V
Vierailija
Vieras
Tietäisikö joku onko missään Porin autokoulussa mahdollisuus suorittaa pimeäajoa simulaattorilla? Yritin nettisivuilta katsella mutta ei tunnu oikein tietoa asiasta löytyvän. Tietysti voisi aina soittaa ja kysyä mutta ajattelin nyt ensin täältäkin tiedustella osaisiko joku auttaa asiassa. Kiitos jo etukäteen