Poppakonsteja lentsuun??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NaRikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NaRikka

Aktiivinen jäsen
01.05.2006
1 889
0
36
Pakko parantua sunnuntaiksi, mulla olisi treffit, enkä todella halua mennä nenä punaisena niistelemään, köhimään ja hikoilemaan sinne ääni käheänä.. Tai sitten täytyy vaan tylysti perua meno ja alkaa marttyyriksi.

Mulla ei treffejä oo mut vinkit otetaan vastaan.

Ja jatkan noihin sun oireisiin että silmät vuotaa ja ei nää mitään. Niin ja aivastelu on ihan mieletöntä ja tosi kiva kun tulee ajaessakin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Mulla ei treffejä oo mut vinkit otetaan vastaan.

Ja jatkan noihin sun oireisiin että silmät vuotaa ja ei nää mitään. Niin ja aivastelu on ihan mieletöntä ja tosi kiva kun tulee ajaessakin... :whistle:

No niinpä! Ja sit kun koittaa pidätellä aivastusta, niin silmät vuotaa niin solkenaan, että porukka luulee itkeväksi. Kaupassa kun meinas kassalla tulla aivastus ja sain sen "nielastua" jollon tuli tämä valumisongelma, niin kassatäti meni ihan hämilleen ja tarjosi nenäliinaa vaan siinä ja koko jono tuijottaa... :headwall: :ashamed: :whistle: Ja mä siinä sönkkään, et ei mulla mitään hätää oo, että ihan nuhaa vaan.. :D

Jos et lääkihe ittees ni se tauti kestää 7 päivää mut jos otat lääkkettä ja troppeja niin selviät viikossa.... Mut itellä ecinaforsse auttanu kovin vaik hirveeltä maistuukin...

jossain telkkaohjelmassa oli kerran, et Venäjällä on käytetty viinasukkia, eli sukat kateltiin viinalla ja vedettiin jalkaan..en tarkemmin muista mitä viinaa , liekö votkaa sitten, tai mitkä sukat, villasukat vai tavalliset..mut jäi mieleen ku oli niin erikoinen flunssalääke.:D

Alkuperäinen kirjoittaja Mafuli:
Jos et lääkihe ittees ni se tauti kestää 7 päivää mut jos otat lääkkettä ja troppeja niin selviät viikossa.... Mut itellä ecinaforsse auttanu kovin vaik hirveeltä maistuukin...

Eikö 7 päivää ja viikko ole sama asia?

Yhteistyössä