Porin yyteri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "daa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"daa"

Vieras
Tietääkö joku, mistä löytäisin kävijöiden mielipiteitä/palautteita ko. paikasta? siis millasta oli leirintäalueella plussat ja miinukset. oon koettanu etsiä, mut mistään en löydä.

Ihan ok, paikka
Tänä vuonna en oo ollu, mutta aikaisempina kesinä ollaan vuokrailtu sieltä niitä yöpymismökkejä, tästä on vajaa 100 km sinne ja kun näyttää et tulee kaunista oon ottanu sellasen yhdeksi-kahdeksi yöksi toimii kuin teltta mut jotenkin kivampi.
Lapset viihtyy ja se on sellainen miniloma

kuinkas jos ollaan vaikka 2 yötä teltassa niin onko siellä mahdollista ladata puhelimen/läppärin tms. akkuja. Siis pistorasiaa kaipailen. Omia nuotioita ei kai saa laittaa, sen löysin yyterin sivuilta, mut kai siellä saa tollasella retkikeittimellä kokkailla?

koskaan ei ole tarvinnut leireillä yyteissä, mutta uskoisin että retkikeittimellä saa tehdä ruokaa, itse en luokittelisi sitä avotuleksi.

Yyterin ranta on kyllä hyvä ja lapsiystävällinen, sillä matalaa rantaa riittää pitkäksi matkaa.

Olimme perheen kanssa siellä viime kesänä yksi yö. Mökki oli todella kiva. Ulkoa sekä sisältä. Sängyt olivat hyvät ja tv:kin löytyi. Sitten oli ainakin jääkaappi.

Yöllä vain sattu sitten pieni välikohtaus kun naapurimökissä ollut mies alkoi hakkaamaan vahingossa meidän mökkiämme. Oli ollut niin humalassa, että oli mennyt mökit sekaisin. Yhdelle lapselle tuli tuosta aika kovat traumat, koska tämä mies huusi aika kovaa, että "AVATKAA OVI". :/

Asiakaspalvelu oli mielestäni aika töykeää...

täytyy sanoa että mulla ei mitään positiivisia kokemuksia tosta mökkeilystä yyterissä ole...olin miehen kanssa viettämässä "kahdenkeskistä" aikaa yhden yön verran, mutta koko yö saatiin kuunnella teiniporukoiden mylvintää ja meilläkin kävi joku humalainen ukko hakkaamassa ovea, kun oli erehtynyt mökistä. No ukko lähti aika nopeasti ja pahoitellen mutta noi humalaiset kakarat olivat kauheimpia...henkilökunta ei juurikaan noteeraa valituksista.

Me asutaan tässä melkeen naapurissa.. :P
Mutta siis, leirintäalue on ihan rannan vieressä, tien toisella puolella. Leirintäalueella mun mielestä parikin grillikatosta, ja joku tila, missä on keittomahdollisuus, suihkut (lähinnä siis niille, kellä ei oo suihkullista mökkiä) sauna, ja taitaa siinä olla joku "takkahuonekin", missä saa ladattua. Ja respaan voi viedä lataukseen.

Yhteistyössä