten reilu" - ja paskat ovat välttämättä.

selvä :) olet ilmeisesti asiantuntija. Juu ei tartte puhua itsetunnosta, edelleenkin omaa pahaa mieltä voi purkaa omaamatta huonoa itsetuntoa.

Minulta yhdessä työhaastattelussa kysyttiin että onko lapseni useinkin sairas ja asuuhan minulla sukulaiset lähellä ja suuttui kun sanoin ettei minusta tällaiset asiat todellakaan kuulu työnantajalle asuuko koko sukuni naapurissani jonne saan lapsen nakattua jos päiväkotiin ei huolita kun sairaana on, eipä yllätys etten saanut töitäkään tuolta, mutta eipä paljon harmittanutkaan kun asenne se kai sinulla joku kuka hoitaa jos lapsi sairaana on

Yhteistyössä