Poppakonsteja haluttomuuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plääh..

Vieras
En tiedä mitä hittoa tekisi. Seksuaalinen halukkuus on kadonnut oikeastaan kokonaan. Pää alkaa seksin aikana ajatella kaikkea muuta kun pitäisi, ensi viikon ruokalistaa ja että olisipa tämä jo ohi. Saan kuitenkin orgasminkin mutta ei vaan jotenkin mieli kiihotu :D Päässä vika? Mieheni ei ole muuttunut miksikään,hänessä ei ole vikaa. Ei huvita seksi kenenkään kanssa. Suutelukin tuntuu inhottavalle.. TODELLA rassaavaa! Rakastan kuitenkin miestäni ja en halua hänelle pahaa mieltä. En käytä mitään lääkkeitä tai muuta mikä voisi alentaa. Onko lääkärillä jotain ihmelääkettä? Olen kuullut,että joillakin hormonikierrukka lisäisi halukkuutta mutta haittavaikutuksina on kuitenkin sen katoaminen. Josko sitten kokeilisi sitä, ei tästä enää nimittäin alaspäin pääse... :(

ihan kun puhuisit mun sanoilla.....aivan sama juttu täällä. hormoni kierukkaa miettinyt, mutta en oel saanut varattua aikaa.

Miehessä ei ole vikaa, rakastan häntä ja hän haluaisi , mutta kun ei vana huvita....ei edes itsetyydytys....

lasken aina että kerran viikossa hellyn antamaan kun toinen on niin halukas.

haluttomuus alkoi ennen lapsen syntymää ja on pahentunut nyt niin että ei haluta ollenkaan.
ennen halutti 4 kertaa päivässä nyt ei edes itsetyydytys kiinnosta
omasta mielestä tää ei ole minkään stressin syytä koska on kestänyt jo 2vuotta
olen satavarma että tämä johtuu lapsen saamisesta, hormoonit on varmaan menneet
mitä tässä pitäisi tehä?
auttakaa

Yhteistyössä